Κυριακή 17 Ιούνη 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Τροχοί
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
Ο Ραλφ δεν είναι πια... μικρός!

Βροχή από σαμπάνια για τον πρώτο...

Sportidea

Βροχή από σαμπάνια για τον πρώτο...
Μπροστά σε μια οικογενειακή υπόθεση βρέθηκαν οι θεατές του γκραν πρι του Καναδά. Η πίστα «Ζιλ Βιλνέβ» φάνηκε ιδιαίτερα φιλόξενη για τους αδελφούς Σουμάχερ. Σε ό,τι αφορά τον Μίχαελ, ο πρωταγωνιστικός ρόλος ήταν αναμενόμενος και φάνηκε από τα δοκιμαστικά, όταν και πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο κατέκτησε την πολ ποζίσιον. Οι προθέσεις του Ραλφ φάνηκαν στον αγώνα. Ο «μικρός» της οικογένειας οδηγούσε ως «μεγάλος» και κυριολεκτικά δεν ξεκόλλησε από την εξάτμιση της Φεράρι. Για 46 γύρους Φεράρι και Γουίλιαμς έπαιζαν τη γάτα με το ποντίκι. Τότε ο Μίχαελ μπήκε στα πιτς. Ολα πήγαν καλά στην κόκκινη ομάδα, αλλά πήγαν καλύτερα για τη Γουίλιαμς.

Ο Ραλφ οδηγώντας στο όριο και εκμεταλλευόμενος πλήρως τα αποθέματα ισχύος του κινητήρα της BMW, δημιούργησε μια διαφορά ικανή ώστε να του εξασφαλίσει την πρωτιά. Ο μικρός Σουμάχερ μπήκε στα πιτς και όταν βγήκε ήταν μπροστά από τον αδελφό του. Η διαφορά ήταν περίπου 4 δευτερόλεπτα και ο Ραλφ οδηγούσε με τέτοιο τρόπο ώστε όταν έπεσε η καρό σημαία είχε διευρυνθεί φθάνοντας τα 9΄΄! Ο μικρός είχε μεγαλώσει, κατακτώντας τη δεύτερη νίκη της σεζόν και της καριέρας του.

- Ο Ραλφ Σουμάχερ με τον τρόπο του έδωσε απάντηση όχι μόνο σε όσους πιστεύουν ότι βρίσκεται στο κοκ πιτ ενός μονοθεσίου λόγω ονόματος, αλλά ταυτόχρονα διέψευσε και τον επικεφαλής της δικής του ομάδας, Φρανκ Γουίλιαμς, που είχε χαρακτηρίσει αυτόν και τον Μοντόγια ανώριμους. Οι δηλώσεις του μετά τον αγώνα δείχνουν και τον πλήρη «απογαλακτισμό» του από τη σκιά του αδελφού του. Στο βάθρο των νικητών τα αδέλφια έστησαν τρελό χορό και είχαν κάθε λόγο. Ο μικρός για τη νίκη και ο μεγάλος για τους βαθμούς της δεύτερης θέσης που συνδυάστηκαν και με την ατυχία του βασικού αντιπάλου, Ντέιβιντ Κούλθχαρντ.

Ραλφ - BMW Williams τερματίζουν

Sportidea

Ραλφ - BMW Williams τερματίζουν
Ο Βρετανός για πρώτη φορά φέτος δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τον αγώνα, αφού ο κινητήρας της Μερσεντές δεν άντεξε. Η Μακλάρεν του άφησε πίσω ένα σύννεφο καπνού και μαζί άφησε και τον Κούλθχαρντ στα κρύα του λουτρού, που έμεινε 18 βαθμούς πίσω από τον Μίχαελ Σουμάχερ. Παρηγοριά για τη Μακλάρεν Μερσεντές, η τρίτη θέση που κατέκτησε ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής Μίκα Χάκινεν, ο οποίος ελπίζει ότι τελείωσε η περίοδος της κακοτυχίας του. Την εξάδα συμπλήρωσαν οι Ραϊκόνεν, Αλεζί και Ντε λα Ρόσα.

