Κυριακή 27 Ιούλη 2003
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Τροχοί
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
Εγγύηση Renault

Η Renault ανακοίνωσε ότι για όλα τα επιβατικά αυτοκίνητά της, δηλαδή τα Twingo, Clio, Thalia, Kangoo, Megane, Scenic, Laguna, VelSatis και Espace, η εγγύηση καλύπτει πλέον τα μηχανικά μέρη για 2 χρόνια, το αμάξωμα για 12 χρόνια και τη βαφή για 3 χρόνια. Ειδικά για το επαγγελματικό αυτοκίνητο Renault Trafic η εγγύηση των μηχανικών μερών φθάνει τα 3 χρόνια, ενώ για το αμάξωμα και τη βαφή τον ίδιο χρόνο με τα επιβατικά, δηλαδή 12 και 3 χρόνια αντίστοιχα. Ολα τα ανταλλακτικά της εταιρίας που τοποθετούνται στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Renault καλύπτονται από 12μηνη εγγύηση.

Σάμπα αλά Ρούμπενς

Ο αγώνας του Σιλβερστόουν αποζημίωσε και με το παραπάνω όσους τον παρακολούθησαν και αποστόμωσε όσους άσκησαν κριτική, έστω και δικαιολογημένη, στον Μπαρικέλο. Ο Βραζιλιάνος ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος του γκραν πρι και έπεισε ακόμα και τους πιο δύσπιστους για την αξία του...

Αν ο Μπαρικέλο ήταν τόσο καλός και μαχητικός σε όλους τους αγώνες, χωρίς αμφιβολία θα ψάχναμε μόνο για το δεύτερο. Αλλά φέτος ο Βραζιλιάνος χρειάστηκε 10 γκραν πρι για να ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Στην πίστα του Σιλβερστόουν ο συμπαθής Ρούμπενς ξεπέρασε όχι μόνο την ατυχία που φέτος τον καταδιώκει, αλλά ακόμα και ένα διαμαρτυρόμενο Σκοτσέζο που μπήκε στον αγωνιστικό χώτο με την παραδοσιακή φούστα και έφερε τα πάνω κάτω...

