ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Πέμπτη 23 Δεκέμβρη 1999
Σελ. /32
ΠΑΙΔΕΙΑ
Καταδίκασαν την επιστράτευση εισαγγελέων και αστυνομίας

Εκδήλωση - συζήτηση της ΟΛΜΕ για την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου ενάντια στους μαθητές

Τις ευθύνες της κυβέρνησης που αντιμετωπίζει το δίκαιο αγώνα των μαθητών με την επιστράτευση μηχανισμών καταστολής, την απόφαση να κάνει «εκπαιδευτική πολιτική» με εισαγγελείς και αστυνομία επισήμαναν οι ομιλητές κατά τη χτεσινή εκδήλωση που διοργάνωσε η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης(ΟΛΜΕ). Η εκδήλωση είχε σαν θέμα την υπογραφή από την κυβέρνηση της πράξης νομοθετικού περιεχομένου και τις νομικές πλευρές της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής.

Τη νομική διάσταση της πράξης νομοθετικού περιεχομένου, ανέπτυξαν ο καθηγητής Πανεπιστημίου Γ.Α. Μαγκάκης, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΝ Φ. Κουβέλης, ο νομικός σύμβουλος της ΓΣΕΕ και δημοτικός σύμβουλος Δήμου Αθήνας, επικεφαλής της «Συμπαράταξης για την Αθήνα» Λεων. Αυδής και ο νομικός σύμβουλος της ΟΛΜΕ Χρ. Νικολιτσόπουλος. Οπως τόνισαν, η χρήση από την κυβέρνηση της δυνατότητας που δίνει ο συνταγματικός νομοθέτης στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας να υπογράφει, μετά από πρόταση της κυβέρνησης, πράξεις νομοθετικού περιεχομένου «σε έκτακτες περιπτώσεις εξαιρετικά επείγουσας και απρόβλεπτης ανάγκης» δε δικαιολογούνταν για τις μαθητικές κινητοποιήσεις. Χαρακτήρισαν δε την υπογραφή της πράξης νομοθετικού περιεχομένου ως «πρωτάκουστη», ως «νομοθετική εκτροπή», «άτοπη από νομικοπολιτική άποψη». Κοινή ήταν η διαπίστωση ότι εισαγγελείς και αστυνομία δεν έχουν θέση στο χώρο της Παιδείας.

Οπως τόνισε ο Λεων. Αυδής, η θέσπιση της πράξης νομοθετικού περιεχομένου είναι πολέμια προς τους σκοπούς της παιδείας. Επισήμανε επίσης ότι αν η κυβέρνηση θέλει την παιδεία των λίγων και των απασχολήσιμων, τότε η πράξη νομοθετικού περιεχομένου είναι το νομοθέτημα που της ταιριάζει.

Ο νομικός Γ. Α. Μαγκάκης, στην παρέμβασή του επισήμανε τις ευθύνες της κυβέρνησης, η οποία, όπως είπε χαρακτηριστικά, «έπεσε θύμα των δικών της ισχυρισμών» και έκανε λόγο για «απώλεια ψυχραιμίας» από την πλευρά της. Αναφερόμενος στους μαθητικούς αγώνες, τόνισε ότι «τα παιδιά στρατεύτηκαν με αυθορμητισμό και σοβαρότητα σπάνια» και αναρωτήθηκε για το ποιος θα χαρεί αν καμφθεί ο αγώνας τους με αυτά τα μέσα.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν και εκπρόσωποι της ΝΔ, του ΚΚΕ, του ΣΥΝ, του ΔΗΚΚΙ και άλλων κομμάτων. Μιλώντας εκ μέρους της ΝΔ η υπεύθυνη του τομέα Μορφωτικών Υποθέσεων του κόμματος, Α. Ψαρούδα Μπενάκη, τάχθηκε μεν κατά της πράξης νομοθετικού περιεχομένου με τον ίδιο τρόπο όμως που τάχθηκε και κατά των καταλήψεων, αλλά και συνολικά των μαθητικών αγώνων.

