ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Τρίτη 9 Απρίλη 1996
Σελ. /32
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
Προσλήψεις από το "παράθυρο"

Ενώ συνεχίζονται οι καθυστερήσεις και τα προβλήματα στις πτήσεις. Ανέλαβε το νέο ΔΣ της εταιρίας. Επανήλθε μετά από ένα μικρό διάλειμμα ο "μόνιμος σύμβουλος", Στ. Ψυχάρης

Σε προσλήψεις 40 εποχιακά εργαζομένων, χωρίς προηγούμενα να προκηρύξει τις θέσεις,προχώρησε η διοίκηση της "Ολυμπιακής Αεροπορίας" στην Κέρκυρα, ενώ ταυτόχρονα απαιτεί από τους εργαζόμενους να υπογράφουν συμβάσεις για ένα μήνα, με συνέπεια να μην έχουν δικαίωμα καινούριας σύμβασης για τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο. Επίσης η ΑΕ "Αφορολόγητων ειδών" προσέλαβε 40 από τους 65 εργαζόμενους χωρίς καν να τους πληρώνει το ΙΚΑ!Τις παραπάνω ενέργειες καταγγέλλει σε ανακοίνωσή της η Νομαρχιακή Επιτροπή Κέρκυρας του ΚΚΕ,η οποία καλεί τους εργαζόμενους στην "Ολυμπιακή" και τα αφορολόγητα, να "αγωνιστούν ενωμένα για να μην περάσει η καταπάτηση βασικών εργατικών δικαιωμάτων, να προσληφθούν όλοι οι εποχιακά εργαζόμενοι". Ακόμα καλεί τους φορείς του συνδικαλιστικού κινήματος και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης να "συμπαρασταθούν στους εκατοντάδες εργαζόμενους της "Ολυμπιακής" και των "Αφορολόγητων ειδών"".

Στο μεταξύ, συνεχίζονται τα προβλήματα στις πτήσεις της "Ολυμπιακής" με τις πολύωρες καθυστερήσεις και τις συγχωνεύσεις δρομολογίων, ενώ τουλάχιστον, μέχρι μεθαύριο Μ. Πέμπτη, δεν υπάρχει πρόβλεψη για την εκτέλεση έκτακτων πτήσεων.

Οι αρμόδιοι της εταιρίας πιθανολογούν ότι θα είναι σε θέση να προγραμματίσουν ορισμένες έκτακτες πτήσεις μετά τη Μ. Πέμπτη, οπότε υπολογίζουν ότι θα έχουν αναλάβει καθήκοντα ιπτάμενου προσωπικού άλλοι 20 υπάλληλοι εδάφους, που έχουν τα απαραίτητα προσόντα.

Οπως είναι γνωστό, τα προβλήματα στις πτήσεις της ΟΑ οφείλονται στην έλλειψη ιπτάμενου προσωπικού. Κάτι που γνώριζαν από πέρσι κυβέρνηση και διοίκηση, αλλά δε φρόντισαν να καλύψουν έγκαιρα τα κενά. Αντίθετα, επιχειρούν με πρόχειρες λύσεις της "τελευταίας στιγμής" να αντιμετωπίσουν τα σοβαρά προβλήματα στο πτητικό πρόγραμμα της εταιρίας, το οποίο είναι αυξημένο, λόγω και της έναρξης της θερινής περιόδου, από την 1η Απρίλη 1996.

Χτες ανέλαβε και επίσημα τα καθήκοντά του το νέο διοικητικό συμβούλιο της ΟΑ, το τέταρτο κατά σειρά, σε διάστημα 2,5 χρόνων. Αξιοσημείωτο είναι, ότι επανήλθε στον εθνικό αερομεταφορέα ο διευθυντής του συγκροτήματος ΛαμπράκηΣτ. Ψυχάρης,ο οποίος διετέλεσε μέλος του ΔΣ της εταιρίας από το 1989 μέχρι τον περασμένο Δεκέμβρη, παρά τις αλλεπάλληλες αλλαγές κυβερνήσεων και διοικήσεων στον εθνικό αερομεταφορέα. Πρόεδρος του ΔΣ διορίστηκε ο Ν. Μπλέσιος,διευθύνων σύμβουλος ο Ιορδ. Καρατζάς και ο Μ. Τσαγκαράκης παραμένει γενικός διευθυντής. Απομακρύνθηκαν, επίσης, πέντε μέλη του ΔΣ και ορίστηκαν αντικαταστάτες τους.

