Την Παρασκευή ανοίγει τις πύλες του το Φεστιβάλ «Womad» στο Κέντρο Εκπαίδευσης Ιππασίας, στο Γουδί (κοντά στη συμβολή Μεσογείων και Κατεχάκη). Για τρεις μέρες από νωρίς το απόγευμα μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες, από τις τρεις σκηνές του, θα παρελάσουν σημαντικοί εκπρόσωποι της world music. Την Παρασκευή, από τις 7 μ.μ., θα εμφανιστούν: ο Σύριος Ziad Rajab, οι Βρετανοί «Transglobal Underground», το Χοροθέατρο «Sine qua non», ο Youssou' n' Dour από τη Σενεγάλη, οι Πορτογάλοι «Madredeus», η Ελευθερία Αρβανιτάκη, η Yugchen Lhamo από το Θιβέτ.
Το Σάββατο οι εκδηλώσεις θα ξεκινήσουν (5 μ.μ.) με το Μουσικό Εργαστήρι (στο χώρο του φεστιβάλ θα διοργανωθούν εκπαιδευτικά εργαστήρια και εικαστικές εγκαταστάσεις). Θα εμφανιστούν οι Σκοτσέζοι «Capercaillie», η Αυστριακή Pina, η Κουβανέζικη Ορχήστρα «Sierra Maestra», ο Papa Wemba από το Ζαΐρ, οι «Afro Celt Sound System», οι Πακιστανοί «Rizwan Muazzam Qawwali & The temple of sound», ο Διονύσης Σαββόπουλος, οι «Tarika» από τη Μαδαγασκάρη και οι Papa Noel (Κονγκό) - Adan Pedroso (Κούβα).
Την Κυριακή το πρόγραμμα περιλαμβάνει συναυλίες των: Talvin Singh (Ινδία - Βρετανία), Σαβίνας Γιαννάτου, «Drummers of Burundi» (Μπουρούντι), Πετρολούκα Χαλκιά με Ινδούς μουσικούς, Αλκίνοου Ιωαννίδη, Hevia (Ισπανία), Geoffrey Oryema (Ουγκάντα), Pato Banton (Τζαμάικα/Βρετανία).
Θα λειτουργεί παιδότοπος, ενώ για τα παιδιά μέχρι 12 ετών η είσοδος είναι ελεύθερη. Τα εισιτήρια κοστίζουν 10.000 δρχ. για κάθε μέρα, για όλο το τριήμερο 24.000 δρχ., ενώ για τις ηλικίες 12-18 χρόνων 8.000 δρχ. (τη μέρα). Προπωλούνται στα «Μετρόπολις».
Τα δέκα χρόνια παρουσίας του στα πολιτιστικά πράγματα συμπληρώνει το Φεστιβάλ Ναυπλίου, που και φέτος, με καλλιτεχνικό διευθυντή τον πιανίστα Γιάννη Βακαρέλη, είναι έτοιμο να φιλοξενήσει σημαντικά ονόματα της διεθνούς μουσικής. Η αυλαία ανοίγει την Παρασκευή (9μμ) στο Παλαμήδι, με το Κουαρτέτο Εγχόρδων της Φιλαρμονικής Ορχήστρας της Βιέννης και τη σοπράνο Σόνια Θεοδωρίδου σε άριες του Μότσαρτ. Θ' ακολουθήσουν στον ίδιο χώρο: το πιανιστικό ντούο των αδελφών Λεμπέκ, με αφηγητή τον Γιάννη Βακαρέλη (23/6), ο πιανίστας Αντρέι Γκαβρίλοφ (24/6), το χορωδιακό σύνολο «Ensemble Accentus» με τραγούδια από τη Μεσόγειο (25/6). Στο «Τριανόν» θα φιλοξενηθούν: ο Γιώργος Δεσύλλας (κρουστά) με αφιέρωμα στον Ι. Ξενάκη και άλλους συνθέτες του 20ού αιώνα (26/6), οι M. Lethiec (κλαρινέτο), R. Wallfisch (τσέλο), Γ. Βακαρέλης (πιάνο) σε έργα Σούμπερτ, Μπραμς κ.ά. (27/6), οι Δημήτρης Σγούρος (πιάνο) και Χρίστος Γαλιλαίας (βιολί) σε έργα Στράους, Γκριγκ κ.ά. (28/6). Στις 29/6, στην πλατεία Αρβανιτιάς, θα πραγματοποιηθεί συναυλία ελληνικού τραγουδιού από τη Δήμητρα Γαλάνη και την Τάνια Τσανακλίδου, ενώ στις 30/6 στον ίδιο χώρο η Μίλβα θα τραγουδήσει έργα του Πιατσόλα, συνοδευόμενη από οκτώ Ιταλούς μουσικούς. Το Φεστιβάλ Ναυπλίου θα ολοκληρωθεί την 1/7, στην πλατεία Αγ. Γεωργίου, με συναυλία της Συμφωνικής Ορχήστρας του Πανεπιστημίου του Γιορκ, που με σολίστ τον πιανίστα Μ. Μπερόφ, θα παρουσιάσει έργα Ραβέλ, Χέντελ και Μπλέικ.
Ενα από τα σημαντικότερα συμφωνικά σύνολα στον κόσμο, τη Φιλαρμονική Ορχήστρα της Μόσχας, θα φιλοξενήσει την Παρασκευή (9μμ) και το Σάββατο το Ηρώδειο, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του Ελληνικού Φεστιβάλ.
Με μαέστρο τον διάσημο αρχιμουσικό Γιούρι Σίμονοφ, που εδώ και τρία χρόνια είναι διευθυντής της ορχήστρας, η Φιλαρμονική Ορχήστρα της Μόσχας θα προσφέρει δυο μαγευτικές βραδιές με διαφορετικό πρόγραμμα. Το πρόγραμμα της Παρασκευής περιλαμβάνει τα έργα των Μοντέστ Μουσόργκι «Ξημέρωμα στον ποταμό Μόσκοβα», Σεργκέι Ραχμάνινοφ «Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα αρ. 3 σε ρε ελάσσονα, έργο 30» και Ντμίτρι Σοστακόβιτς «Συμφωνία αρ. 5 σε ρε ελάσσονα έργο 47». Σολίστ στο πιάνο θα είναι ο Μιχαήλ Πετουχόφ.
Το Σάββατο η ορχήστρα θα ερμηνεύσει έργα των Γιάννη Παπαϊωάννου («Πυγμαλίων»), Μπέλλα Μπάρτοκ («Κοντσέρτο για βιολί και ορχήστρα αρ. 2») και Σεργκέι Προκόφιεφ (αποσπάσματα από τις σουίτες μπαλέτου του «Ρωμαίος και Ιουλιέτα» σε επιλογή Γ. Σίμονοφ). Σολίστ στο βιολί θα είναι ο Γιώργος Δεμερτζής.
Από αυτές τις δισκογραφικές δουλιές προέρχονται και τα κομμάτια που θα παρουσιάσουν στη συναυλία. Ενα πρόγραμμα, που απηχεί τη μουσική άποψη του Γκαρμπάρεκ και του σχήματος, όσον αφορά στη συνύπαρξη παρόντος και παρελθόντος, με μια μοναδική ισορροπία. Χωρίς να είναι δυνατόν να ενταχθεί το αποτέλεσμα σε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία, οι καλλιτέχνες δημιούργησαν μια αναπάντεχη μουσική, αιθέρια και δυνατή, καταργώντας τα σύνορα ανάμεσα στην τζαζ και την κλασική.