Παρεμβαίνοντας εκ μέρους του ΚΚΕ ο Λ. Σορόπουλος, μέλος του Τμήματος Παιδείας της ΚΕ, τόνισε ότι είναι σαφές πως η κυβέρνηση στρέφεται κατά των αγώνων γενικότερα. «Υπήρξε έστω και μία απεργία που να μην κρίθηκε παράνομη και καταχρηστική;», τόνισε αναφερόμενος στην ποινικοποίηση των αγροτικών αγώνων, στην περίπτωση των κατοίκων της Ολυμπιάδας και στο πρόσφατο χτύπημα της συγκέντρωσης ενάντια στην επίσκεψη Κλίντον. «Η κυβέρνηση επιχειρεί τομή αντικαθιστώντας τους διευθυντές με εισαγγελείς και τους καθηγητές με αστυνομικούς», είπε περιγράφοντας το κλίμα αστυνομοκρατίας που έχει επιβληθεί στα σχολεία και, όπως είπε, ο αυταρχισμός είναι ο σύμμαχος της κυβέρνησης προκειμένου να υλοποιήσει με κάθε τρόπο τη «στυγνή, αντιλαϊκή πολιτική που ακολουθεί στο όνομα της ΟΝΕ».

Στο πλευρό του Κ. Μπουντόλου οι διδάσκοντες στο ΤΕΦΑΑ

Τη συμπαράστασή τους προς τον καθηγητή που κατήγγειλε κύκλωμα παρανομιών στο ΤΕΦΑΑ και σήμερα τιμωρείται με ποινή οριστικής απόλυσης, εκφράζουν οι διδάσκοντες στο ίδρυμα

Πρωτοβουλία συμπαράστασης ανέλαβε ο Σύλλογος Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού και Εκπαιδευτικού Προσωπικού του ΤΕΦΑΑ Αθήνας στον καθηγητή του τμήματος Κ. Μπουντόλο , στον οποίο επιβλήθηκε από το Πειθαρχικό Συμβούλιο των μελών ΔΕΠ των ΑΕΙ ποινή οριστικής απόλυσης, επειδή προσπάθησε με την πλειοψηφία των μελών ΔΕΠ του τμήματος να προασπίσει τη νομιμότητα των εξετάσεων και κατήγγειλε κύκλωμα παρανομιών κατά την ακαδημαϊκή περίοδο 1994-95.

Η επιβολή αυτής της ποινής στηρίχτηκε σε καταγγελία του καθηγητή του ΤΕΦΑΑ κ. Παπανικολάου ότι ο Κ. Μπουντόλος βιαιοπράγησε εναντίον του. Ομως, ο ίδιος ο μηνυτής καθηγητής κ. Παπανικολάου, όταν επρόκειτο να δικαστεί ο ίδιος μετά από μήνυση του Κ. Μπουντόλου, για τις κατηγορίες της συκοφαντικής δυσφήμισης, της εξύβρισης και της απειλής, είχε συντάξει γραπτή δήλωση ενώπιον του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου 2/10/98 όπου ανέφερε ότι «η κακή πληροφόρηση και ο μη έλεγχος των πραγματικών περιστατικών συνέβαλαν στη δημιουργία της δυσάρεστης αυτής κατάστασης. Ουδέποτε επιδίωξα επαγγελματική ή ακαδημαϊκή μείωση του μηνυτή με την ατυχή χρήση των εσφαλμένων πληροφοριών που είχα. Εάν τότε είχα τη σημερινή εικόνα των πραγμάτων, πιστεύω ότι δε θα είχε δημιουργηθεί αυτή η κατάσταση σε βάρος του κ. Μπουντόλου...».

Επίσης, για την απόφαση του Πειθαρχικού Συμβουλίου ελήφθη υπόψη και η πειθαρχική δίωξη του τότε υπουργού Παιδείας Φατούρου, η οποία όμως κρίθηκε με απόφαση του Πειθαρχικού Συμβουλίου του 1995 ως απαράδεκτη.

Με επιστολή προς τον πρύτανη του Πανεπιστημίου Αθήνας, την οποία υπογράφουν περισσότεροι από 70 διδάσκοντες στο ΤΕΦΑΑ, του ζητούν να στηρίξει με οποιοδήποτε τρόπο κρίνει εκείνος πρόσφορο το δικαστικό αγώνα του Κ. Μπουντόλου για τη δικαίωσή του, «για το καλό του Πανεπιστημίου μας γενικά και για την εύρυθμη λειτουργία του ΤΕΦΑΑ γενικότερα». Οι διδάσκοντες στο τμήμα χαρακτηρίζουν την ποινή εξοντωτική, η οποία επιβλήθηκε με βάση κατηγορίες ότι ο Κ. Μπουντόλος προσπάθησε να παρεμποδίσει τη διεξαγωγή των εξετάσεων, εξύβρισε και βιαιοπράγησε κατά μέλους ΔΕΠ.

