Οπως σημειώνει ο Νίκος Ζίας «Ο ζωγράφος Αλ. Λεβίδης αναδύεται από την ελληνιστική ζωγραφική, με μια προσωπική και σύγχρονη γραφή. Η προσομοίωσή του δεν είναι απλώς ιστορική οπλοθήκη, αλλά αποτέλεσμα εκλεκτικής εικαστικής συμπόρευσης. Γι' αυτό ο Λεβίδης δε μιμείται τις μορφές της ελληνιστικής - της ελληνικής ίσως καθολικότερα - ζωγραφικής, αλλά συμπορεύεται μαζί τους με διαχρονικά άλματα από την ύστερη αρχαιότητα στο Βυζάντιο, χωρίς, φυσικά, να αγνοείται και η μακρόχρονη σπουδαστική (και όχι μόνο) θητεία του στην ευρωπαϊκή μεταναγεννησιακή ζωγραφική (...).
«Παντού ο χώρος νοείται τρισδιάστατος με την ψευδαίσθηση, που δημιουργεί το μέγα επίτευγμα της δυτικοευρωπαϊκής ζωγραφικής: η γεωμετρική και ατμοσφαιρική προοπτική. Εκεί, όμως, που διαφοροποιείται από την εικαστική αντίληψη αυτή, είναι το χρώμα. Προτιμά κατά κανόνα τα γεώδη χρώματα, που δίνουν στα μνημεία και τα τοπία ένα ύφος που τα συνδέει με το χρόνο. Ετσι, η ζωγραφική αυτή του Α. Λεβίδη από την ακτινοβολία της Ελλάδας και του πολιτισμού της στην Κάτω Ιταλία και τη Σικελία, ενώ μοιάζει σε πρώτη προσπέλαση σχεδόν μιμητική, έχοντας στο υπόβαθρό της την ελληνιστική εμπειρία παίρνει με την υπερβολική της ακρίβεια και ιδίως με το χρώμα, μια διάσταση σχεδόν μεταφυσική».
Η Αθηνά Σχινά αναφερόμενη στα έργα του Α. Λεβίδη, σημειώνει: «Στα ζωγραφικά έργα που φιλοτέχνησε, συνδύασε το παρελθόν με το παρόν μέσα από την ιστορία, τα μνημεία και τις παραδόσεις, τη βλάστηση της φύσης και τα ιδιοσυγκρασιακά γνωρίσματα της ατμόσφαιρας. Η σχεδιαστική ευκρίνεια των τοπίων του συμπληρώνεται, με τις χρωματικές ποιότητες των τόνων και των αντιπαραθέσεών τους, ανάμεσα στις οποίες δεσπόζουσα θέση έχει η χοϊκή κλίμακα της όμπρας, της σκούρας σιένας, του ψημένου κεραμιδιού και άλλοτε πάλι της ρόδινης και βιολετιάς ανταύγειας, που φτάνει μέχρι τους πορτοκαλένιους σικελικούς εσπερινούς, πριν πέσει το σκοτάδι».
Οπως σημειώνει ο Π. Τέτσης γι' αυτήν την έκθεση «Αν έχουμε οφειλή και είμαστε ευγνώμονες προς τους δασκάλους, άλλο τόσο έχουμε παρόμοιο χρέος προς εκείνους τους ανθρώπους που στάθηκαν και αυτοί δάσκαλοι άλλης μορφής, δίνοντας δυνατότητα σε μας να σpουδάσουμε τη φυσιογνωμία και το κορμί τους για να μαθαίνουμε ζωγραφική και γλυπτική. Στάθηκα στην κυριολεξία ώρες και ώρες σε ακινησία και ορθοστασία επιτελώντας λειτούργημα και όχι επάγγελμα, αποζημιωνόμενοι με μια γλίσχρα αμοιβή μόνο από αγάπη. Ολοι φίλοι μας, μα πιο πολύ η Μαίρη Σαμαρά. Πιστή πάντα στην αποστολή γεμάτη υπομονή και καλοσύνη».
Εκθεση παιδικής ζωγραφικής με τίτλο « Εικόνες της πόλης μου» συνδιοργανώνουν το Μουσείο Ελληνικής Παιδικής Τέχνης και η Ελληνοαμερικανική Ενωση από τις 20 Δεκέμβρη 1999 έως 15 Γενάρη 2000 στις αίθουσες τέχνης της τελευταίας, στην οδό Μασσαλίας 22, Κολωνάκι.
Θα παρουσιαστούν έργα παιδιών από 18 χώρες και την Ελλάδα για τον τρόπο που βλέπουν το αστικό τους περιβάλλον, ενώ στόχος της έκθεσης είναι το δυνάμωμα της φιλίας μεταξύ παιδιών από διαφορετικές χώρες και πολιτισμικές καταβολές. Τα έργα προέρχονται από τις συλλογές του Μουσείου Παιδικής Τέχνης και από τις συλλογές του Οργανισμού Youth Art Connection των ΗΠΑ. Στα πλαίσια της έκθεσης θα λειτουργήσει και ειδικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα.
Το ποιητικό βιβλίο της Λουκίας Βαρλάμου «Συγκομιδή», θα παρουσιαστεί τη Δευτέρα στις 8 το βράδυ στο χώρο τέχνης της «Αρτιγκραφ» (Αριστοτέλους 99). Πρόκειται για ένα ξεχωριστό βιβλίο, στολισμένο με ζωγραφιές του ζωγράφου - χαράκτη Γιώργη Βαρλάμου, ο οποίος είχε και την τεχνική και καλλιτεχνική επιμέλεια. Η εκδήλωση περιλαμβάνει έκθεση έργων ζωγραφικής του Γ. Βαρλάμου από την τελευταία του δουλιά και παρουσίαση των έργων που περιέχονται στο βιβλίο. Διάρκεια έκθεσης έως τις 15 Γενάρη.
Οπως κάθε χρόνο παραμονές των Χριστουγέννων, έτσι και φέτος η ζωγράφος Μαριλένα Παλαιοκρασά, παρουσιάζει στο χώρο της (Σχολείου 5, Αγία Παρασκευή) καινούρια έργα της, ιδιαίτερα «δεμένα» με τις γιορτινές ημέρες, αλλά έργα που αρμόζουν και σ' όλο το χρόνο. Εργα που καθώς είναι προσιτά αποτελούν και πολύ καλή επιλογή δώρου. Καλλιτεχνικής φύσης δώρου. Στεφάνια, πεταλούδες διαφόρων μεγεθών και χρωμάτων-ζωγραφικές και γλυπτικές συνθέσεις με διάφορα υλικά, όμορφες γλυπτικές καρφίτσες και σκουλαρίκια, μεταξωτά μαντίλια με μπατίκ σε βαθιά γεώδη χρώματα κ.ά.