ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Πέμπτη 27 Σεπτέμβρη 2007
Σελ. /28
ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΤΟΥ ΣΙΝΕΜΑ
Λουκίνο Βισκόντι - Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ

Απτόητα τα γραφεία εκμετάλλευσης, ελλείψει ποιότητας, μας βομβαρδίζουν με την ποσότητα! Δέκα, ζωή να 'χουν, οι νέες ταινίες της βδομάδας, από τις οποίες μόνο δύο θα απασχολήσουν σοβαρά τους θεατές! Και οι δύο, δυστυχώς για τον σημερινό κινηματογράφο, είναι επαναλήψεις! Η μία, μάλιστα, το θαυμάσιο «Berlin Alexanderplatz», του Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ, δεν είναι, κατά μια έννοια, ακριβώς κινηματογραφικό έργο! Γυρίστηκε και για την τηλεόραση (έχει παιχτεί και στη χώρα μας από την ΕΡΤ). Πρόκειται για μια κινηματογραφική εποποιία που ξεπερνάει τις 15 ώρες (χωρίζεται σε 13 μέρη και θα παίζεται σε ενότητες. Σημείωση: Επικοινωνήστε με τον κινηματογράφο για λεπτομέρειες).

Μία, λοιπόν, η αμιγώς ταινία της βδομάδας! Πρόκειται για το πολιτικό αριστούργημα του Λουκίνο Βισκόντι «Γατόπαρδος» (1963). Η ταινία, με μοναδικό κινηματογραφικό και εικαστικό τρόπο, ασχολείται με την ιστορία της Ιταλίας στο δεύτερο μισό του 19ου αιώνα!

Μετά τον Βισκόντι, καθώς καταλαβαίνετε, το ...χάος! Μαύρες κωμωδίες, με δήθεν φιλοσοφικές αγωνίες, θρησκευτικού μάλιστα περιεχομένου, όπως «Τα μήλα του Αδάμ», του Δανού Αντρες Τόμας Γιένσεν. `Η το ...μετασωκρατικό «Ο δρόμος του ειρηνικού πολεμιστή», του Βίκτορ Σάλβα: «Πρέπει να καθαρίσεις το σώμα σου από την ένταση, να ελευθερώσεις το μυαλό σου από τη στάσιμη γνώση και να ανοίξεις την καρδιά σου στην ενέργεια της αληθινής συγκίνησης»! Πάρ' τ' αυγό και κούρευτο! Στο ίδιο πνεύμα, προς το φρικαλεότερο, και η δεύτερη - πάνω στο ίδιο θέμα - ρωσική ταινία (ο «θεός» να την κάνει ρωσική - τι δουλιά έχει αυτό το κατασκεύασμα με το ρωσικό κινηματογράφο;) του Τιμούρ Μπεκμαμπέτοφ «Οι φύλακες της μέρας». Μάχη μέχρις εσχάτων ανάμεσα στις δυνάμεις του σκότους και του φωτός! Ο Ρασπούτιν ήταν ένας άγγελος! Και τέλος, με τα μεταφυσικά, το «ψυχολογικό» μικροθρίλερ του Ντ. Τζ. Καρούζο «Υποψίες».

Μια χαζοκωμωδία, για να απειλείς τα μωρά να τρώνε το φαγητό τους (αλλιώς θα τους δείχνεις την ταινία πρωί, μεσημέρι, βράδυ)! Πρόκειται για την ερωτική κομεντί του Σκοτ Χικς, «Εχετε κάνει κράτηση;». Πιο ενδιαφέρουσα, για γέλιο, και για ξεκούραση, η ταινία κινούμενων σχεδίων του Μπραντ Λιούις «Ο Ρατατούης»! Καλοκάγαθα ποντίκια βοηθάνε τους (ερωτευμένους) ανθρώπους!

Αφήσαμε τελευταία τα δυο ντοκιμαντέρ της βδομάδας. Το πρώτο, «Pink Floyd: The Wall», του Αλαν Πάρκερ, δυστυχώς, απλώς βιντεοκλιπάρει, και μάλιστα χωρίς φαντασία, μερικές από τις θαυμάσιες μουσικές συνθέσεις του περίφημου μουσικού συγκροτήματος! Κρίμα! Το δεύτερο, «Είδωλα στον καθρέφτη», του Γιάννη Βαμβακά, είναι πιο τίμιο. Αναφέρεται, συγκρατημένα και χωρίς μεγάλες εξάρσεις (αλλά αρκετά κατατοπιστικά), στη ζωή και στο έργο του πολύ καλού ζωγράφου Δημήτρη Μυταρά.

