Μόνο η λέξη εμπαιγμός θα μπορούσε να χαρακτηρίσει την αμετροεπή στάση της κυβέρνησης, η οποία οργανώνει προεκλογικές φιέστες, προκειμένου να εκμεταλλευτεί την έναρξη λειτουργίας του μετρό της Αθήνας. Κι όλα αυτά, επειδή πρόκειται για την παράδοση ενός τμήματος μόνο του έργου, με καθυστέρηση δύο τουλάχιστον χρόνων. Πρόκειται, μάλιστα, για ένα έργο που η διαχείρισή του αποτελεί μελανή σελίδα στην ιστορία των δημοσίων έργων της χώρας, καθώς το καθαρά κατασκευαστικό κόστος του υπετριπλασιάστηκε (από 172,5 δισ. έφτασε τα 613 δισ., χωρίς να υπολογίζονται τα μέχρι τώρα έξοδα λειτουργίας της «Αττικό Μετρό», που είναι πάνω από 100 δισ.), ενώ θα λειτουργήσει με καθοριστικές ελλείψεις, όπως χώρων στάθμευσης και μετεπιβίβασης.
Εστω, όμως, και «λειψό» το μετρό που θα παραδοθεί σήμερα επίσημα στην κυκλοφορία, θα είναι ιδιαίτερα «αλμυρό» για τους επιβάτες του, οι οποίοι θα πληρώνουν εισιτήριο 250 δραχμών.
Το ΚΚΕ, με ανακοίνωσή του, τονίζει ότι σήμερα γίνεται επιτακτικά αναγκαία η ανάπτυξη κινήματος των εργαζομένων: Για δημόσιες συγκοινωνίες, ενάντια στην ιδιωτικοποίησή τους. Για την κατοχύρωση και ανάπτυξη του κοινωνικού χαρακτήρα των συγκοινωνιών. Για ενιαίο φορέα διαχείρισης των συγκοινωνιών με ενιαίο φτηνό εισιτήριο. Για συγκοινωνίες στην υπηρεσία των εργαζομένων και όχι στα κέρδη του μεγάλου κεφαλαίου.
ΣΕΛ.
20 -
22