Οι διδάσκοντες που υπογράφουν την επιστολή τονίζουν, απευθυνόμενοι προς τον πρύτανη, ότι δεν έχουν σκοπό να μειώσουν το κύρος του Πειθαρχικού Συμβουλίου. «Ως Πανεπιστημιακοί όμως είμαστε υποχρεωμένοι να προσεγγίζουμε αναλυτικά και με κριτική σκέψη τα φαινόμενα και να προβληματιζόμαστε έντονα και πολύπλευρα για την εξόντωση ενός συναδέλφου. Ο συνάδελφος Μπουντόλος είναι παράδειγμα εντιμότητας και αφοσίωσης και έχει επιδείξει πολύχρονη συνέπεια, αυταπάρνηση και πάθος στην προάσπιση της νομιμότητας και της ακαδημαϊκής τάξης. Αν μια υποτιθέμενη υπέρβαση, κατά την προσπάθεια υπεράσπισης της ακαδημαϊκής τάξης, κρίνεται με την αυστηρότητα που έκρινε το Πειθαρχικό Συμβούλιο και οδηγεί στην εξόντωση εκείνου που προσπάθησε να διαφυλάξει το μείζον αγαθό, φοβόμαστε ότι οι πανεπιστημιακοί χώροι κινδυνεύουν να γίνουν θύλακες επώασης παράνομων "de facto" πράξεων», τονίζουν οι διδάσκοντες στο ΤΕΦΑΑ.

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ
Με πρόταση για απεργίες απευθύνεται στους διδασκαλικούς συλλόγους

Η ΕΣΑΚ ΔΕΕ καταγγέλλει τη λογική συμβιβασμού των δυνάμεων ΠΑΣΚ - ΔΑΚΕ και καλεί τους συλλόγους να πάρουν αγωνιστικές αποφάσεις

Με πρόταση για 24ωρη απεργία στις 27 Γενάρη του 2000 και 48ωρη στις 3 και 4 Φλεβάρη απευθύνεται στις γενικές συνελεύσεις των καθηγητών το ΔΣ της ΔΟΕ, με πρόταση που ψήφισε η πλειοψηφία (ΠΑΣΚ _ ΔΑΚΕ). Οι γενικές συνελεύσεις θα γίνουν από 10 έως 14 Γενάρη και οι αποφάσεις τους θα σταλούν στο ΔΣ της ΔΟΕ.

Στη χτεσινή συνεδρίαση, η ΕΣΑΚ ΔΕΕ κατέθεσε διεκδικητικό πλαίσιο διαφορετικό από εκείνο της πλειοψηφίας που προτάσσει οικονομικά αιτήματα, προτείνοντας κήρυξη 24ωρης απεργίας στις 14 Γενάρη, μέρα πανεκπαιδευτικής κινητοποίησης. Η πρόταση αυτή απορρίφθηκε. Πρότεινε επίσης να ξεκινήσει διαδικασία γενικών συνελεύσεων από τις 17 μέχρι τις 21 Γενάρη και στις 22 Γενάρη να γίνει ολομέλεια των προέδρων των διδασκαλικών συλλόγων, με πρόταση για 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες, η πρώτη στις 26 - 27 Γενάρη και η δεύτερη στις 3 -4 Φλεβάρη, με συγκεντρώσεις την πρώτη μέρα και γενικές συνελεύσεις τη δεύτερη. Το διεκδικητικό πλαίσιο της ΔΕΕ προτάσσει την κατάργηση των νόμων 2525 και 2640, την καθιέρωση ενιαίου 12χρονου δημόσιου και δωρεάν σχολείου για όλους, 15% για την παιδεία, όχι στην ιδιωτικοποίηση και λειτουργία του σχολείου σε ανταποδοτική βάση, επιμόρφωση και ουσιαστικές αυξήσεις στους εκπαιδευτικούς κ.ά.