ΛΟΥΚΙΝΟ ΒΙΣΚΟΝΤΙ
Ο Γατόπαρδος

Για κάποιους ο Λουκίνο Βισκόντι θεωρείται προδότης της τάξης του. Για κάποιους άλλους, τους πιο πολλούς, θεωρείται ένας τίμιος διανοούμενος, ο οποίος, μόλις ανακάλυψε την αλήθεια, πέρασε με το στρατόπεδο που αγωνίζεται για την πρόοδο. Πέρασε στο πλευρό της εργατικής τάξης. Ο τίτλος του κόκκινου κόμη ήταν ο πραγματικός τίτλος τιμής, για τον μεγάλο Ιταλό δημιουργό. Από τον άλλο τίτλο, αυτόν που έφερε κληρονομικά, Κόμης δον Λουκίνο Βισκόντι Ντι Μοντρόνε, ο Λουκίνο Βισκόντι απαλλάχτηκε πολύ γρήγορα. Αμέσως, μόλις ήρθε σε επαφή με τον μαρξισμό και ενώ ακόμα ήταν βοηθός του Ρενουάρ. «Μόνον ο μαρξισμός - λενινισμός μπορεί να σώσει την ανθρωπότητα», έλεγε!

Ο Βισκόντι, που ήταν γόνος παλιάς αριστοκρατικής οικογένειας, γύρισε 21 υπέροχες και προοδευτικές ταινίες. (Σκηνοθέτησε, επίσης, θέατρο και όπερα. Εφτιαξε σκηνικά και κοστούμια. Εγραψε και ζωγράφισε). Ολες σχεδόν οι δημιουργίες του ήταν αριστουργήματα. Από την πρώτη του «Οι Δολοφόνοι» (1942), μέχρι τον «Αθώο» (1976), δεν έκανε καμία υποχώρηση απέναντι στην καλή τέχνη, στην καλή αισθητική και στην πολιτικά σωστή πολιτική και κοινωνική θεματολογία! «Οι Καταραμένοι», ο «Θάνατος στη Βενετία», «Το Λυκόφως των Θεών», «Ο Ρόκο και τα Αδέρφια του», «Ο Ξένος», κ.ά. Το όνομα του Βισκόντι είναι συνυφασμένο με την ιστορία τού πολύ καλού και προοδευτικού κινηματογράφου.

«Ο Γατόπαρδος» (1963), που θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα αριστουργήματα του παγκόσμιου κινηματογράφου, που έχει τιμηθεί με τη θέαση από εκατομμύρια θεατές, αλλά και από δεκάδες κινηματογραφικά βραβεία και διακρίσεις, αναφέρεται σε πραγματικά γεγονότα. Σε υπαρκτά πρόσωπα και καταστάσεις! Βρισκόμαστε στα 1860, αμέσως μετά την άφιξη του Γκαριμπάλντι στη Σικελία. Η άφιξη του ανθρώπου που ένωσε την Ιταλία λειτουργεί σαν καταλύτης και βοηθάει να αποκαλυφθεί τα σαθρό, αλλά και εκδικητικό, οικοδόμημα τής τότε άρχουσας τάξης. Αλλοι, όπως ο πρίγκιπας της Σαλίνα (Ο Γατόπαρδος), βλέπουν την άφιξη του Γκαριμπάλντι σαν μια απειλή για τη θέση τους. (Μέχρι τότε η Ιταλία, που βρισκόταν υπό την κατοχή της Αυστρίας, ήταν μικρά κομμάτια που ανήκαν στους τοπικούς αριστοκράτες)! Ο αριβίστας ανιψιός του, σαν μια ευκαιρία να αναρριχηθεί στη νέα τάξη πραγμάτων. Ενώ, δηλαδή, ο κόσμος αρχίζει να συγκλονίζεται, ενώ η Ιταλία μάχεται να γίνει ενιαίο και δυνατό κράτος, η άρχουσα τάξη της αγωνίζεται, με όλα τα μέσα και με όλους τους τρόπους, για να μη χάσει τα προνόμιά της. Μερικά από τα μέλη της καταφεύγουν σε ακρότητες, κάποια άλλα περιμένουν καρτερικά τα ίδια τα γεγονότα. Κάποια άλλα προσεταιρίζονται τη νέα τάξη πραγμάτων!

