Το εξαιρετικό Clio δεύτερης γενιάς κυκλοφορεί και σε μια μουσική έκδοση. Το Mtv διαφοροποιείται από τα αδέλφια του χάρη σε ένα ηχοσύστημα Extra Sond CD Player με έξι ηχεία και χειριστήρια στο τιμόνι για ευκολία και ασφάλεια. Συγκεκριμένα, το Mtv διαθέτει ενισχυτή 4X30 και 2 tweeters στο ταμπλό, 2 wooters μπροστά και 2 coaxiel wooter - tweeter πίσω.
Στο βασικό του εξοπλισμό το Mtv 1.2 περιλαμβάνει αερόσακους οδηγού - συνοδηγού, προεντατήρες ζωνών ασφαλείας, σύστημα ολοκληρωμένης προστασίας Renault, φιμέ τζάμια και αθερμικό παρμπρίζ, υδραυλικό τιμόνι, immobilizer, πολλαπλά φωτιστικά σώματα και προβολείς ομίχλης, σπορτίφ ταμπλό με λευκά όργανα, ρολόι, όργανο ένδειξης θερμοκρασίας νερού, στροφόμετρο, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα και ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές, air condition, με σύστημα ανακύκλωσης αέρα, νέα ταπετσαρία ειδικά σχεδιασμένη για το Mtv και ενεργητικά προσκέφαλα «άμεσης επαφής» ρυθμιζόμενα σε ύψος.
Ο κινητήρας των 1.200 κ.εκ. αποδίδει ισχύ 60 ίππων στις 5.250 σαλ και μέγιστη ροπή 9,7 Kg στις 2.500 σαλ. Χάρη στον ηλεκτρονικό ψεκασμό και το σωστά κλιμακωμένο 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων δίνει την αίσθηση ότι κινείται σβέλτα χωρίς βέβαια οι επιδόσεις του να είναι για Mtv award (βραβείο του μουσικού καναλιού Mtv). Συγκεκριμένα, για τα 0-100 χρειάζονται 15 δευτερόλεπτα και η μεγίστη πραγματική ταχύτητα που μπορεί να διαβαστεί στο κοντέρ είναι 160 χλμ./ώρα. Είναι δηλαδή λίγο πάνω από το μέσο όρο του ανταγωνισμού. Η μέση κατανάλωση σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές ντιρεκτίβες είναι 6.2 λίτρα. Εμπρός φροντίζουν για το φρενάρισμα δίσκοι, ενώ πίσω υπάρχουν ταμπούρα.
Στο δρόμο το Mtv είναι φιλικό χάρη και στο ρυθμιζόμενο κάθισμα και τιμόνι που βοηθά να βρεθεί η καλύτερη θέση οδήγησης, αλλά φυσικά και στις αναρτήσεις που δίνουν ένα αίσθημα ασφάλειας στον οδηγό. Η τιμή του τρίπορτου Mtv 1.2 ξεκινά από 3.620.000 δρχ.
Η επιτάχυνση του e-Ka για τα 0-100 χλμ./ώρα είναι 12.7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φθάνει τα 130 χλμ. Η μέση αυτονομία είναι 150 χλμ., ενώ με σταθερή ταχύτητα 80 χλμ./ώρα το e-Ka μπορεί να ξεπεράσει τα 200 χιλιόμετρα πριν χρειαστεί επαναφόρτιση. Μετά από μια πλήρη αποφόρτιση, για να επαναφορτιστεί το e-Ka χρειάζεται έξι ώρες, χρόνος συντομότερος από ό,τι χρειάζονται άλλα συστήματα μπαταριών. Επίσης, οι μπαταρίες λιθίου μπορούν να φορτίζονται πριν να αδειάσουν τελείως, χωρίς να παρουσιάζουν το «φαινόμενο μνήμης», δηλαδή να σβήνουν κλπ. (κάτι αντίστοιχα με αυτό που παρουσιάζουν κάποια κινητά τηλέφωνα).
Οι μπαταρίες χωρίζονται σε τρία ανεξάρτητα στοιχεία που είναι τοποθετημένα στο χώρο του κινητήρα, και εμπρός και πίσω από τον πίσω άξονα. Ενα σύστημα Διαχείρισης Μπαταριών ελέγχει την κατάσταση φόρτισης και τη θερμοκρασία λειτουργίας. Αν υπάρξει σύγκρουση, χάρη σε ένα σύστημα αισθητήρων και ένα διακόπτη, σταματά αυτόματα η παροχή ρεύματος. Τα στοιχεία είναι απόλυτα στεγανοποιημένα ενώ προστατεύονται από την υπερθέρμανση χάρη σε ένα σύστημα ψύξης. Ενα δεύτερο ανεξάρτητο κύκλωμα ψύξης προστατεύει τον κινητήρα, το κιβώτιο και το διαφορικό.
Το 206 cabrio θα διατηρήσει όπως είναι αναμενόμενο όλα τα σχεδιαστικά στοιχεία που έκαναν εμπορικά επιτυχημένο το μοντέλο. Οι διαθέσιμοι κινητήρες θα είναι ο 1,6 λίτρων με ισχύ 110 ίππων και ο δίλιτρος που αποδίδει 138 ίππους. Το 206 cc θα παράγεται στη Malhouse με ρυθμό 400 αυτοκινήτων την ημέρα. Η σημαντικότητα του μοντέλου για την εταιρία γίνεται σαφής από το γεγονός ότι επιλέγη ως χώρος παρουσίασης η Διεθνής Εκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού.
Η επιλογή κίνησης ανάμεσα στο βενζινοκινητήρα και το ηλεκτρικό μοτέρ γίνεται με σκοπό τη φιλικότητα στο περιβάλλον. Ετσι ο βενζινοκινητήρας απενεργοποιείται μέσα στην πόλη και τις διαρκείς εκκινήσεις. Σε περίπτωση ανάγκης άμεσης επιτάχυνσης ενεργοποιείται και ο ηλεκτροκινητήρας προσφέροντας παραπάνω δύναμη. Ο ηλεκτροκινητήρας φορτίζεται και κατά τις επιβραδύνσεις. Οι μπαταρίες είναι ιόντων λιθίου και χρησιμοποιούν ηλεκτρόδια λιθίου για εξοικονόμηση ενέργειας. Η τοποθέτηση των μπαταριών έχει γίνει, στο κέντρο κάτω από το δάπεδο, συμβάλλοντας έτσι στη σταθερότητα και στην ευρυχωρία του υβριδικού Tino.
Για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του υβριδικού συστήματος έχει τοποθετηθεί σύστημα μετάδοσης κίνησης Hyper CVT που συμβάλλει στην ομαλή λειτουργία, στην οικονομία και την ομαλή επιτάχυνση. Ενα μόνιτορ υγρών κρυστάλλων προσφέρει πληροφορίες για τη λειτουργία και των δύο κινητήρων, ενώ το σύστημα πλοήγησης birdview ενημερώνει για τις κυκλοφοριακές συνθήκες και την ακριβή θέση του οχήματος.