Κέρδη-ρεκόρ 128 δισ. δρχ. για το 1999 ανακοίνωσε η HYUNDAI MOTOR COMPANY. Η υγιής οικονομική πορεία της εταιρίας επιβεβαιώνεται μόλις δύο χρόνια μετά τη μεγάλη κρίση που έπληξε τα ασιατικά κράτη. Οι συνολικές πωλήσεις της Hyundai για το 1999 έφθασαν τα 1.268.354 αυτοκίνητα, κάτι που σημαίνει αύξηση κατά 63% σε σχέση με το 1998, οπότε πωλήθηκαν 847.671 οχήματα. Επιδίωξη για τη χρονιά που διανύουμε για τη Hyundai είναι ένα νέο ρεκόρ αφού ο στόχος πωλήσεων έχει ανέβει στα 1.670.000 αυτοκίνητα, 950.000 των οποίων αφορούν εξαγωγές. Ταυτόχρονα με την αύξηση πωλήσεων η κορεατική εταιρία επιδιώκει τη διαρκή βελτίωση των προϊόντων της και τον περιορισμό του κόστους που θα προέλθει από την αποτελεσματική παραγωγή και την ενοποίηση των λειτουργιών της Hyundai και της ΚΙΑ.
Το C6 θέλει να προσφέρει τη μέγιστη δυνατή άνεση και ασφάλεια, κάτι που οδήγησε τους σχεδιαστές στη δημιουργία ενός μεγάλου αυτοκινήτου με μήκος 4.920 mm και πλάτος 1.890 mm. Το σχήμα έχει δημιουργηθεί μετά από μελέτη στην αεροδυναμική, κάτι που γίνεται εμφανές κυρίως στα πλαϊνά μέρη.
Το μεταξόνιο φθάνει τα 3 μέτρα προσφέροντας τα μέγιστα στους εσωτερικούς χώρους. Τα καθίσματα των τεσσάρων επιβατών είναι ανεξάρτητα και πολυρυθμιζόμενα. Οι επενδύσεις είναι από ξύλο και δέρμα, ενώ υπάρχουν δύο ανεξάρτητες κονσόλες για εμπρός και πίσω. Οι επιβάτες της πίσω σειράς μπορούν να παρακολουθήσουν τηλεόραση ή να συνδεθούν με τον προσωπικό τους υπολογιστή.
Η νέα τεχνολογία κάνει αισθητή την παρουσία της ακόμα και στην ανυπαρξία των καθρεφτών, που έχουν αντικατασταθεί από κάμερες. Αυτό φυσικά δεν έγινε για χάρη μόνο της τεχνολογίας αλλά και της αεροδυναμικής, που συμβάλλει τα μέγιστα και στη μείωση της κατανάλωσης...
Μετά την επέκταση του μουσείου στα 6.000 τ.μ. και τα 70 εκατ. γαλλικά φράγκα που επενδύθηκαν, οι δυνατότητές του πολλαπλασιάστηκαν. Σήμερα εκτίθενται 200 αυτοκίνητα με παλαιότερο ένα μοντέλο του 1890. Ο επισκέπτης θα ξεναγηθεί στο χρόνο και χάρη στις προβολές φιλμ που καλύπτουν διαφορετικές χρονολογικές περιόδους. Σε ξεχωριστό χώρο βρίσκονται τα σπορ αυτοκίνητα, ενώ αυτονομημένα παρουσιάζεται και η αγωνιστική ιστορία της εταιρίας. Τα δίκυκλα έχουν συγκεντρωθεί σε μια πλατεία, όπου δεσπόζει ένα κατάστημα ποδηλάτων της εποχής του 1940.
Η φιλοδοξία της Peugeot είναι να φιλοξενήσει 100.000 επισκέπτες, οι οποίοι προσδοκά ότι θα ανέλθουν στους διπλάσιους το 2001. Στη δημιουργία ατμόσφαιρας συμβάλλει μουσική εποχής, ενώ ένα εστιατόριο προσφέρεται για επαγγελματικά γεύματα. Ενώ ακόμη υπάρχει χώρος συνεδρίων δυναμικότητας 400 ατόμων.
Το νέο μοντέλο που θα παρουσιαστεί επισήμως τον Οκτώβρη στη 68η Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου στο Τορίνο, έχει ως κύριο χαρακτηριστικό τη μάσκα τριγωνικού σχήματος που κατεβαίνει χαμηλά μέχρι μέσα στον προφυλακτήρα. Το καπό είναι σχήματος V και ενσωματώνει τη μάσκα και θυμίζει το 6C 2500 Villa d' Este του 1949.
Οι κινητήρες θα είναι δυο 1.600 κ.εκ., ένας με ισχύ 105 και ένας με 120 ίππους, ενώ κορυφαίος της σειράς είναι ένας δίλιτρος με 150 άλογα. Και οι τρεις κινητήρες είναι τεχνολογίας twin sparu. Ο δίλιτρος θα μπορεί να συνδυαστεί με κιβώτιο Selespeed με αυτόματη αλλαγή σχέσεων και έλεγχο σύμπλεξης. Την άνοιξη του 2001 θα παρουσιαστεί και ένας ντιζελοκινητήρας 1,9 lTD που θα αποδίδει 110 ίππους.
Το 147 αποτελεί σχεδιασμό από λευκό χαρτί και όχι εξέλιξη του 145, αφού βασίζεται στο δάπεδο της Alfa 156, κάτι που προϊδεάζει για τη στρεπτική ακαμψία. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια, ενώ η πίσω από γόνατα Macpherson. Στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς όπου η Alfa Romeo έχει μακρά παράδοση έχουν ενσωματωθεί όλα τα σύγχρονα συστήματα και διατάξεις. Φυσικά το ABS είναι παρόν, όπως και το EBD για την καλύτερη κατανομή πέδησης στους εμπρός και πίσω τροχούς. Υπάρχει ακόμα ASR για την εξάλειψης της ολίσθησης κατά την επιτάχυνση, MSR για τη ρύθμιση της ροπής πέδησης κατά τα κατεβάσματα ταχυτήτων καθώς και UDC για τον έλεγχο σταθερότητας στις στροφές.
Για καλύτερα αποτελέσματα στην απευκταία περίπτωση σύγκρουσης, το 147 εξοπλίζεται με 6 αερόσακους. Δύο εμπρός, δύο πλευρικούς και δύο παραθύρων. Το σύστημα κλιματισμού ρυθμίζεται σε δυο ζώνες ανεξάρτητες για οδηγό και συνοδηγό, ενώ διαθέτει ακόμα αισθητήρες που ελέγχουν την ηλιακή ακτινοβολία, τη θερμότητα που δέχονται οι επιβάτες και το ποσοστό καυσαερίων στον αέρα. Ενα σύστημα επιτρέπει τον καθορισμό του αέρα. Ο πίνακας ελέγχου διαθέτει οθόνη πολλαπλών λειτουργιών και ο οδηγός μπορεί να ενημερωθεί για την ώρα, ημερομηνία, εξωτερική θερμοκρασία, έλεγχο στάσης, προειδοποίηση για υπέρβαση ορίου ταχύτητας, φωτεινές ενδείξεις προειδοποίησης σε περίπτωση βλάβης κλπ. Υπάρχει η δυνατότητα να εξοπλιστεί με ένα κέντρο επικοινωνιών που περιλαμβάνει τηλέφωνο, σύστημα πλοήγησης, φωνητική ενεργοποίηση λειτουργιών και έγχρωμη οθόνη TFT. Το ηχοσύστημα διαθέτει 8 ηχεία.