Η ιστορία του θείου και του ανιψιού δίνει στον Βισκόντι την ευκαιρία να μας γνωρίσει τις δυο τάξεις, στις δυο αντιμαχόμενες δυνάμεις, της τότε εποχής. Την τάξη της αριστοκρατίας, η οποία προσπαθεί με νύχια και με δόντια να κρατηθεί στην εξουσία και, από την άλλη, τη νέα τάξη, τους αστούς και τους εμπόρους, τη νέα μάστιγα, σύμφωνα με τον Βισκόντι, που εμφανίζονται δυναμικά στο προσκήνιο και διεκδικούν την εξουσία για δικό τους όφελος! «Εμείς (οι αριστοκράτες) είμαστε οι λεοπαρδάλεις και τα λιοντάρια αυτού του κόσμου κι αυτοί (οι αστοί και οι έμποροι), που θα μας αντικαταστήσουν, θα είναι τα τσακάλια και τα πρόβατα και μετά, όσοι επιβιώσουμε, λεοπαρδάλεις, λιοντάρια, τσακάλια και πρόβατα, θα συνεχίσουμε να θεωρούμε τους εαυτούς μας σαν το αλάτι της γης», αυτοαποκαλύπτεται ο πρίγκιπας της Σαλίνα (Μπαρτ Λάνκαστερ).

Ο Βισκόντι με εξαιρετική μαεστρία ξεδιπλώνει πάνω στην οθόνη την πάλη των τάξεων! Χωρίς να γίνεται διδακτικός ή να καταφεύγει σε φθηνές δημαγωγικές κορόνες, με απλό, αλλά και ευφάνταστο τρόπο, αποκαλύπτει στον θεατή τους νόμους του διαλεκτικού και του ιστορικού υλισμού. Καταδείχνει την αέναη κίνηση, τη νομοτέλεια του νέου που γίνεται παλιό και τον ερχομό του καινούριου νέου που θα αντικαταστήσει το υπάρχον παλιό! Ευχαριστιέσαι πολιτικές εξηγήσεις, πολιτικές αναλύσεις! Και όλα αυτά με καλαίσθητες εικόνες, προσιτές στον απλό άνθρωπο!

Η ταινία, πέρα από το πραγματικά υψηλό μαρξιστικό μάθημα, προσφέρει και πλούσια αισθητική ικανοποίηση! Καθώς τα πάντα έχουν υψηλό και εξαιρετικό γούστο. Οι θέσεις της μηχανής, τα ντεκόρ, τα κοστούμια, οι ερμηνείες, όλα υπακούν σε νότες. (Μουσική Νίνο Ρότα). Τα πάντα δείχνουν να είναι μέρος μιας μαγικής χορογραφίας. Οι σκηνές των μαχών, παρότι έγιναν και με την πρόθεση να συναγωνιστούν τις αντίστοιχες αμερικάνικες ιστορικές παραγωγές («Ελ Σιντ», «Μπεν Χουρ», κλπ.), είναι άρτιες εικαστικά. Δείχνουν ότι ο κινηματογράφος μπορεί, αν θέλει, να είναι εντυπωσιακός, αλλά παράλληλα και καλλιτεχνικός. Να είναι περιπετειώδης και, παράλληλα, σκεπτόμενος!

Τα παραπάνω, βέβαια, απαιτούν το ταλέντο, αλλά και την ηθική υπόσταση του τίμιου δημιουργού. Αρετές που διέθετε σε αφθονία ο Λουκίνο Βισκόντι. Οι αργοί ρυθμοί, που τυχόν να δυσαρεστήσουν τον σημερινό (χαλασμένο) θεατή, δεν έχουν να κάνουν με το πέρασμα του χρόνου. Εχουν να κάνουν με την αμερικάνικη εισβολή και με τους κινηματογραφικούς πυροβολισμούς που μας έχουν συνηθίσει!

Παίζουν: Μπαρτ Λάνκαστερ, Αλέν Ντελόν, Κλαούντια Καρντινάλε, Πιερ Κλεμαντί, Τέρενς Σταμπ, Πάολο Στόπα, Ρίνα Μορέλι.