Κύκλοι της ΕΣΑΚ - ΔΕΕ, σχολιάζοντας την απόφαση της πλειοψηφίας του ΔΣ της ΔΟΕ, τόνιζαν: «Η πλειοψηφία (ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ) αποκηρύσσει μετά βδελυγμίας το μαθητικό κίνημα και αρνείται να συμπορευτεί μαζί του. Κάτω από την πίεση της βάσης αναγκάζεται να βάλει για συζήτηση στις γενικές συνελεύσεις πρόταση για απεργιακές κινητοποιήσεις». Επίσης, η ΕΣΑΚ ΔΕΕ τονίζει πως η πλειοψηφία «περιορίζει το διεκδικητικό πλαίσιο σε καθαρά οικονομικά αιτήματα, επιδιώκοντας να αποσπάσει κάποια ψίχουλα μέσα από επιδόματα "εξ αντανακλάσεως" από την ΟΛΜΕ, αφήνοντας εκτός αιτημάτων τα σοβαρά, χρόνια και οξυμένα προβλήματα της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών. Μια τέτοια προοπτική, τονίζει η ΕΣΑΚ ΔΕΕ, περικλείει σε συντεχνιακά πλαίσια τον αγώνα των εκπαιδευτικών, αποκόπτοντάς τον από τους υπόλοιπους φορείς της παιδείας και το λαϊκό κίνημα, υπονομεύοντας εκ των προτέρων την όποια δυναμική του».

Η ΕΣΑΚ ΔΕΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης να πάρουν την υπόθεση στα χέρια τους, τονίζοντας ότι «κανένας δεν μπορεί να έχει πια εμπιστοσύνη στις ηγεσίες αυτών των δυνάμεων που πίνουν νερό στο όνομα της ΟΝΕ». Μέσα από τις μαζικές γενικές συνελεύσεις τους, «να βάλουν στην άκρη τη συμβιβασμένη ηγεσία του ΔΣ της ΔΟΕ, αποφασίζοντας διεκδικητικό πλαίσιο που θα προβάλει τα πραγματικά προβλήματα της εκπαίδευσης, των εκπαιδευτικών, να αποφασίσουν υπέρ της συμπόρευσης με το μαθητικό κίνημα κηρύσσοντας τρίωρες στάσεις εργασίας για τις 14/1, παραμερίζοντας τη διασπαστική - αρνητική στάση της πλειοψηφίας στη ΔΟΕ». Η ΕΣΑΚ ΔΕΕ καλεί επίσης τους εκπαιδευτικούς να υιοθετήσουν την πρότασή της για 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες, παίρνοντας παράλληλα όλα τα μέτρα για την επιτυχία τους, κόντρα στην υπονομευτική τακτική ΠΑΣΚ _ ΔΑΚΕ που αποτελούν την πλειοψηφία στο ΔΣ της ΔΟΕ. Τονίζει δε, ότι «η συγκρότηση αγωνιστικού μετώπου από τις γενικές συνελεύσεις σε ταξική - διεκδικητική κατεύθυνση, ο συντονισμός μεταξύ τους και ο κοινός βηματισμός με τις συνεπείς - ταξικές δυνάμεις στο εκπαιδευτικό, εργατικό και λαϊκό κίνημα αποτελεί μονόδρομο για τη χάραξη ελπιδοφόρας, αγωνιστικής και νικηφόρας πορείας του κλάδου, κόντρα στην ενσωμάτωση και την υποταγή της συμβιβασμένης πλειοψηφίας του ΔΣ της ΔΟΕ».


ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Σε ρόλο κυβερνητικού εκπροσώπου η ΠΑΣΚ

Η κατάσταση της παιδείας και του εκπαιδευτικού που μέρα με τη μέρα χειροτερεύει εξαιτίας της ακραίας αντιλαϊκής, αντιεκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης, καθόλου δε δείχνει να ανησυχεί την ΠΑΣΚ Περιστερίου, που σε ρόλο κυβερνητικού εκπροσώπου καλεί με ανακοίνωσή της σε αγώνα για την ανατροπή της «Δημοσιοϋπαλληλικής Ενότητας Εκπαιδευτικών» - ΕΣΑΚ και των πολιτικών της φορέων!

