ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Παρασκευή 28 Οχτώβρη 2005
Σελ. /32
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Νέο ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

Νέο ωράριο τροφοδοσίας των επιχειρήσεων, σούπερ μάρκετ και λοιπών καταστημάτων του Δήμου Θεσσαλονίκης, καθορίζεται με Κοινή Υπουργική Απόφαση, που όμως μέχρι στιγμής έχει υπογραφεί μόνον από τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιά. Το νέο ωράριο είναι το εξής:

1. Σε όλες τις οδούς του Δήμου Θεσσαλονίκης (εξαιρούνται οι λεωφορειολωρίδες και οι οδοί του Κέντρου που αναφέρονται ειδικά παρακάτω):

α) Για φορτηγά ωφέλιμου φορτίου έως 4 τόνων, επιτρέπεται η στάση για φορτοεκφόρτωση ως εξής:

  • Δευτέρα έως Παρασκευή: από 9.30 έως 12:30 και από τις 22:00 έως 06:30 της επομένης.
  • Ειδικά τη Δευτέρα και την Τετάρτη θα επιτρέπεται επιπλέον και από 18:00 έως 20:00.
  • Σάββατο και Κυριακή: από 17:00 του Σαββάτου έως 06:30 της Δευτέρας.
  • Αργίες: ελεύθερα.

β) Για φορτηγά ωφέλιμου φορτίου από 4 τόνους και πάνω, επιτρέπεται η στάση για φορτοεκφόρτωση ως εξής:

  • Δευτέρα έως Παρασκευή: από 22.00 έως 06:30 της επομένης.
  • Σάββατο και Κυριακή: από 17.00 του Σαββάτου έως 06:30 της Δευτέρας.
  • Αργίες: ελεύθερα.

Στις λεωφορειολωρίδες απαγορεύεται η φορτοεκφόρτωση κατά το χρονικό διάστημα λειτουργίας τους.

2. Ειδικά για την περιοχή του κέντρου του Δήμου Θεσσαλονίκης, που περικλείεται περιμετρικά από τις οδούς: Γ` Σεπτεμβρίου - Αγίου Δημητρίου - Λαγκαδά - Πλατεία Δημοκρατίας - 26ης Οκτωβρίου - Κουντουριώτη - Λεωφ. Νίκης - Βας. Γεωργίου Β` - Γ` Σεπτεμβρίου (των οδών αυτών περιλαμβανομένων), καθώς και στις οδούς Μοναστηρίου (από Μ. Καλού έως Πλ. Δημοκρατίας), Λεωφ. Μεγάλου Αλεξάνδρου, Βασ. Ολγας, Βασ. Γεωργίου, Λεωφ. Στρατού (από Παπαναστασίου έως Πλ. ΧΑΝΘ), Λεωφ. Κων/νου Καραμανλή, Κασσάνδρου, Ολυμπιάδος, Γρ. Λαμπράκη, Γεωργ. Παπανδρέου, και με εξαίρεση των τυχόν λεωφορειολωρίδων που υπάρχουν σε αυτές τις οδούς, για όλα τα φορτηγά ανεξάρτητα από το ωφέλιμο φορτίο τους, επιτρέπεται η στάση για φορτοεκφόρτωση ως εξής:

  • Δευτέρα έως Παρασκευή: από 22.00 έως 06.30 της επομένης.
  • Σάββατο και Κυριακή: από 17.00 του Σαββάτου έως 06.30 της Δευτέρας.
  • Αργίες: ελεύθερα.
ΚΕΡΚΥΡΑ
Απειλείται η ιστορική περιοχή Αντινιώτη

Η ιστορική περιοχή της λίμνης Αντινιώτη απειλείται από την κατασκευή ξενοδοχειακής μονάδας. Το θέμα έφεραν στη Βουλή βουλευτές του ΚΚΕ

Τη ματαίωση της κατασκευής ξενοδοχειακής μονάδας στη λίμνη Αντινιώτη στην Κέρκυρα, ζητούν οι βουλευτές του ΚΚΕ Τ. Τσιόγκας και Ν. Γκατζής, με Ερώτησή τους προς τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιά.