Η εκκίνηση τον έφερε πίσω από Τρούλι και Ραϊκόνεν, που τον πέρασαν, πιθανότατα λόγω των ηλεκτρονικών συστημάτων της Φεράρι. Ομως ο μονίμως δεύτερος, πίσω από τον Σουμάχερ πιλότος, δεν είχε σκοπό να αφήσει τη μόνη «παράσταση» της χρονιάς που σταθερά πρωταγωνιστεί να πάει χαμένη. Στον πέμπτο γύρο, το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα επειδή ένα κομμάτι από το μονοθέσιο του Κούλθαρντ εκσφενδονίστηκε. Ο αγώνας ξανάρχισε με τον Βραζιλιάνο να εξαπολύει επίθεση και να κερδίζει θέσεις, ώσπου ξεπέρασε τον Ραϊκόνεν στο δέκατο γύρο, εκμεταλλευόμενος ένα λάθος του νεαρού. Ομως δεν πρόλαβε να χαρεί. Στον επόμενο γύρο ένας θεατής ντυμένος με παραδοσιακή Σκοτσέζικη στολή και κρατώντας κάποιες αφίσες, μπήκε στην πίστα και ατρόμητος κατευθύνθηκε προς τα μονοθέσια που περνούσαν με καμιά διακοσαριά χιλιόμετρα δίπλα του. Για μερικά δευτερόλεπτα όλοι σάστισαν και όταν επενέβησαν, μάλλον είχαν δημιουργηθεί αρνητικές εντυπώσεις για τη διοργάνωση. Τελικά ο θεατής με βίαιο τρόπο απομακρύνθηκε. Σχεδόν όλες οι ομάδες μπήκαν για ένα γρήγορο pit stop, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί αρκετή κίνηση και με πιο άτυχο τον Μίχαελ Σουμάχερ που βρέθηκε πίσω από τις δύο BAR. Οταν το αυτοκίνητο ασφαλείας έφυγε από την πίστα, τα δύο μονοθέσια της Τογιότα προηγούνταν για πρώτη φορά όχι μόνο στον αγώνα αλλά και σε ολόκληρη στην ιστορία τους στα γκραν πρι. Οι μάχες που ακολούθησαν ήταν εντυπωσιακές, με την προσπέραση του Μπαρικέλο στον Ραλφ Σουμάχερ να ξεχωρίζει και να κερδίζει σίγουρα μια θέση στα τηλεοπτικά πλάνα που ντύνουν τα σήματα αρχής των αθλητικών εκπομπών. Ο Μπαρικέλο τελικά κατάφερε να περάσει πρώτος τη γραμμή του τερματισμού και να πάρει για έκτη φορά στην καριέρα του την καρό σημαία μπροστά από τον καταπληκτικό Μοντόγια και τον φέρελπη Ραϊκόνεν. Στην τέταρτη θέση βρέθηκε ο Μίχαελ Σουμάχερ που διατηρεί διαφορά επτά βαθμών από τον Ραϊκόνεν. Ο αδελφός του όμως ο Ραλφ ήταν μόλις ένατος και πλέον συγκατοικεί με τον ομόσταυλό του Μοντόγια στη γενική κατάταξη. Ο Τρούλι σε ένα καλό αγώνα πέτυχε τον καθόλου άσχημο τερματισμό στην έκτη θέση. Πολύ καλή ήταν η απόδοση του Τρούλι με τη Ρενό, ο οποίος ολοκλήρωσε τον αγώνα στην έκτη θέση, ενώ την υπόλοιπη οκτάδα συμπλήρωσαν οι Κούλθαρντ (5ος), Ντα Μάτα (7ος) και Μπάτον (8ος). Κάτι που αξίζει να σχολιαστεί είναι η συνεχιζόμενη φημολογία για τη διαρκώς αναβαλλόμενη παρουσίαση του νέου μονοθεσίου της Μακλάρεν. Από τις μέχρι τώρα πληροφορίες φαίνεται ότι μάλλον δε θα το δούμε ποτέ. Ομως αυτό δεν έχει αρνητικές συνέπειες στη μέχρι τώρα παρουσία της ομάδας στις πίστες, αφού το περσινό αυτοκίνητο δείχνει όχι απλά ανταγωνιστικό αλλά και ισχυρότερο των υπολοίπων. Ο τρόπος που προσπέρασε στην εκκίνηση ο Ραϊκόνεν τον Μπαρικέλο είναι ενδεικτικός της δύναμης του αυτοκινήτου, και ήδη κάποιοι μιλούν για ενδεχόμενη πονηριά του Ρον Ντένις, που άφησε τους πάντες να περιμένουν ένα νέο αυτοκίνητο τη στιγμή που είχε εξελίξει σε αυτό το βαθμό το περσινό. Αντίθετα τα Γουίλιαμς δείχνουν μια εντυπωσιακή αστάθεια από αγώνα σε αγώνα, και αν και οι δέκα βαθμοί που τα χωρίζουν από τις Φεράρι στην κατάταξη δεν είναι τεράστια διαφορά, αλλά χωρίς σταθερότητα δεν καλύπτεται.


Eurokinissi

Εχουν μείνει άλλοι πέντε αγώνες, και λογικό φαβορί θεωρείται ο έμπειρος Μίχαελ Σουμάχερ που κυνηγά το απόλυτο ρεκόρ στην ιστορία της Φόρμουλα 1 με την κατάκτηση του έκτου τίτλου. Ομως με τη διαφορά να περιορίζεται στους επτά βαθμούς και τον Ραϊκόνεν να οδηγεί παρά το νεαρό της ηλικίας του με φοβερή ψυχραιμία, όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά. Ο επόμενος αγώνας στις 3 Αυγούστου, στην πίστα του Χοκενχάιμ (Hockenheim) στη Γερμανία.


Eurokinissi


Πάνω: Μοντόγια, Μπαρικέλο, Ραϊκόνεν οι πρώτοι. Κάτω αριστερά ο Μπαρικέλο τερματίζει, ενώ ο Μίχαελ Σουμάχερ (δεξιά) διατήρησε τη διαφορά του από τον Ραϊκόνεν

Eurokinissi

Πάνω: Μοντόγια, Μπαρικέλο, Ραϊκόνεν οι πρώτοι. Κάτω αριστερά ο Μπαρικέλο τερματίζει, ενώ ο Μίχαελ Σουμάχερ (δεξιά) διατήρησε τη διαφορά του από τον Ραϊκόνεν



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