Η ΔΕΕ-ΕΣΑΚ Περιστερίου απαντώντας τονίζει ότι «η ΠΑΣΚ στο σύλλογό μας, έχει αναλάβει διατεταγμένη υπηρεσία και επισείοντας τον "κομμουνιστικό κίνδυνο" ως άλλοι Γεωργαλάδες, επιδίδονται σ' αυτού του είδους τις επιθέσεις, που και τους χαρακτηρίζουν και τους αποκαλύπτουν» και ξεκαθαρίζοντας ότι η απάντηση θα δοθεί με το μέτωπο αγώνων ενάντια στην αντιλαϊκή κυβερνητική πολιτική, καταλήγει υπογραμμίζοντας ότι «ευτυχώς όλοι οι συνάδελφοι είναι νοήμονες και κρίνουν τον καθένα ανάλογα με τα έργα του και τον τοποθετούν όπου του πρέπει. Εμείς πάντως, με όλους τους συναδέλφους θα συνεχίσουμε αγωνιστικά».


ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ
Απαιτεί την απόσυρση των αντιεκπαιδευτικών νόμων

Το θέμα της πράξης νομοθετικού περιεχομένου, καθώς και οι συνέπειες από την εφαρμογή των νόμων 2525 και 2640 στην Παιδεία, απασχόλησαν για μια ακόμα φορά το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Περάματος, στη συνεδρίαση του οποίου παραβρέθηκαν και εκπρόσωποι των φορέων της Παιδείας.

Μετά από συζήτηση το Δημοτικό Συμβούλιο αποφάσισε ότι τα σχολεία πρέπει να είναι χώροι διαμόρφωσης ελεύθερων και δημιουργικών προσωπικοτήτων και απαιτεί την απόσυρση της αντιδημοκρατικής πράξης νομοθετικού περιεχομένου που μετατρέπει τα σχολεία από χώρους δημοκρατίας, ελευθερίας και μόρφωσης σε χώρους τρομοκρατίας όπου εισαγγελείς και αστυνομία μπορούν να συλλαμβάνουν ανήλικους μαθητές, αλλά και εκπαιδευτικούς και γονείς. «Αποφασίζουμε να μην επιτρέψουμε στην πόλη μας την υλοποίηση αυτής της πράξης, τη χρήση βίας και τρομοκρατίας στα σχολεία», τονίζει ο δήμαρχος Γιάννης Πατσιλινάκος.

Εκτιμώντας εξάλλου τα αποτελέσματα της εφαρμογής των νόμων 2525 και 2640, το Δημοτικό Συμβούλιο επισήμανε ότι δυο χρόνια μετά την εφαρμογή τους υπάρχουν τραγελαφικά αποτελέσματα. Το 50% των μαθητών εκδιώχθηκαν από τα λύκεια της πόλης και οδηγήθηκαν στα ΤΕΕ που λειτουργούν με τρομερές ελλείψεις. Λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών γίνεται μάθημα μόνο μία έως τρεις ώρες της ημέρα. Υπάρχει παντελής έλλειψη βιβλίων, αναλυτικών προγραμμάτων και επαγγελματικής κατοχύρωσης. «Για όλα αυτά ζητάμε την απόσυρση των νόμων 2525 και 2640. Ζητάμε να ξεκινήσει συζήτηση με τους εμπλεκόμενους φορείς για μια Παιδεία που: Ολα τα ελληνόπουλα θα παρακολουθούν ένα 12χρονο ενιαίο, δημόσιο σχολείο. Θα αποδεσμευτεί η εισαγωγή στα ΑΕΙ-ΤΕΙ από την 12χρονη Παιδεία. Θα υπάρχουν μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών από την επετηρίδα. Θα δημιουργηθούν ολιγομελή τμήματα για πραγματική εκπαίδευση. Ολα αυτά θα καλυφθούν από μια γενναία κρατική επιχορήγηση για την Παιδεία», υπογραμμίζει ο Γιάννης Πατσιλινάκος.

Στο απυρόβλητο η «μεταρρύθμιση»

Πληθαίνουν το τελευταίο διάστημα οι δημοσιεύσεις στον Τύπο σχετικά με έρευνες που αφορούν τη σχέση εκπαιδευτικών και εκπαιδευόμενων. Βασικός στόχος αυτών των ερευνών είναι η εξαγωγή συμπερασμάτων που θα «βγάζουν λάδι» την «εκπαιδευτική μεταρρύθμιση», που αποδιοργανώνει το λύκειο και θα ρίχνουν το βάρος για τα χάλια της Παιδείας, πότε στους εκπαιδευτικούς, πότε στους «τεμπέληδες», «αμελείς» και «υποκινούμενους» μαθητές, πότε στους «αυταρχικούς», «ακατάλληλους» και «ιδιοτελείς» εκπαιδευτικούς και πάει λέγοντας. Το κύριο πάντως είναι να μένει στο απυρόβλητο ο βασικός υπεύθυνος, η σημερινή αντιδραστική αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης, που προωθεί ακόμα και με φασιστικού τύπου μέτρα το μοντέλο σχολείου και μαθητή που αντιστοιχεί στις αναδιαρθρώσεις που προωθούνται στην οικονομία προς όφελος του μεγάλου κεφαλαίου.

