Sportidea |
Ο Ραλφ οδηγώντας στο όριο και εκμεταλλευόμενος πλήρως τα αποθέματα ισχύος του κινητήρα της BMW, δημιούργησε μια διαφορά ικανή ώστε να του εξασφαλίσει την πρωτιά. Ο μικρός Σουμάχερ μπήκε στα πιτς και όταν βγήκε ήταν μπροστά από τον αδελφό του. Η διαφορά ήταν περίπου 4 δευτερόλεπτα και ο Ραλφ οδηγούσε με τέτοιο τρόπο ώστε όταν έπεσε η καρό σημαία είχε διευρυνθεί φθάνοντας τα 9΄΄! Ο μικρός είχε μεγαλώσει, κατακτώντας τη δεύτερη νίκη της σεζόν και της καριέρας του.
- Ο Ραλφ Σουμάχερ με τον τρόπο του έδωσε απάντηση όχι μόνο σε όσους πιστεύουν ότι βρίσκεται στο κοκ πιτ ενός μονοθεσίου λόγω ονόματος, αλλά ταυτόχρονα διέψευσε και τον επικεφαλής της δικής του ομάδας, Φρανκ Γουίλιαμς, που είχε χαρακτηρίσει αυτόν και τον Μοντόγια ανώριμους. Οι δηλώσεις του μετά τον αγώνα δείχνουν και τον πλήρη «απογαλακτισμό» του από τη σκιά του αδελφού του. Στο βάθρο των νικητών τα αδέλφια έστησαν τρελό χορό και είχαν κάθε λόγο. Ο μικρός για τη νίκη και ο μεγάλος για τους βαθμούς της δεύτερης θέσης που συνδυάστηκαν και με την ατυχία του βασικού αντιπάλου, Ντέιβιντ Κούλθχαρντ.
Sportidea |
Κάτι που αξίζει να αναφερθεί συνέβη και στη συνέντευξη Τύπου την Παρασκευή πριν τον αγώνα. Ο ταλαντούχος, αλλά και με ιδιαίτερο ταμπεραμέντο, Μοντόγια άφησε αιχμές κατά του Βιλνέβ για το θάνατο του κριτή στη Μελβούρνη. Ο Βιλνέβ τον έπιασε από το γιακά αλλά επενέβη εγκαίρως ο Τσαρλς Γουίτινγκ, ο οποίος τους απείλησε με τιμωρία. Στον αγώνα ο Μοντόγια δεν τα κατάφερε να τερματίσει αφού έπεσε πάνω στις μπάρες στο 19ο γύρο. Ο Κολομβιανός δικαιώνει σιγά σιγά όσους πιστεύουν ότι τρέχει πάντα με στόχο τη νίκη, και ή τερματίζει στις πρώτες θέσεις ή δεν τερματίζει καθόλου. Στη βαθμολογία: Σουμάχερ 58, Κούλθχαρντ 40, Μπαρικέλο 24 και Ραλφ Σουμάχερ 22. Στους κατασκευαστές η Φεράρι έχει δημιουργήσει διαφορά 34 βαθμών από τη Μακλάρεν.
Sportidea |
Το ερωτεύσιμο μικρό της Daewoo, το Matiz, έξι μήνες μετά την πρόσφατη ανανέωσή του παρουσιάζεται σε ανοιχτή έκδοση, θέλοντας να πρωταγωνιστήσει σε θερινά όνειρα
Ο κινητήρας του Matiz καυχάται για την απόδοση των 52 ίππων από τα 800 κυβικά του, τη χαμηλή κατανάλωση και την εκπομπή ρύπων που ανταποκρίνεται στις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU3.
Το βασίλειο του μικρού Κορεάτη είναι η πόλη, αλλά τα 144 χλμ./ώρα της τελικής ταχύτητας και η καλή αυτονομία θα επιτρέψουν και αποδράσεις εκτός των τειχών. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα νέα όργανα μπλε χρώματος, ενώ μια εργονομική παρέμβαση με τη δημιουργία foot vest υπόσχεται να κρατά ξεκούραστο το αριστερό σας πόδι στις μακρινές διαδρομές.
Το Matiz topless καλύπτεται από την εγγύηση της Daewoo για 3 χρόνια ή 100.000 χιλιόμετρα και προσφέρεται σε δυο εκδόσεις. Η έκδοση S κοστίζει 2.675.000 δρχ. και στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται: μαύρα πλαστικά προστατευτικά στο πλάι, φιμέ τζάμια, κάλυμμα αποσκευών, immobilizer, τρίτο πίσω φως, προεγκατάσταση ηχείων, μπροστινό ηχείο, κεραία οροφής, σύστημα ξεθαμπώματος τζαμιού και air condition.