ΡΑΪΝΕΡ ΒΕΡΝΕΡ ΦΑΣΜΠΙΝΤΕΡ
Berlin Alexanderplatz

Τι κρίμα που το δυτικογερμανικό «οικονομικό θαύμα», ο καπιταλισμός, με τα αναρίθμητα αδιέξοδά του, γενικότερα, ανάγκασαν τον Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ, και δεν ήταν ο μόνος, να θέσει τέρμα στη ζωή του και μάλιστα τόσο νέος, 37 μόλις χρόνων! (1945-1982). Πριν πεθάνει, βέβαια, πέρασε «διά πυρός και σιδήρου»! Γνώρισε από πρώτο χέρι, πάνω στο κορμί και την «ψυχή» του, την προσωπική ηθική άνοδο και την προσωπική ηθική έκπτωση! Οι δυνάμεις του τον εγκατέλειψαν. Χωρίς αντιστάσεις παραδόθηκε στο «μοιραίο»!

Στο μεταξύ, στην πολύ σύντομη ζωή του, η οποία στιγμή δεν ήταν χωρίς πόνο και αγωνία, πόνο και αγωνία που πέρασε στο σύνολο του έργου του, είχε καταφέρει να αφήσει τα σημάδια του. Ταινίες, θέατρο, γράψιμο, πολιτικές τοποθετήσεις! Μια ζωή πλούσια. Χρήσιμη! Ο Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ είναι πάντα ζωντανός!

Ανάμεσα στα δημιουργήματά του, που τον κρατούν και θα τον κρατούν ζωντανό στη μνήμη μας, υψηλή θέση παίρνει και το «Berlin Alexanderplatz». Μια ταινία 15 1/2 ωρών (η οποία πέρασε και σαν μίνι σειρά στην τηλεόραση).

Στο επικό αυτό κινηματογραφικό έργο μαμούθ, ο Γερμανός δημιουργός, παρακολουθεί τη ζωή ενός απλού, αλλά παράλληλα πολύ σύνθετου ανθρώπου (τρυφερός, ευγενικός, με καλούς τρόπους και, την ίδια στιγμή, σκληρός, βάναυσος, τραχύς), που περιπλανιέται στο Βερολίνο του 1920, άνεργος και χωρίς καμία προοπτική! Χωρίς καμία προοπτική αλλά με πίστη στον άνθρωπο και τις αξίες του! Μια πίστη που τον κρατάει στη ζωή.

Η ταινία αρχίζει με την αποφυλάκιση του ήρωα, ο οποίος είχε ξοδέψει τέσσερα ολόκληρα χρόνια πίσω από τους τοίχους. Τέσσερα χρόνια τιμωρίας για μια δολοφονία που διέπραξε! Στη συνέχεια θα τον παρακολουθήσει στην προσπάθειά του να «αλλάξει ζωή», να διεκδικήσει μικρά έστω κομμάτια χαράς. Και τέλος θα τον δούμε να χάνει ό,τι τον κρατούσε πραγματικά ζωντανό. Τη γυναίκα που αγάπησε. (Τη δολοφονεί ένας «γοητευτικός» σωματέμπορας). Του συμβαίνει, αυτό που ο ίδιος έκανε σε άλλον!

Η παραπάνω ανθρώπινη ιστορία, ιστορία που μοιάζει με αυτές του Ουγκό, αλλά σε νεότερους χρόνους, δίνει την ευκαιρία στον Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ,να ξεδιπλώσει το πολύπλευρο ταλέντο του. Με πολύ λιτά μέσα καταφέρνει να δημιουργήσει, να μεταπλάσει σωστότερα, ένα μαγικό κόσμο. Εναν κόσμο που είναι αληθινός (ρεαλιστικός) και την ίδια στιγμή «φανταστικός». Φανταστικός με την έννοια ότι είναι πρωτότυπος. Δεν έχουμε να κάνουμε με αντιγραφή της πραγματικότητας. Εχουμε να κάνουμε με αναδημιουργία της!

Παίζουν: Γκίντερ Λάμπρεχτ, Γκόντφριντ Τζον, Χάνα Σιγκούλα, Μπάρμπαρα Σούκοβα, Κάριν Μπάαλ κ.ά.

αμπελοφιλοσοφικά...
  • ΤΑ ΜΗΛΑ ΤΟΥ ΑΔΑΜ,του Αντρες Τόμας Γιένσεν.