Ταινία ανθελληνικής προπαγάνδας

Ενα ακόμα Οσκαρ ανθελληνικής προπαγάνδας διεκδικούν επάξια οι ΗΠΑ, με προβοκατόρικη κινηματογραφική ταινία, που προβάλλεται ήδη στους αμερικανικούς κινηματογράφους και "φωτογραφίζει" το αεροδρόμιο του Ελληνικού σαν ορμητήριο τρομοκρατών, αλλά και αεροσκάφος της "Ολυμπιακής Αεροπορίας" να μεταφέρει όπλα και βόμβα, για να πληγεί στόχος στην Ουάσιγκτον!

Ο υπουργός Μεταφορών Χ. Καστανίδης δήλωσε ότι "δυστυχώς λειτούργησαν οι μηχανισμοί προπαγάνδας, ώστε να ενισχυθεί το επιχείρημα των ΗΠΑ", ότι δήθεν τα ελληνικά αεροδρόμια δεν είναι ασφαλής. Πρόσθεσε ότι σε συνεργασία με το υπουργείο Εξωτερικών θα προχωρήσει στις κατάλληλες διπλωματικές ενέργειες και επισήμανε ότι έδωσε εντολή στις διοικήσεις της ΟΑ και της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) να λάβουν τα απαραίτητα μέτρα, για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα.

Πάλι ατύχημα στο ΜΕΤΡΟ

Τραυματίστηκε σοβαρά στο κεφάλι χτες ο εργαζόμενος στο εργατάξιο του ΜΕΤΡΟ στο Σύνταγμα,Σακελαράκης Αντώνης,όταν γύρω στις 3 το μεσημέρι, χτυπήθηκε από σιδερένια δοκό που έπεσε πάων του, ενώ μεταφερόταν από γερανό. Η μεταφορά εκτελέστηκε, ενώ ομάδα εργαζομένων βρισκόταν από κάτω και οι άλλοι συνάδελφοι του άτυχου εργάτη γλίτωσαν από τύχη. Ο εργαζόμενος βρίσκεται εκτός κινδύνου. Πάντως, οι εκπρόσωποι του σωματείου, που καταγγέλουν την έλλειψη μέτρων ασφάλειας, έμαθαν τυχαία για το ατύχημα, όταν για άλλο θέμα πέρασαν από το εργοτάξιο το βράδυ.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Αυξάνονται κατά 33% από 1η Ιούλη

"Τσουχτερές" αυξήσεις 33% στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας έχει έτοιμες η κυβέρνηση, με επικρατέστερη ημερομηνία εφαρμογής τους την 1η Ιούλη 1996.

Σύμφωνα με εισήγηση της διοίκησης του ΟΑΣΑ, που υποβάλλεται τις επόμενες μέρες στον υφυπουργό Μεταφορών, προτείνεται να αυξηθεί η τιμή του εισιτηρίου στις αστικές συγκοινωνίες στις 100 δραχμές, από 75 δρχ. που είναι σήμερα(αύξηση 33%).

Ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ Τ. Χριστοδουλάκης δήλωσε χτες ότι μέσα στη βδομάδα θα καταθέσει προς έγκριση στον υφυπουργό Μεταφορών, Γ. Δασκαλάκη, πακέτο προτάσεων για τη συνολική οργάνωση του συστήματος αστικών συγκοινωνιών, καθώς και την οικονομική εξυγίανση των συγκοινωνιακών φορέων (ΗΣΑΠ, ΗΛΠΑΠ και ΕΘΕΛ). Αναφερόμενος στο θέμα της εξυγίανσης, επισήμανε ότι η πολιτεία πρέπει να αναλάβει όλα τα χρέη του ΟΑΣΑ που δημιουργήθηκαν με δική της ευθύνη και προέρχονται από δάνεια δισεκατομμυρίων της τελευταίας 20ετίας.

Οσον αφορά την πρόσληψη 422 οδηγών στην ΕΘΕΛ, που έχουν εγκριθεί μήνες τώρα από το Υπουργικό Συμβούλιο, αλλά όλο καθυστερούν, ο πρόεδρος του Οργανισμού είπε ότι υπάρχουν ήδη 2.500 αιτήσεις ενδιαφερομένων και πρόσθεσε ότι σύμφωνα, με διαβεβαίωση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ), οι προσλήψεις οδηγών θα γίνουν μέσα στο Μάη. Σημειώνεται, πάντως, ότι σήμερα οι οδηγοί της ΕΘΕΛ εξαναγκάζονται να δουλεύουν εξαντλητικά ωράρια, χωρίς ρεπό και πολλές φορές χωρίς διάλειμμα. Τα πραγματικά κενά που υπάρχουν σε οδηγούς, για να βγει το πρόγραμμα των δρομολογίων, ξεπερνούν τα 900 άτομα, ενώ επισήμως, κυβέρνηση και διοίκηση, μιλούν για ελλείψεις προσωπικού "πρώτης γραμμής", πολύ μεγαλύτερες από τον προβλεπόμενο αριθμό των υπό πρόσληψη οδηγών.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