Ενα πολυμορφικό, με το στιλ του πολυτελούς Thesis, παρουσίασε η Lancia, στοχεύοντας σε όσους επιθυμούν τη μεταφορά πολλών προσώπων, αλλά με ιταλική φινέτσα. Η Phedra, όπως είναι το όνομα της, έχει προικιστεί με κορυφαία υλικά κατασκευής, υπόσχεται αθόρυβη καμπίνα, άνεση, αλλά και οδηγική ικανοποίηση
Το ταμπλό διαθέτει κεντρική οθόνη και τα χειριστήρια βρίσκονται γύρω από τον επιλογέα ταχυτήτων, που «μετακόμισε» στην κεντρική κονσόλα για επιπλέον λειτουργικότητα και ευελιξία στο διαθέσιμο χώρο για τους επιβάτες, ενώ για την ιδανική θερμοκρασία φροντίζει το αυτόματο κλιματιστικό σύστημα, το οποίο επιτρέπει σε κάθε επιβάτη να επιλέγει τη θερμοκρασία που του αρέσει. Στην υπηρεσία του οδηγού τίθεται και μια σειρά αξεσουάρ που σίγουρα θα του κάνουν τη ζωή πιο εύκολη, όπως οι έξι αερόσακοι, το ABS που συνοδεύεται από τα EBD, ASR και ESP, οι φανοί Xenon και τα ειδικά σχεδιασμένα για παιδιά καθίσματα. Το ηλεκτρονικό «μενού» περιλαμβάνει κι άλλα βοηθήματα, όπως η αυτόματη ενεργοποίηση των φλας σε περίπτωση απότομης επιβράδυνσης, κάτι που ειδοποιεί για τον επερχόμενο κίνδυνο τους οδηγούς που ακολουθούν. Η Lancia Phedra εξοπλίζεται ακόμη με αυτόματα φωτιστικά σώματα, τα οποία λειτουργούν, όταν αντιληφθούν μειωμένο το φως της ημέρας ή όταν το αυτοκίνητο διασχίζει ένα τούνελ. Επίσης, αυτόματα λειτουργούν και οι υαλοκαθαριστήρες, οι οποίοι ενεργοποιούνται μόλις ξεκινήσει η βροχή. Αυτόματοι αισθητήρες υπάρχουν επίσης και για να προσφέρουν βοήθεια κατά τη διάρκεια του παρκαρίσματος. Επίσης, στο προαιρετικό των υπολοίπων εκδόσεων περιλαμβάνεται και μια ενδεικτική λυχνία, η οποία προειδοποιεί τον οδηγό του αυτοκινήτου σε περίπτωση που είναι μειωμένη η πίεση των ελαστικών. Το νέο πολυμορφικό της Lancia είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να απορροφάει την ενέργεια σε περίπτωση ατυχήματος, αφού υπάρχουν ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης, ενώ έχει περάσει με επιτυχία και τις δοκιμές πρόσκρουσης.
Η Phedra προσφέρεται σε δυο εκδόσεις: Executive και Emblema. Υπάρχουν τρεις επιλογές, όσον αφορά στα προσφερόμενα καθίσματα, αφού το ιταλικό πολυμορφικό διατίθεται με στάνταρ πέντε καθίσματα, αλλά υπάρχει η δυνατότητα επιλογής έξι ή επτά καθισμάτων! Τα 10 διαθέσιμα χρώματα του αμαξώματος συνδυάζονται με εσωτερικό από αλκαντάρα ή από δέρμα.
O κοινός στάνταρ εξοπλισμός των δυο εκδόσεων περιλαμβάνει κατ' αρχάς ABS με EBD, ASR και ESP, προβολείς ομίχλης, αυτόματα φωτιστικά σώματα με σύστημα πλύσης, δυο μπροστινούς αερόσακους δυο ζωνών ενέργειας, δυο πλευρικούς αερόσακους, καθώς και δυο αερόσακους κεφαλής, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέφτες, σκούρα μπλε παράθυρα και ζάντες ελαφρού κράματος 15 ιντσών. Σε όλα τα παραπάνω, βέβαια, προστίθεται και το αυτόματο κλιματιστικό σύστημα, ενώ επιπλέον διατίθεται υπολογιστής ταξιδιού και Cruise Control, καθώς και αισθητήρες βροχής και παρκαρίσματος.
Το νέο μοντέλο είναι μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του, με το μήκος του να φτάνει τα 4,75 μέτρα (επιπλέον 29,5 cm), το πλάτος 1,86 μέτρα (επιπλέον 5,3 cm) και το ύψος του 1,75 μέτρα (3,8 cm ή 14,2 αν υπολογίσουμε και τις μπάρες οροφής). Το αυτοκίνητο κατασκευάστηκε στα πλαίσια μιας συνεργασίας με το γαλλικό γκρουπ PSA, η οποία ξεκίνησε από το 1994 και θα κάνει την εμφάνισή του από τον προσεχή Σεπτέμβρη
Ολυμπιάδα με Μοντόγια θα κάνει η Williams, αφού η συνεργασία της ομάδας με τον Κολομβιανό θα συνεχιστεί για ακόμα δύο χρόνια. Ο Χουν Πάμπλο Μοντόγια σε δηλώσεις του μετά τη συμφωνία εμφανίστηκε αρκετά αισιόδοξος για το μέλλον, αφού θεωρεί ότι η Williams έχει τις δυνατότητες να πρωταγωνιστήσει και πρόσθεσε ότι αυτός ήταν ο λόγος που τον οδήγησε στην απόφαση να παραμείνει στην ομάδα.
«Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι τόσο η Williams όσο και η BMW, είναι αποφασισμένες για μία καλή πορεία και έχουν τη θέληση για την κατάκτηση ενός πρωταθλήματος. Για τους λόγους αυτούς, είμαι χαρούμενος που θα αγωνίζομαι στη Williams», δήλωσε ο Μοντόγια.
Από την πλευρά του ο Φρανκ Γουίλιαμς έπλεξε το εγκώμιο του Μοντόγια δηλώνοντας: «Ο Χουάν είναι ένα μεγάλο ταλέντο και είμαστε ευτυχισμένοι που θα τον έχουμε στην ομάδα για άλλα δύο χρόνια. Οι φυσικές του ικανότητες, σε συνδυασμό με τη συνέχιση της συνεργασίας μας, αποτελούν τη βάση, πάνω στην οποία θα στηριχτούν οι προσπάθειές μας για τη δημιουργία μιας ομάδας που θα πρωταγωνιστήσει το 2003 και το 2004».