Ενας παπάς γνωρίζει τα μαρτύρια (τιμωρία) του Ιώβ! Ο,τι βάλει ο νους σας, του συμβαίνει! Εκείνος, όμως, δε βαρυγκωμά. Αντίθετα είναι πάντα με ένα χαμόγελο και πάντα έτοιμος να βοηθήσει. Στην εκκλησία του, που βρίσκεται κάπου στο πουθενά, έρχονται και εκτίουν την ποινή τους (κοινωνικές υπηρεσίες) διάφοροι κακοποιοί. Ενας απ' αυτούς, αφού πρώτα, με πολύ βίαιους τρόπους, θα προσπαθήσει να βγάλει τον παπά από την πλάνη του, να τον κάνει να παραδεχτεί ότι δεν είναι ο διάβολος που τον τιμωρεί αλλά ο θεός, τελικά, θα χάσει τη μάχη και θα γίνει ο βοηθός του!

Η ταινία που κινείται, τόσο στη φόρμα της όσο και στο περιεχόμενό της, στο χώρο της μαύρης κωμωδίας, παρότι δείχνει να το διασκεδάζει και να αστειεύεται, τελικά πάσχει από παιδικά φιλοσοφικά σύνδρομα. Η θέση της, ότι τα όρια ανάμεσα στο κακό και στο καλό είναι ελάχιστα, και το παράδειγμα που χρησιμοποιεί (ένας νεοναζί μεταμελείται και γίνεται βοηθός του παπά) είναι αφελή, για να μην πω επικίνδυνα!

Αφελής, αν όχι και αυτή επικίνδυνη, είναι και η «πρόταση» της ταινίας. Η πρόταση που λέει «δώστε στον καθένα να κάνει αυτό που επιθυμεί (στον Αδάμ της ταινίας να φτιάξει μια μηλόπιτα) και με αυτό τον τρόπο θα τον αποτρέψετε να παραστρατήσει! Αν ήταν τόσο εύκολα τα πράγματα, θα φορούσαμε όλοι... άμφια! Δυστυχώς ο «θεός» (ούτε ο παπάς της ταινίας) δε σταμάτησαν στο Ιράκ! Και στα φιλοσοφικά ζητήματα δε χωράνε αστεία!

Παίζουν: Ούλριχ Τόμσεν, Νικολάι Λίε Καάς, Πάπρικα Στιν, Μανς Μίκελσεν κ.ά.

  • Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΕΙΡΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗ, του Βίκτορ Σάλβα.

Ο συγγραφέας του βιβλίου, στο οποίο στηρίζεται η ταινία, ο Νταν Μίλμαν, εδώ και κάμποσα χρόνια γυρίζει τον κόσμο και κάνει διαλέξεις με θέμα, «πρακτική σοφία και οι άμεσες εφαρμογές της στην καθημερινή ζωή (σχέσεις, υγεία και οικονομικά). Ετούτες τις μέρες βρίσκεται (για διαλέξεις και προώθηση της ταινίας) στην Ελλάδα!

Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και η ταινία. Ενας νεαρός αλαζόνας, με τη βοήθεια ενός σύγχρονου Σωκράτη (ναι, έτσι τον λένε στην ταινία!) μετά από ένα ατύχημα «σκύβει» στο εσωτερικό του και «βρίσκει» τον εαυτό του. «Αγαπάει τον εαυτό του», «βεβαιώθηκε πως δεν υπάρχουν ασήμαντες στιγμές», ανακάλυψε πως «οι αληθινές μάχες δίνονται μέσα μας»!

Αν έχετε βάλει τον εαυτό σας σε τιμωρία, να πάτε να ακούσετε τη διάλεξη και αμέσως μετά να πάτε να δείτε και την ταινία!

Παίζουν: Νικ Νόλτε, Σκοτ Μέκλοβιτς, Αμι Σμαρτ.

  • ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ, του Τιμούρ Μπεκμαμπέτοφ.

Η δεύτερη ταινία της ομώνυμης αιματοβαμμένης σειράς. Με την επιστροφή του καπιταλισμού στη Ρωσία, το αίμα, και στον κινηματογράφο, ρέει άφθονο. Μάλιστα, οι σημερινοί Ρώσοι κινηματογραφιστές πλειοδοτούν!

Δεν είναι η αγάπη μου για τη Ρωσία, ούτε ο πόνος μου για τον κινηματογράφο, που με έκανε να αηδιάσω την ταινία. Είναι η άκρατη βία της και η χυδαία κακογουστιά της.

