Ενας Ιταλός βιομήχανος «προσφέρεται» να δώσει χρήματα για τη συντήρηση του κορυφαίου μνημείου ... έναντι μερικών «καλών λόγων» υπέρ του από την κυβέρνηση...
ΣΕΛ. 6
Εχοντας πρώτιστο στόχο της ποίησής του την αποκάλυψη του καπιταλισμού και ιμπεριαλισμού και την ταξική συνειδητοποίηση της εργατικής τάξης και των υπόλοιπων λαϊκών στρωμάτων σημείωνε: «η τέχνη μπορεί να πάρει θέση στο πλευρό των πολλών και να αποθέσει τη μοίρα τους στα ίδια τους τα χέρια».
Στο σημερινό αφιέρωμά μας συζητάμε με τον Κώστα Καζάκο, βουλευτή του ΚΚΕ, ηθοποιό και σκηνοθέτη, με αφορμή το διαχρονικό έργο του Μπρεχτ «Ο Κύριος Πούντιλα κι ο δούλος του ο Μάτι» που παρουσιάζεται από το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδας στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών. Στο έργο, ο μεγάλος κομμουνιστής δραματουργός, πάνω στα πρότυπα των επεισοδίων και των παλιών λαϊκών επών, στήνει μέσα σε μια ατμόσφαιρα ποιητικού λαϊκού πανηγυριού, μια κωμωδία γεμάτη μουσική και χρώματα, προβάλλοντας τις ταξικές σχέσεις και διαφορές μιας κοινωνίας που ζει μέσα στο γαλήνιο τοπίο της φινλανδικής εξοχής.
Δύο κομμουνιστές ηγέτες που έλαχε να συναντηθούν και να γνωριστούν στο 2ο Συνέδριο της Γ' Κομμουνιστικής Διεθνούς. Ο πρώτος σαν αντιπρόσωπος της ΚΕ του ΣΕΚΕ (ΚΚΕ). Ο δεύτερος σαν στέλεχος των μπολσεβίκων και της Διεθνούς με το καθήκον του αντιπροσώπου της στα Βαλκάνια. Ο Λιγδόπουλος είναι ο πρώτος νεκρός του Κομμουνιστικού Κόμματος της Ελλάδας που έπεσε στο επαναστατικό καθήκον.
Ενας Ιταλός βιομήχανος «προσφέρεται» να δώσει χρήματα για τη συντήρηση του κορυφαίου μνημείου ... έναντι μερικών «καλών λόγων» υπέρ του από την κυβέρνηση...
Για πρώτη φορά μια εξερευνητική συσκευή πάνω στο έδαφος του Αρη συνεργάζεται με τέτοιο τρόπο με μια τροχιακή συσκευή άλλης αποστολής.
Διήγημα του Κώστα Βάρναλη γραμμένο «σε ύφος Παπαδιαμάντη» με ήρωα τον ίδιο τον Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη.