Sportidea |
Με έξι νίκες σε οκτώ αγώνες ο Σουμάχερ μοιάζει σίγουρος πρωταθλητής και η Ferrari με 32 βαθμούς διαφορά από την Williams μοιάζει ακλόνητο φαβορί
Η διαφορά του τώρα είναι 43 βαθμούς από τον Μοντόγια και τον αδελφό του, τον Ραλφ, που έχουν από 27 βαθμούς. Μίνι έκπληξη αποτελεί η 2η θέση του Κούλθαρντ, κυρίως επειδή για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα η McLaren πρωταγωνιστεί, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με την πολύ κακή εικόνα που έδειξε στην αρχή της χρονιάς. Η ανάκαμψη είναι γεγονός, αφού το ότι για δύο συνεχόμενους αγώνες η McLaren κράτησε πίσω της μια Ferrari δεν μπορεί να θεωρηθεί τυχαίο. Τρίτος αυτή τη φορά ο Μπαρικέλο που προσπάθησε, αλλά δεν μπόρεσε να περάσει τον Κούλθαρντ.
Τον ακολούθησε ο Ραϊκόνεν, ο οποίος κατέκτησε τελικά την τέταρτη θέση, κάνοντας το 2-4 για την McLaren. Η επιτυχία της ασημένιας ομάδας πάντως δε σημαίνει ότι η McLaren έγινε ταχύτερη από την Williams. Η ομάδα του Φρανκ Γουίλιαμς εξακολουθεί να δείχνει ταχύτερη ακόμη και από την Ferrari, αλλά πάσχει από αναξιοπιστία του κινητήρα της BMW. Αντίθετα η παροιμιώδης αξιοπιστία της Ferrari έκανε τον πρώην πιλότο της Ferrari - και νυν της Jaguar - Εντι Ιρβάιν να δηλώσει μετά το γκραν πρι του Καναδά πως το πρωτάθλημα για φέτος ξεκαθάρισε. «Πού είναι η αδυναμία της Ferrari; Τα λάστιχα της Bridgestone είναι καλά, το αυτοκίνητο είναι αξιόπιστο και ο Μίκαελ οδηγεί χωρίς λάθη. Δε βλέπω λοιπόν ποιος μπορεί να αποτελέσει απειλή για την ομάδα της Ferrari».
Sportidea |
Το Rexton, όπως ονομάζεται, θα είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες, έναν βενζίνης 3.2 λίτρων, που αποδίδει 220 ίππους, και έναν πετρελαίου 2.9 λίτρων και 120 ίππων. Οι κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων (ο ντίζελ διατίθεται και με χειροκίνητο 5 σχέσεων) και προέρχονται από τη Mercedes. Αυτό αποτελεί ένα επιχείρημα για όσους γρήγορα θα προσπερνούσαν το μεγάλο SsangYong απλά και μόνο λόγω της ταπεινής κορεατικής του καταγωγής. Το Rexton είναι ένα μεγάλο αυτοκίνητο αφού το μήκος του φτάνει τα 4,72 μέτρα προσφέροντας αντίστοιχα μεγάλους χώρους. Πάντως, παρόλο το μέγεθός του, κατά τη SsangYong, ενδείκνυται για χρήση τόσο στην άσφαλτο όσο και εκτός αυτής. Στην εκτός δρόμου κίνηση βοηθούν η μπροστινή ανεξάρτητη ανάρτηση και η πίσω ανάρτηση με άκαμπτο άξονα, καθώς επίσης και η κατανομή της ροπής σε ποσοστό 50/50% ανάμεσα στους δύο άξονες.
Στα συν του Rexton η 3η σειρά καθισμάτων (προαιρετική στην έκδοση ντίζελ), που του δίνει τη δυνατότητα να μεταφέρει μέχρι και 7 επιβάτες. Παράλληλα, ο εξοπλισμός του θα περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα, αλλά όχι και σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης. Η στόχευση της εταιρίας με το Rexton είναι τα μεγάλα βαλάντια αφού το νέο μοντέλο ανήκει στη μεγάλη κατηγορία. Η συνταγή πάντως της προσέλκυσης αγοραστών εξακολουθεί να είναι η συγκριτικά καλύτερη τιμή αγοράς, αν και αυτοί που προτιμούν τα μοντέλα της κατηγορίας επιλέγουν αυτοκίνητα που τους προσδίδουν κύρος. Σε αυτούς η SsangYong απαντά με τις υπογραφές της Μερσεντές στους κινητήρες και του Τζουτζιάρο στο σχεδιασμό. Οι Κορεάτες αλλά και η δραστήρια εδώ αντιπροσωπεία πιστεύουν πως η ελκυστική τιμή αγοράς (περίπου στα 30.000 ευρώ για το 3.2), για τα δεδομένα της κατηγορίας, θα πείσουν και τους απαιτητικούς πελάτες που επιλέγουν τα μεγάλα τετρακίνητα, ενώ δεν αποκλείουν το Rexton να τραβήξει αγοραστές από την αμέσως μικρότερη κλάση.