Νέες είναι οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων, ενώ έχουν προστεθεί στο βασικό εξοπλισμό πίσω δισκόφρενα, προσαρμογές Isofix παιδικών καθισμάτων πίσω, νέα πίσω προσκέφαλα και νέα καθίσματα εμπρός, παράθυρο οδηγού «one touch», ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού (με ρύθμιση μέσης στο ELX) και πίσω προσκέφαλα και εταζέρα με πρίζα 12V.
O εξοπλισμός της «βασικής» έκδοσης SX περιλαμβάνει: κλιματισμό, αερόσακους οδηγού-συνοδηγού, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς καθρέφτες, ραδιοκασετόφωνο με προεγκατάσταση GSM.
Στην έκδοση ELX εκτός των προαναφερθέντων περιλαμβάνονται:
πλευρικοί αερόσακοι και αερόσακοι οροφής τύπου «κουρτίνας», ABS, ραδιο-CD, κεντρικό κλείδωμα για την 5η πόρτα, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα με safety stop, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες.
Για την κάλυψη ειδικών αναγκών, προστέθηκε και μια σειρά νέων επιλογών στη λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού του Multipla, όπως το «κιτ» επισκευής ελαστικών FIX & GO, η θήκη για 10 CD της Blaupunkt κάτω από τη θέση του «2ου» συνοδηγού, όπως και δερμάτινο τιμόνι και μοχλός ταχυτήτων, ενώ θα διατίθενται και χειριστήρια του ηχοσυστήματος στο τιμόνι και από το Νοέμβρη ειδικό σκαλοπάτι για την υποβοήθηση της επιβίβασης, όπως στα «τζιπ».
Το όνομα του Χουν Μανουέλ Φάντζιο είναι συνδεδεμένο με ένα μύθο που σχεδόν κανείς από τους φίλους της Φόρμουλα 1 δεν πίστευε ότι θα βρεθεί όμοιός του. Οδηγοί όπως ο αδικοχαμένος Αϊρτον Σένα ή οι Προστ και Λάουντα πλησίασαν το μεγάλο Αργεντινό. Κανείς όμως δεν τα κατάφερε μέχρι σήμερα. Το 2002 αποτελεί όμως τη χρονιά που γράφεται ιστορία. Ιδού ο νέος ρέκορντμαν της αγωνιστικής ιστορίας των μονοθεσίων. Ας υποκλιθούμε στο μεγάλο Γερμανό, στο Μίχαελ Σουμάχερ
Για να φθάσει στη νίκη ο Σούμι χρειάστηκε να τα ξανακάνουν μαντάρα οι μηχανικοί της Williams - BMW στα πιτ, που ανάμεσα στα άλλα διάλεξαν και λάθος ελαστικά, εμποδίζοντας τον Μοντόγια να εκμεταλλευτεί την πρώτη θέση που είχε στην εκκίνηση. Πάντως κατά τη διάρκεια του αγώνα ο Σουμάχερ έριχνε περίπου ένα δευτερόλεπτο στο γύρο στο Μοντόγια κάτι που προκαλεί εντύπωση αφού αυτή η διαφορά είναι τεράστια για τα δεδομένα της Φόρμουλα 1. Προβλήματα αντιμετώπισε και πάλι στην εκκίνηση ο Μπαριτσέλο, ο οποίος δεν ξεκίνησε όπως και στο Σίλβερστον.
Πίσω από το Ραϊκόνεν που δήλωσε ότι ήταν ο χειρότερος αγώνας της ζωής του, αν και έδειξε να έχει την κλάση ενός παγκόσμιου πρωταθλητή, τερμάτισε ο ομόσταυλός του Κούλθαρντ, τα δύο Williams με το Μοντόγια και το Ραλφ και ο Μπάτον που έδωσε έναν ακόμη βαθμό στη Renault, παρά το ότι του χρόνου στη θέση του θα είναι ο Αλόνσο, αφού ο Μπάτον υπέγραψε για τέσσερα χρόνια στην BAR-HONDA.
Ο M. Σουμάχερ εκτός από την ισοφάριση του ρεκόρ, πέτυχε την πιο γρήγορη κατάκτηση πρωταθλήματος αφού χρειάστηκε μόλις ένδεκα αγώνες. Ο Γερμανός κατέκτησε τον πρώτο του τίτλο το 1994 με την Benetton, κάτι που επανέλαβε και την επόμενη χρονιά. Χρειάστηκε να περάσουν πέντε χρόνια για να πανηγυρίσει το 2000, το 2001 και φέτος με τα χρώματα της Ferrari. Το ρεκόρ του σε νίκες είναι 61 σε 173 συμμετοχές, κάτι που σημαίνει ότι κερδίζει περισσότερο από ένα στους τρεις αγώνες.