Οπως τονίζουν οι δύο βουλευτές, η συγκεκριμένη περιοχή, που βρίσκεται στο Δήμο Θιναλίου του νομού Κέρκυρας, απειλείται με καταστροφή από την κατασκευή ξενοδοχειακής μονάδας. «Η εν λόγω κατασκευή - οι εργασίες της οποίας ξεκίνησαν χωρίς να υφίσταται εγκεκριμένος χωροταξικός σχεδιασμός και μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων - θα είναι καταστροφική για την ιστορική περιοχή, που είναι προστατευμένη από το πρόγραμμα NATURA», σημειώνουν οι βουλευτές, και συνεχίζουν: «Θα υποβαθμίσει το περιβάλλον με τους χιλιάδες τόνους μπετόν που θα χρησιμοποιηθούν, θα ρυπάνει τη θάλασσα με τα απόβλητα και πολλά άλλα». Ηδη, άλλωστε, επισημαίνουν οι βουλευτές του ΚΚΕ, «έχει προκληθεί οικολογική καταστροφή με την καταστροφή αμμοθινών, καθώς επίσης θα υποβαθμίσει την ποιότητα ζωής των κατοίκων της περιοχής, διασαλεύοντας την κοινωνικοοικονομική της κατάσταση».

Η συγκεκριμένη κατασκευή βρίσκεται «κατά 85% μέσα σε έλος», τονίζουν οι βουλευτές. «Γεγονός - συνεχίζουν - που σύμφωνα με το ΠΔ 43/2002, την καθιστά απαγορευτική». «Παρ' όλα αυτά, παράνομα, δόθηκε άδεια έναρξης των εργασιών από τις υπηρεσίες της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων»!

Οι αντιδράσεις των κατοίκων της περιοχής, επισημαίνουν οι βουλευτές του ΚΚΕ, για τη συγκεκριμένη κατασκευή «έγιναν προσπάθειες να καμφθούν με τον άγριο ξυλοδαρμό του κ. Σαλβάνου, από εντεταλμένους τραμπούκους, που μαζί με δεκάδες άλλους κατοίκους αγωνίζεται για να μην καταστραφεί ο σπάνιος βιότοπος».

Με βάση τα παραπάνω, οι βουλευτές του ΚΚΕ ρωτούν τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ:

  • Εάν είναι σε γνώση του υπουργείου η κατασκευή της συγκεκριμένης ξενοδοχειακής μονάδας, η οποία παραβιάζει την κοινοτική νομοθεσία καταστρέφοντας ιστορική περιοχή, προστατευμένη και από το πρόγραμμα NATURA 2000.
  • Εάν προτίθεται να παρέμβει για τη ματαίωση του έργου καθώς και για την αποκατάσταση των καταστροφών της περιοχής που έχουν γίνει από τις μέχρι τώρα εργασίες.
ΜΥΤΙΛΗΝΗ - ΔΗΜΟΣ ΓΕΡΑΣ
Ελλείψεις στον αστυνομικό σταθμό

Την άμεση λήψη μέτρων, προκειμένου να στελεχωθεί επαρκώς ο Αστυνομικός Σταθμός του Δήμου Γέρας στη Μυτιλήνη για να προστατευτούν οι κάτοικοι της περιοχής, ζήτησαν από τον υπουργό Δημόσιας Τάξης, με Ερώτηση που κατέθεσαν χτες στη Βουλή οι βουλευτές του ΚΚΕ Σταύρος Σκοπελίτης και Αγγελος Τζέκης.

Σύμφωνα με τους βουλευτές, για «άλλη μία φορά επιβεβαιώνεται ότι η τακτική συγκρότησης και στελέχωσης Αστυνομικών Τμημάτων υπηρετεί τον προσανατολισμό των Σωμάτων Ασφαλείας προς την καταστολή και την αντιμετώπιση του λαϊκού κινήματος και όχι την πρόληψη και πάταξη της εγκληματικότητας. Αποτέλεσμα αυτού είναι οι κάτοικοι ορισμένων περιοχών, κυρίως των πιο απομακρυσμένων, να μένουν εκτεθειμένοι και σχεδόν απροστάτευτοι από διάφορους κινδύνους. Την πολιτική αυτή ακολούθησαν οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και στην ίδια ρότα κινείται και η σημερινή της ΝΔ».

