Οι συγγραφείς της παράστασης είχαν καθαρό στόχο: Να γράψουν γι' αυτά που τους πνίγουν, να καταγγείλουν τη σαπίλα και τη διαφθορά, να σατιρίσουν την άφιξή μας στον πάτο του βαρελιού, να διαμαρτυρηθούν...
ΣΕΛ. 5
Το αίτημα για μια τέτοια κοινωνία, άρα και για το δρόμο που οδηγεί εκεί, παραμένει εξαιρετικά επίκαιρο, ειδικά σήμερα όπου οι άνθρωποι από παραγωγοί όλου του πλούτου καλούνται να υποταχθούν στη μίζερη προοπτική να δουλώνουν διαρκώς την εργασία τους για να αυξάνουν τα καπιταλιστικά κέρδη.
(Στις φωτογραφίες αφίσες της επανάστασης που δείχνανε την «τύχη» των καλλιτεχνικών ταλέντων στον καπιταλισμό και στο σοσιαλισμό και εργάτες που μετείχαν στη σοσιαλιστική οικοδόμηση).
Με αφορμή την κρίση, το κεφάλαιο θεωρεί «μη προσαρμοσμένη» με τις ανάγκες του την πολιτική «πολιτιστικών» φοροαπαλλαγών του αστικού κράτους.
Οι συγγραφείς της παράστασης είχαν καθαρό στόχο: Να γράψουν γι' αυτά που τους πνίγουν, να καταγγείλουν τη σαπίλα και τη διαφθορά, να σατιρίσουν την άφιξή μας στον πάτο του βαρελιού, να διαμαρτυρηθούν...
Ο Βασίλης Λέκκας μιλά για τον Βασίλη Τσιτσάνη και το λαϊκό τραγούδι, με αφορμή τη σχετική μουσική παράσταση.
«Ερως: Από τη "Θεογονία" του Ησιόδου στην ύστερη αρχαιότητα», είναι ο τίτλος της έκθεσης που παρουσιάζεται στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης.
Πίσω από τα είδωλα του σημερινού αθλητισμού, τα συμφέροντα είναι αυτά που καθορίζουν τη διαδρομή. Είτε προς τα επάνω είτε προς τα κάτω, όπως του φυλακισμένου πλέον Τιμ Μοντγκόμερι...