Τελευταίο δείγμα αυτής της συντονισμένης προσπάθειας η εφημερίδα «Εξουσία» (γνωστή για τις απόψεις της για το μαθητικό κίνημα) που φιλοξενεί έρευνα της αντιπρυτάνεως Πανεπιστημίου Αιγαίου κ. Μ. Καΐλα, η οποία πήρε δείγμα 1.750 μαθητών από όλη τη χώρα για να «καταγράψει τις μαθητικές αντιλήψεις για τη συμπεριφορά των καθηγητών».

Πέρα από το γεγονός ότι δε δίνονται στοιχεία για το πώς διατυπώθηκε το ερωτηματολόγιο για την έρευνα, «βγάζει μάτι» ο αλχημικός και έκδηλα προκατασκευασμένος τρόπος που η εφημερίδα βγάζει τα συμπεράσματα από την έρευνα, από το πρωτοσέλιδο, το κύριο άρθρο και το ρεπορτάζ. Την απάντηση στο ερώτημα «Τι σας ενοχλεί στη συμπεριφορά ενός καθηγητή;» που δηλώνεται σε ποσοστό 88,6%: «Οι διακρίσεις μέσα στην τάξη», η... αντικειμενική εφημερίδα την καταλαβαίνει και μάλιστα πρωτοσέλιδα ως εξής: «Ακατάλληλοι οι καθηγητές λένε 8 στους 10 μαθητές».

Εμείς τι να πούμε, ότι η διατεταγμένη υπηρεσία έχει πολλούς τρόπους να εκφραστεί; Είναι μάλλον λίγο. Πάντως, όσο και να προσπαθούν οι διάφοροι καλοθελητές κονδυλοφόροι, ο κόσμος έχει πάρει χαμπάρι τις αιτίες των προβλημάτων στην Παιδεία, γι' αυτό και προχωράει στο συντονισμένο αγώνα για το δυνάμωμα του μετώπου των εργαζομένων, των εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών για την παιδεία των λαϊκών αναγκών, της ολόπλευρης και ισότιμης μόρφωσης μέσα από ένα σύγχρονο, ενιαίο 12χρονο, δημόσιο δωρεάν σχολειό για όλους.


Δ.Κ.

6ο ΕΛ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ
Απαιτούν από μαθητές να δώσουν κατάθεση

Οι προσπάθειες τρομοκράτησης των αγωνιζόμενων μαθητών συνεχίζονται σε πολλά σχολεία, συχνά μάλιστα οι αστυνομικές και εισαγγελικές αρχές επιμένουν σ' αυτό το «έργο» εντελώς αδικαιολόγητα. Μια από αυτές τις περιπτώσεις είναι και το 6ο Ενιαίο Λύκειο Κορυδαλλού, μαθητές του οποίου κλήθηκαν να καταθέσουν στο Πολυδύναμο Αστυνομικό Τμήμα Κερατσινίου.

Την περασμένη Δευτέρα αστυνομία και εισαγγελέας επενέβησαν στο σχολείο που βρισκόταν σε κατάληψη, ζήτησαν από μαθητές που βρέθηκαν μπροστά τους τα ονόματά τους, ενώ προχώρησαν σε προσαγωγή στο τμήμα ενός φοιτητή που ήταν έξω από το σχολείο, για εξακρίβωση στοιχείων...

Χρησιμοποιώντας τα ονόματα τεσσάρων μαθητών που πήρε η αστυνομία, τους κάλεσε την ίδια μέρα τηλεφωνικά, να μεταβούν στο τμήμα για να δώσουν κατάθεση. Γονείς και καθηγητές του 6ου ΕΛ πραγματοποίησαν προχτές παράσταση διαμαρτυρίας στο αστυνομικό τμήμα γι' αυτό το θέμα. Ομως η αστυνομία επιμένει να καταθέσουν οι μαθητές, παρόλο που έχουν σταματήσει την κατάληψη και συνεχίζουν μαζικά τον αγώνα τους με αποχή.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