«Τσουχτερές» αυξήσεις στα εισιτήρια του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδας, που φτάνουν μέχρι και 48%, «μαγειρεύει» η διοίκηση του Οργανισμού, μετατρέποντας τα «ιντερσίτι» σε τρένα πολυτελείας.
ΣΕΛ. 24
Με μια σπάνια στα χρονικά της ΕΕ σφοδρότητα, η Κομισιόν κάνει κριτική στο «επικαιροποιημένο» Πρόγραμμα Σταθερότητας της ελληνικής κυβέρνησης, για την περίοδο 2003 - 2006 και, κυρίως, απαιτεί νέα αντιλαϊκά μέτρα, αυστηρότερη λιτότητα, νέα φορολογικά βάρη στο λαό και περαιτέρω μεταβολή του συνταξιοδοτικού συστήματος
Αλέκα Παπαρήγα: Η αντιμετώπιση των λαϊκών προβλημάτων απαιτεί μια ριζικά διαφορετική πορεία, ενάντια στα μεγάλα συμφέροντα
Ολοφάνερες έγιναν, χτες, στη διάρκεια της προ ημερήσιας διάταξης συζήτησης στη Βουλή, οι δύο δρόμοι για την πορεία της χώρας. Από τη μια ο πρωθυπουργός, παρά και ενάντια στην αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα των οξυμένων κοινωνικών προβλημάτων και στη γενικότερη λαϊκή αποδοκιμασία της μέχρι σήμερα πορείας, υπεραμύνθηκε της πολιτικής της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ και, κυρίως, άσκησε κριτική στο λαϊκισμό και στη δημαγωγία της ΝΔ, χρωματίζοντάς τη με αρκετή δόση κινδυνολογίας. Στην ίδια πλευρά τοποθετήθηκε και ο Κ. Καραμανλής, ο οποίος - παρά τις αρκετές αναφορές του στα λαϊκά προβλήματα - δε διαφώνησε με τον αντιλαϊκό προσανατολισμό και περιεχόμενο της κυβερνητικής πολιτικής, αλλά μόνο με τον τρόπο εφαρμογής και διαχείρισής της, την ύπαρξη γραφειοκρατίας και την έλλειψη διαφάνειας...
Η ουσιαστική αντιμετώπιση και η λύση των οξυμένων λαϊκών προβλημάτων, τόνισε η ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα, απαιτεί μια ριζικά διαφορετική πολιτική ενάντια στην ολιγαρχία και προς όφελος των εργαζομένων. Απαιτεί μια ριζικά διαφορετική πορεία, σε αντίθεση με τα μεγάλα συμφέροντα και την κυρίαρχη πολιτική εξυπηρέτησής τους.
Ενενήντα οκτώ αγωνιστές - που έχουν περάσει από τις γραμμές του ΚΚΕ και της ΚΝΕ - από το Ιλιον, τους Αγ. Ανάργυρους και το Καματερό, απευθύνουν κάλεσμα υπερψήφισης του ΚΚΕ
«Τσουχτερές» αυξήσεις στα εισιτήρια του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδας, που φτάνουν μέχρι και 48%, «μαγειρεύει» η διοίκηση του Οργανισμού, μετατρέποντας τα «ιντερσίτι» σε τρένα πολυτελείας.
Η απόλυτη άρνηση της κυβέρνησης για μείωση του χρόνου εργασίας έγινε φανερή χτες από τον καθ' ύλην αρμόδιο υπουργό Εργασίας, Δ. Ρέππα.