Ο,τι συμβαίνει στην οθόνη, παρότι υπάρχουν τεχνικές αρετές, μοιάζει με μαϊμού που της έχουν βάψει τον κώλο. Δεν μπορείς να ακούς ρώσικα και να βλέπεις αυτό το οπτικό μακελειό. Μόνον αν θέλετε να δείτε την κατάντια - και να πονέσετε - να πάτε να δείτε την ταινία!

Παίζουν: Κονσταντίν Καμπένσκι, Βλαντιμίρ Μεσχόφ, Μαρίγια Ποροσίνα.

τα ντοκιμαντέρ
  • ΕΙΔΩΛΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ, του Γιάννη Βαμβακά.

Μια τίμια προσέγγιση στη ζωή και το έργο του καλού Ελληνα ζωγράφου Δημήτρη Μυταρά. Η ταινία έχει στιγμές που μετατρέπεται σε αυτόνομο καλλιτεχνικό έργο, σε έργο με τις δικές του αισθητικές αξίες, και άλλες στιγμές, τις περισσότερες δυστυχώς, που τρέχει πίσω από τον ζωγράφο.

Οπου ο σκηνοθέτης απαλλάχτηκε από το βάρος της «κλασικής» εικονογράφησης και είπε τη δική του κινηματογραφική άποψη για τις εικόνες του Μυταρά, υπήρξε και καλλιτεχνική πληρότητα (σκηνές χορού). Οπου, όμως, η αφήγησή του ήταν τηλεοπτική, τα πράγματα σταμάτησαν να εξελίσσονται. Το καλλιτεχνικό ενδιαφέρον έπαψε! Εβλεπες ένα «κλασικό» τηλεοπτικό πορτρέτο!

Η ταινία, πάντως, είναι χρήσιμη. Κυρίως για τα σχολεία. Το μάθημα της καλλιτεχνικής παιδείας άλλωστε περιμένει.

  • PINK FLOYD: THE WALL, του Αλαν Πάρκερ!

Το συγκρότημα Pink Floyd έχει γράψει από τις «δυνατότερες» μουσικές του κόσμου! Τα χρώματα και οι εικόνες των συνθέσεών του, η αγωνία, το ξεσήκωμα, τα δεκάδες, τα χιλιάδες πλούσια συναισθήματα, που γέννησαν και γεννούν οι νότες του, έκαναν τον κόσμο ομορφότερο.

Δυστυχώς όλος αυτός ο πλούτος ξέπεσε στη φθήνια και το εμπόριο. Κάποιοι πονηροί κινηματογραφιστές (και άλλοι) είπαν να τα «πιάσουν». Ακολουθώντας τη μέθοδο του βιντεοκλίπ, και της αρπαχτής, εικονογράφησαν χωρίς όρεξη και φαντασία το μοναδικό αυτό ηχητικό ποτάμι, κόβοντας και καταστρέφοντας, με αυτό τον τρόπο, όλη αυτή τη φορά του ηχητικού ποταμού των Pink Floyd, όλο αυτό το μουσικό μεγαλείο!

παίζονται ακόμα
  • ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΚΡΑΤΗΣΗ;του Σκοτ Χικς.

Μια ερωτική κωμωδία με την όμορφη Κάθριν Ζέτα Τζόουνς, τον Ααρον Εκχαρτ και την εξαιρετική και ταλαντούχα μικρούλα Αμπιγκεϊλ Μπρέσλιν.

  • Ο ΡΑΤΑΤΟΥΗΣ, του Μπραντ Μπερντ.

Ενδιαφέρουσα και αρκετά «υγιεινή», για τα παιδιά, ταινία κινουμένων σχεδίων. Στα θετικά της το «καθαρό» σκίτσο και η έλλειψη βίας!

  • ΥΠΟΨΙΕΣ,του Ντ. Τζ. Καρούζο.

Ο Κέιλ βρίσκεται σε κατ' οίκον περιορισμό. Σιγά-σιγά αρχίζει να παρακολουθεί μέσα από τα παράθυρα τους γείτονές του. Κάποια μέρα νομίζει πως «έπεσε» πάνω σε έναν κατά συρροή δολοφόνο.

Παίζουν: Σάια ΛαΜπεφ, Ντέιβιντ Μορς, Κάρι-Αν Μος, Σάρα Ρόμερ.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