Οπως επισημαίνεται στην Ερώτηση, ένα τέτοιο «παράδειγμα αποτελεί και ο Δήμος της Γέρας στη Μυτιλήνη, στον οποίο λειτουργεί Αστυνομικός Σταθμός με δύο αστυφύλακες, μέχρι το μεσημέρι και μετά παραμένει κλειστός». Συγκεκριμένα, η «περιοχή έχει μεγάλη τουριστική κίνηση, εξοχικές κατοικίες που παραμένουν κλειστές για αρκετούς μήνες το χρόνο και πολλά νυχτερινά κέντρα διασκέδασης. Αυξημένη είναι και η κυκλοφορία αυτοκινήτων, με τα περισσότερα τροχαία και θανατηφόρα ατυχήματα στο νησί. Οπως καταγγέλλουν οι κάτοικοι, η εξάπλωση και διακίνηση των ναρκωτικών έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις και σύμφωνα με το αρ. πρωτ. 7815/27-9-05 έγγραφο του Δημάρχου προς το Υπουργείο, στην περιοχή υπάρχουν ακόμα και καλλιέργειες φυτών για την παραγωγή ναρκωτικών ουσιών».

Ετσι, ρωτούν τον υπουργό, «ποια μέτρα θα πάρει ώστε να στελεχωθεί επαρκώς η Αστυνομία στο Δήμο της Γέρας, προκειμένου να προστατευτούν οι κάτοικοι από την εγκληματικότητα και τους άλλους κινδύνους που αντιμετωπίζουν;».

Να σταματά το Μετρό σε Παλλήνη - Κορωπί

Να σταματούν οι συρμοί του μετρό στους σταθμούς του προαστιακού σιδηροδρόμου Παλλήνης, Κάντζας και Κορωπίου, όπως είχε υποσχεθεί εδώ και ένα χρόνο ο υπουργός Μεταφορών - Επικοινωνιών στους κατοίκους των περιοχών αυτών, ζητούν από την κυβέρνηση οι βουλευτές του ΚΚΕ Αντ. Σκυλλάκος, Λιάνα Κανέλλη και Ελπίδα Παντελάκη.

Με Ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή, οι τρεις βουλευτές του Κόμματος επισημαίνουν ότι οι συρμοί του μετρό από τη Δουκίσσης Πλακεντίας μέχρι το αεροδρόμιο και αντίστροφα, δεν πραγματοποιούν καμία ενδιάμεση στάση. Οι κάτοικοι Παλλήνης, Κάντζας και Κορωπίου εξυπηρετούνται μόνο από τον προαστιακό, τα κόμιστρα του οποίου είναι δυσβάσταχτα για τους εργαζόμενους, ενώ και τα δρομολόγια δεν είναι συχνά, με επακόλουθο να μην ικανοποιούνται οι ανάγκες των κατοίκων, οι οποίοι, για να μεταβούν στο κέντρο της Αθήνας, υποχρεώνονται να μετεπιβιβάζονται είτε στο μετρό, είτε στον «ηλεκτρικό σιδηρόδρομο».

Στην Ερώτηση υπενθυμίζεται ότι στις αρχές του περασμένου Νοέμβρη, ο υπουργός Μεταφορών - Επικοινωνιών, αποδεχόμενος αίτημα αντιπροσωπείας της Νομαρχιακής και Τοπικής Αυτοδιοίκησης να σταματά το μετρό στους παραπάνω σταθμούς, οριοθέτησε χρονικά την υλοποίηση του αιτήματος, τον περασμένο Απρίλη. Μέχρι σήμερα όμως, δεν έχει υλοποιηθεί τίποτα.

Οι τρεις βουλευτές του Κόμματος ρωτούν τον υπουργό Μεταφορών - Επικοινωνιών για ποιους λόγους καθυστερεί η υλοποίηση του αιτήματος των κατοίκων της περιοχής και σε ποιο στάδιο βρίσκονται τα έργα υποδομής.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