Εχει κανένας, άραγε, και την παραμικρή αμφιβολία ότι η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία των ΗΠΑ δε συνεχίζει να κάνει όλα όσα έκανε και πριν το 1990 και πολλά ακόμη περισσότερα, καθώς έχει πλέον και τα «χέρια της λυμένα», αφού δεν υπάρχει το «αντίπαλο δέος»;
Η απατεωνιά της κυβέρνησης προκειμένου να εξυπηρετήσει το μεγάλο κεφάλαιο δεν έχει όρια. Πόσο μάλλον όταν αυτή, νομιμοποιείται και με νόμους που ψηφίζονται στη Βουλή. Σύμφωνα με πληροφορίες, λοιπόν, τις επόμενες μέρες αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή νομοσχέδιο για την αντικατάσταση του ΠΔ 84/84, προκειμένου οι επιχειρηματίες να «δηλητηριάζουν» ακόμη περισσότερο την κατά πολύ επιβαρυμένη Αττική. Και, μάλιστα, η νέα ρύθμιση θα παρουσιαστεί, ως μια μεγάλη προσπάθεια ελέγχου και μείωσης των ρύπων. Οπως ακριβώς γίνεται συνήθως από την κυβέρνηση των «εκσυγχρονιστών». Αφθονα είναι τα παραδείγματα. Η παραπέρα υποβάθμιση και αποδιάρθρωση του δημόσιου συστήματος Υγείας ονομάζεται εκσυγχρονισμός του ΕΣΥ κλπ. Η παραπέρα απορύθμιση και αντιδραστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων παρουσιάστηκε, ως μια προσπάθεια να ελεγχθεί η ασυδοσία της μεγαλοεργοδοσίας. Και μόλις προχθές, η επιχειρούμενη νέα αντιλαϊκή επέλαση καμουφλαρίστηκε με το προσωπείο της «κοινωνικής πολιτικής».
Ας ξαναγυρίσουμε, όμως, στο θέμα των ρύπων. Το «κόλπο», που έχουν βρει οι... περιβαλλοντολόγοι της κυβέρνησης -σύμφωνα πάντα με τις πληροφορίες- λέγεται «εμπορία ρύπων»! Δηλαδή, εάν ένας βιομήχανος ρυπαίνει ασύστολα, όχι μόνο δε θα έχει καμία επίπτωση, αλλά θα μπορεί και να επεκτείνει τη βιομηχανία του και φυσικά την εκπομπή ρύπων. Πώς θα γίνεται αυτό; Οπως ακριβώς κάνουν οι βιομηχανικές χώρες σ' αυτές του λεγόμενου τρίτου κόσμου, με βάση τη συμφωνία του Κιότο. Δηλαδή εάν μια μονάδα στην Αττική εκπέμπει 100 ρύπους, ενώ το επιτρεπόμενο όριο είναι οι 50, ο βιομήχανος δε θα σκοτίζεται καθόλου να μειώσει τους ρύπους εντός Αττικής. Απλά θα έρχεται σε συμφωνία με μία βιομηχανία που λειτουργεί π.χ. στην... Ηπειρο ή οπουδήποτε αλλού και η οποία θα έχει μηδενικούς ρύπους και θα κάνουν την εξής συμφωνία: εγώ εκπέμπω 100 ρύπους, εσύ δεν εκπέμπεις καθόλου. Αρα συμφωνούμε να δηλώνεις και εσύ - που δε ρυπαίνεις καθόλου - ότι εκπέμπεις 50 ρύπους, ώστε να πέσουν οι δικοί μου στο 50 που είναι το επιτρεπόμενο όριο και είμαστε και οι δύο νόμιμοι! Δηλαδή η βιομηχανία που ρυπαίνει με 100 ρύπους την Αττική στα χαρτιά θα φαίνεται ότι εκπέμπει μόνο 50 ρύπους στην Αττική και τους υπόλοιπους 50 ρύπους στην Ηπειρο και... ούτε γάτα ούτε ζημιά!
Αυτά είναι τα τελευταία νέα από την Τουρκία και ειδικά από τις διαβόητες φυλακές τύπου F, τα λεγόμενα και «λευκά κελιά». Νέα θλιβερά, που βάζουν ακόμη περισσότερο επιτακτικά την ανάγκη της όσο γίνεται μεγαλύτερης ενίσχυσης της συμπαράστασης και αλληλεγγύης στους Τούρκους αγωνιστές, αλλά και της καταδίκης τόσο του αντιδημοκρατικού τουρκικού καθεστώτος και όλων όσοι πολύμορφα το στηρίζουν.
Τόσο καιρό αυτή εφαρμόζεται και τόσο καιρό την ψηφίζουν και οι όποιες φραστικές διαφωνίες τους μένουν στους διαδρόμους. Επειδή δηλαδή έκανε μια «ντρίπλα» ο Σημίτης στον Τσοχατζόπουλο, ξαφνικά άναψαν τα αίματα;
Και τέλος πάντων δεν έχει ξεκαθαρίσει απόλυτα πιο είναι το πρόβλημα. Η αναστολή της συμφωνίας των «Γιουροφάιτερ»; Υπήρχαν τίποτε δεσμεύσεις από κάποιους που τώρα εκτέθηκαν;
Γιατί, βέβαια, τα όσα λέει ο Ακης περί πλαστών διλημμάτων μεταξύ οικονομικής πολιτικής και αμυντικής πολιτικής, είναι η θεωρητική πρόφαση της όλης υπόθεσης κι αυτό το καταλαβαίνει ο καθένας.
ΜΑ ΚΑΛΑ λίγο μυαλό δεν έχουν οι υπεύθυνοι του ΥΠΕΧΩΔΕ, τουλάχιστον να περιορίσουν τις τηλεοπτικές διαφημίσεις για το αεροδρόμιο των Σπάτων; Μάλιστα διαλέγουν και τις ώρες υψηλής ακροαματικότητας οπότε έρχονται αμέσως μετά τα δελτία ειδήσεων με τα σχετικά πλάνα. Ξέρετε, τους διαμαρτυρόμενους επιβάτες, τις ουρές, τις χαμένες βαλίτσες κλπ.!
Οσο για τις περικοπές δρομολογίων που αποφασίσανε, μάλλον δε θα λύσουν το πρόβλημα. Λυπούμαστε εκ των προτέρων τους δυστυχείς που θα επιλέξουν να πάνε στις ιδιαίτερες πατρίδες τους για το Πάσχα αεροπορικώς!
Ας φροντίσει από τώρα η διοίκηση του αερολιμένα να αγοράσει ?τα αρνιά γιατί θα έχει να ταΐσει πολλούς παραμένοντες στον αερολιμένα από την καθυστέρηση!ΤΩΡΑ ΓΙΑ τη Νέα Δημοκρατία τι να πει κανείς; Ο Μάνος ήταν εκεί. Ο Σουφλιάς πήγε τελικά. Να ήτανε κι ο Σαμαράς, τότε θα μιλάγαμε για αναβίωση του 1991. Αλλα πού να ακούσει τέτοιο πράγμα ο «Ψηλός». Κρίση παθαίνει και μόνο στην ιδέα.