Κάτι που αξίζει να αναφερθεί συνέβη και στη συνέντευξη Τύπου την Παρασκευή πριν τον αγώνα. Ο ταλαντούχος, αλλά και με ιδιαίτερο ταμπεραμέντο, Μοντόγια άφησε αιχμές κατά του Βιλνέβ για το θάνατο του κριτή στη Μελβούρνη. Ο Βιλνέβ τον έπιασε από το γιακά αλλά επενέβη εγκαίρως ο Τσαρλς Γουίτινγκ, ο οποίος τους απείλησε με τιμωρία. Στον αγώνα ο Μοντόγια δεν τα κατάφερε να τερματίσει αφού έπεσε πάνω στις μπάρες στο 19ο γύρο. Ο Κολομβιανός δικαιώνει σιγά σιγά όσους πιστεύουν ότι τρέχει πάντα με στόχο τη νίκη, και ή τερματίζει στις πρώτες θέσεις ή δεν τερματίζει καθόλου. Στη βαθμολογία: Σουμάχερ 58, Κούλθχαρντ 40, Μπαρικέλο 24 και Ραλφ Σουμάχερ 22. Στους κατασκευαστές η Φεράρι έχει δημιουργήσει διαφορά 34 βαθμών από τη Μακλάρεν.


Sportidea

Matiz topless το θερινό... μικρό

Το ερωτεύσιμο μικρό της Daewoo, το Matiz, έξι μήνες μετά την πρόσφατη ανανέωσή του παρουσιάζεται σε ανοιχτή έκδοση, θέλοντας να πρωταγωνιστήσει σε θερινά όνειρα

Στο νέο του χαρακτήρα που υπογραμμίζουν τα μεγάλα οβάλ φώτα και οι μαύροι προφυλακτήρες και προστατευτικά, προστέθηκε μια ηλεκτρικά συρόμενη οροφή. Η θερινή έκδοση δημιουργήθηκε σε συνεργασία με ευρωπαϊκό εργοστάσιο και δεν επηρεάζει με οποιοδήποτε τρόπο την ασφάλεια του Matiz. Για τους ήδη κατόχους ή όσους θέλουν να αγοράσουν ένα καινούριο Matiz, η ηλεκτρική οροφή κοστίζει 235.000 δρχ. Με το πάτημα ενός κουμπιού το Daewoo θα σας ανοίξει παράθυρο στον ουρανό.

Ο κινητήρας του Matiz καυχάται για την απόδοση των 52 ίππων από τα 800 κυβικά του, τη χαμηλή κατανάλωση και την εκπομπή ρύπων που ανταποκρίνεται στις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU3.

Το βασίλειο του μικρού Κορεάτη είναι η πόλη, αλλά τα 144 χλμ./ώρα της τελικής ταχύτητας και η καλή αυτονομία θα επιτρέψουν και αποδράσεις εκτός των τειχών. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα νέα όργανα μπλε χρώματος, ενώ μια εργονομική παρέμβαση με τη δημιουργία foot vest υπόσχεται να κρατά ξεκούραστο το αριστερό σας πόδι στις μακρινές διαδρομές.

Το Matiz topless καλύπτεται από την εγγύηση της Daewoo για 3 χρόνια ή 100.000 χιλιόμετρα και προσφέρεται σε δυο εκδόσεις. Η έκδοση S κοστίζει 2.675.000 δρχ. και στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται: μαύρα πλαστικά προστατευτικά στο πλάι, φιμέ τζάμια, κάλυμμα αποσκευών, immobilizer, τρίτο πίσω φως, προεγκατάσταση ηχείων, μπροστινό ηχείο, κεραία οροφής, σύστημα ξεθαμπώματος τζαμιού και air condition.


Στην πιο ακριβή έκδοση SE των 2.965.000 δρχ. εκτός των προαναφερομένων περιλαμβάνονται: τάσια τροχών, προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξώματος, αναδιπλούμενο διαιρούμενο κάθισμα 60:40, υδραυλικό τιμόνι, κεντρικό κλείδωμα, ρυθμιζόμενο εξωτερικό καθρέφτη, ψηφιακό ρολόι και πίσω υαλοκαθαριστήρα. Προαιρετικά διατίθενται ABS, διπλός αερόσακος και δερμάτινο σαλόνι με κόστος περίπου 200.000 δρχ.

Ανακύκλωση εξαρτημάτων από τη CITROEN

Πρόγραμμα ανακύκλωσης εξαρτημάτων αναπτύσσουν τα γκρουπ PSA και CITROEN με στόχο την προστασία του περιβάλλοντος. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ανακύκλωση εξαρτημάτων όπως μπαταρίες, λάδια, ψυκτικά υγρά, υγρά πλυσίματος τζαμιών, φίλτρα λαδιού, λαμαρίνες, προφυλακτήρες, καταλύτες, λάστιχα παρμπρίζ και ηλεκτρικά τζάμια. Σήμερα μπορεί να ανακυκλωθεί το 60-70% του συνόλου των μερών ενός αυτοκινήτου, ενώ στόχος είναι η περαιτέρω χρησιμοποίηση ανακυκλώσιμων υλικών, κάτι που μπορεί να συμβάλει με παράλληλη εφαρμογή καθαρών τεχνολογιών σε ένα περισσότερο ανθρώπινο περιβάλλον.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