Με μια επένδυση 500 εκατομμυρίων δολαρίων, η Nissan επεκτείνει το νέο της εργοστάσιο στο Canton του Μισισιπή, στοχεύοντας στην αύξηση της συνολικής παραγωγής στη Β. Αμερική. Με τη νέα επένδυση, η ετήσια απόδοση παραγωγής του εργοστασίου θα αυξηθεί από 250.000 σε 400.000 οχήματα, ενώ θα δημιουργηθούν 1.300 νέες θέσεις εργασίας. Η επέκταση έρχεται ως αποτέλεσμα της ανάγκης να καλυφθεί η αυξημένη ζήτηση του Nissan Altima, το οποίο βραβεύτηκε ως «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για τη Β. Αμερική, σημειώνοντας πωλήσεις - ρεκόρ.
Στο Canton, η Nissan θα κατασκευάζει ελαφρά ανοιχτά φορτηγά, SUV για τις σειρές μοντέλων Nissan και Infiniti, καθώς και το Nissan Quest της επόμενης γενιάς. Η παραγωγή του πρώτου οχήματος προγραμματίζεται να ξεκινήσει την άνοιξη του 2003, ενώ η παραγωγή του Alta πρόκειται να ξεκινήσει στο Canton την άνοιξη του 2004.
Η απόδοση παραγωγής της Nissan στη Β. Αμερική από όλα τα εργοστάσια θα φτάσει τα 1.3 εκατομμύρια μονάδες.
Το Μάιο του 2002, η Nissan ανακοίνωσε το τριετές αναπτυξιακό της πρόγραμμα, το οποίο στοχεύει στην αύξηση του αριθμού των πωλήσεων κατά ένα εκατομμύριο μονάδες μέχρι τα τέλη του οικονομικού έτους 2004, σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ η αύξηση για την Αμερική φθάνει τις 300.000 μονάδες.
Ενας αγώνας, πραγματικά βρετανικός, ήταν το γκραν πρι του Σιλβερστόουν. Ο καιρός ήταν άστατος, η βροχή σταματούσε, ξανάρχιζε και οι ομάδες δεν μπορούσαν να καταλήξουν σε ποια στρατηγική θα ακολουθούσαν
Ο Μ. Schumacher κατέκτησε την έβδομη φετινή του νίκη, συμπληρώνοντας έτσι την 60ή στην καριέρα του και απέχοντας μόλις μία νίκη από την πέμπτη κατάκτηση του πρωταθλήματος, ισοφαρίζοντας το ρεκόρ του Φάτζιο. Πίσω του, αρκετά, ακολούθησε ο ομόσταυλός του στη Φεράρι R. Barrichello και τρίτος με μεγάλη διαφορά (+31.661) τερμάτισε ο Κολομβιανός οδηγός της BMW, J. P. Montoya (+31.661). Στην τέταρτη και πέμπτη θέση, βρέθηκαν τα δύο BAR - Honda, των J. Villeneuve και O. Panis, που πήραν και τους πρώτους πέντε βαθμούς και μάλιστα εντός έδρας. Ο J. Villeneuve, μάλιστα, χαρακτήρισε φανταστικό το αποτέλεσμα και πρόσθεσε: «Ηταν πολύ δύσκολος αγώνας και το ότι καταφέραμε να τερματίσουν και τα δύο μονοθέσιά μας με αυτές τις συνθήκες, κερδίζοντας βαθμούς, είναι εκπληκτικό για όλους μας». Τη βαθμολογούμενη εξάδα συμπλήρωσε για λογαριασμό της Sauber - Petronas ο Ν. Heidfeld.
Η εξέλιξη στο Silverstone, χάρη και στις καιρικές συνθήκες που συνέβαλαν σε ένα πραγματικά απρόβλεπτο GP, διατήρησε αμείωτο το ενδιαφέρον. Η βροχή είχε τον πρώτο λόγο, μπέρδεψε τις ομάδες, προκάλεσε εξόδους, τετ α κε, συνέβαλε στο να δούμε θεαματικές προσπεράσεις, αλλά και να μετρήσουμε την ετοιμότητα των μηχανικών στα πιτς. Σε έναν τέτοιο αγώνα, η τύχη και η σωστή τακτική αναδείχτηκαν σε σημαντικούς παράγοντες, καθώς η σωστή επιλογή ελαστικών προσέφερε πολύτιμα δευτερόλεπτα. Πολλά μονοθέσια επισκέφθηκαν τα πιτς πάμπολλες φορές, χάνοντας χρόνο και δημιουργώντας πανικό και κυκλοφοριακό στους χώρους των μηχανικών.
Αντίθετα με τη Φεράρι, η McLaren έδειξε ανέτοιμη να αντιμετωπίσει τις συνθήκες που επικρατούσαν στον αγώνα, ταλαιπωρώντας ιδιαίτερα τον D. Coulthard, που ιδίως στην τελευταία του επίσκεψη στα πις βρήκε τους μηχανικούς τους ανέτοιμους. Τελικά, ο D. Coulthard τερμάτισε δέκατος, ενώ και o Κ. Raikkonen εγκατέλειψε. Ο τεχνικός διευθυντής της Scuderia Ferrari, Ross Brawn, εμφανώς ευχαριστημένος, δήλωσε: «Αυτή είναι πράγματι μια καταπληκτική χρονιά για εμάς, με τόσα καλά αποτελέσματα, όπως το σημερινό. Ολοι οι αγώνες είναι δύσκολοι, αλλά ο Michael (Schumacher) είναι ιδιαίτερα καλός στο να τελειώνει αγώνες, κάτω από δύσκολες συνθήκες, και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Αλλο ένα "κλειδί" για την επιτυχία είναι η συνεργασία μας με την Bridgestone. Το μονοθέσιο είναι πραγματικά καλό και με αυτά τα ελαστικά και τους δύο μεγάλους πιλότους που έχουμε στη διάθεσή μας δημιουργούμε ένα τέλειο "πακέτο"». Μετά το δέκατο GP της φετινής σεζόν, ο άνθρωπος της βροχής M. Schumacher κατέχει 86 βαθμούς, ενώ με μεγάλη πλέον διαφορά - αλλά με μικρή μεταξύ τους - ακολουθούν ο R. Barrichello με 32 βαθμούς, o J. P. Montoya με 31 βαθμούς, o R. Schumacher με 30 βαθμούς και ο D. Coulthard με 26 βαθμούς. Στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών η Ferrari προηγείται με 118 βαθμούς και ακολουθούν η BMW με 61 βαθμούς και η Mercedes - Benz με 37 βαθμούς.
1. M. SCHUMACHER - Ferrari
2. R. BARRICHELLO - Ferrari
3. J. P. MONTOYA BMW - WilliamsF1 Team
4. J. VILLENEUVE - BAR
5. O. PANIS - BAR
6. N. HEIDFELD - Sauber
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1. M. SCHUMACHER 86
2. R. BARRICHELLO 32
3. J. P. MONTOYA 31
4. R. SCHUMACHER 30
5. D. COULTHARD 26
6. K. RAIKKONEN 11
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
Κατασκευαστής - Βαθμοί
Ferrari 118
Williams 61
McLaren 37
Renault 14
Sauber 10
Jordan 06