Η καταγγελία που φιλοξένησε σε χτεσινό ρεπορτάζ ο «Ρ» βεβαιώνει πόσο «προοδεύουν» τα πράγματα και στην Ελλάδα: Εργαζόμενοι στις εταιρείες που ανέλαβαν να κλείνουν τηλεφωνικά τα ραντεβού στον ΕΟΠΥΥ δηλώνουν ότι η εργοδοσία χρονομετρά πόσο πηγαίνουν στην τουαλέτα. Οπως χρονομετρά και πόσες κλήσεις απαντά ο εργαζόμενος μέσα σε ορισμένο χρονικό διάστημα. Με βάση τις... επιδόσεις του ο εργοδότης βγάζει τα συμπεράσματά του και ζητά από τους εργαζόμενους «χαρτί συμμόρφωσης»!
Αλήθεια, μέχρι πού θα φτάσουν οι απαιτήσεις των εργοδοτών για «συμμόρφωση»; Και τελικά τι θα καθορίζει αν θα γίνεται ανεκτή η παραμονή ενός εργαζόμενου στην τουαλέτα για 5 ή 10 λεπτά; Η... κατάσταση του οργανισμού του ή ο ισολογισμός της εταιρείας και το αν οι εργάτες της εξασφαλίζουν τα απαραίτητα έσοδα; Και εν πάση περιπτώσει, μέχρι πού θα φτάσει η βαρβαρότητα της «ανταγωνιστικότητας»;
Στα «μαρμαρένια αλώνια» κονταροχτυπιούνται κυβέρνηση και αξιωματική αντιπολίτευση για το ποιας η πολιτική οδηγεί τη χώρα εκτός Ευρωζώνης! Αυτό καθαυτό πάντως το γεγονός ότι στόχος και των δύο είναι η παραμονή στην ΕΕ και στην Ευρωζώνη αποκαλύπτει πολλά, κυρίως για τον ΣΥΡΙΖΑ που εξακολουθεί να δημαγωγεί και να αποπροσανατολίζει το λαό, προσδοκώντας στο να αναλάβει την αστική διαχείριση που αντικειμενικά είναι αντιλαϊκή.
Χτες, ο εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος, Π. Σκουρλέτης, σχολίασε για τις δηλώσεις του πρωθυπουργού «όσο και αν προσπαθεί ο πρωθυπουργός να δικαιολογήσει τον υφεσιακό και αντικοινωνικό χαρακτήρα της πολιτικής του, δεν μπορεί να κρύψει πως αυτή είναι που οδηγεί τη χώρα στη χρεοκοπία και υπονομεύει τη συμμετοχή της στην Ευρωζώνη (...) με την πολιτική τους ισοπεδώνουν την ελληνική κοινωνία και αποδομούν την ΕΕ»!
Παλιά του τέχνη κόσκινο του ΣΥΡΙΖΑ ο εξωραϊσμός της ΕΕ. Σαν να μην υλοποιεί η κυβέρνηση Σαμαρά, όπως και του Μόντι, και του Ραχόι, και της Μέρκελ και όλων των άλλων, την από κοινού αποφασισμένη ευρωενωσιακή στρατηγική, αυτήν που ανταποκρίνεται σήμερα σε συνθήκες καπιταλιστικής κρίσης στα συμφέροντα των μονοπωλίων και στις βλέψεις τους για επάνοδο στην κερδοφορία με τους καλύτερους δυνατούς όρους, έχοντας, δηλαδή, ισοπεδώσει πλήρως τους λαούς και τα δικαιώματά τους. Σ' αυτήν τη σφηκοφωλιά θέλει δέσμιο τον ελληνικό λαό ο ΣΥΡΙΖΑ, κρύβοντάς του ότι τα «τσιμπήματα» θα είναι όλο και πιο επώδυνα. Στη λυκοσυμμαχία των αστών που φροντίζει για τα συμφέροντά τους, τα οποία εξάλλου ο ΣΥΡΙΖΑ διακαώς επιθυμεί να διαχειριστεί. Ας συνεχίσουν να τσακώνονται για το ποιος είναι ο καλύτερος «προστάτης» της ΕΕ και της Ευρωζώνης. Αυτός τους ο τσακωμός είναι η απόδειξη πως ούτε θέλουν ούτε μπορούν να προστατεύσουν το πιο μικρό απ' τα δικαιώματα του λαού που είτε με κυβέρνηση ΝΔ - ΠΑΣΟΚ - ΔΗΜΑΡ είτε με του ΣΥΡΙΖΑ στη διαχείριση, εντός της ΕΕ τον περιμένει η βέβαιη ανεξέλεγκτη επώδυνη χρεοκοπία.
Σχεδόν τριπλάσια διόδια θα είναι αναγκασμένοι να πληρώνουν οι οδηγοί στην Εγνατία Οδό, αν υλοποιηθεί η απόφαση της κυβέρνησης να παραχωρηθεί σε ιδιώτες και ο αυτοκινητόδρομος αυτός, η κατασκευή του οποίου στοίχισε στον ελληνικό λαό πάνω από 6,5 δισ. ευρώ!
Το υψηλότατο αυτό αντίτιμο διοδίων, όπως αναφέρει σε πρόσφατη ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Εργαζομένων στην Εγνατία Οδό, θα «είναι ίδιο με αυτό που ισχύει στις υφιστάμενες συμβάσεις παραχώρησης αυτοκινητοδρόμων (Μαλιακός-Κλειδί, Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας Ε65 κτλ.)».
Η κυβέρνηση μάλιστα για να κάνει ακόμη πιο ...ελκυστική την επένδυση, αποφάσισε να δώσει ως «προίκα» στους ιδιώτες και τρεις πολύ σημαντικούς κάθετους οδικούς άξονες αυτοκινητοδρόμων (συνδετήριοι με γειτονικές χώρες των Βαλκανίων) στη Μακεδονία. Πρόκειται συγκεκριμένα για τους αυτοκινητόδρομους: Σιάτιστα-Καστοριά-Ιεροπηγή- Κρυσταλλοπηγή (σύνορα με Αλβανία). Δερβένι-Σέρρες-Προμαχώνας (σύνορα με Βουλγαρία). Χαλάστρα-Εύζωνοι (σύνορα με ΠΓΔΜ).
Με βάση αυτό τον απαράδεκτο σχεδιασμό, με την ολοκλήρωση και των καθέτων αυτών αξόνων μέχρι το 2015, όλοι οι σημαντικοί οδικοί άξονες στην περιοχή της Μακεδονίας θα είναι πλήρως ιδιωτικοποιημένοι. Και, φυσικά, θα τοποθετηθούν και εκεί σταθμοί είσπραξης διοδίων, παρότι κάτι τέτοιο δεν προβλεπόταν!
Ο λαός πρέπει να απαντήσει μαζικά και οργανωμένα και σ' αυτό το μεγάλο ξεπούλημα, που θα δώσει άλλο ένα χτύπημα στο πενιχρό του εισόδημα. Να απαιτήσει να καταργηθούν όλα τα διόδια και να γίνουν όλα τα έργα υποδομής λαϊκή περιουσία, ώστε να κυκλοφορεί ελεύθερα και με ασφάλεια στους οδικούς άξονες, χωρίς να πληρώνει χαράτσια. Είναι απόλυτο δικαίωμά του, γιατί τα έχει χρυσοπληρώσει με τον ιδρώτα του...
Ε, σε λίγο θα μας το παρουσιάσουν το «πακετάκι», συνοδευόμενο φυσικά από την κατάλληλη «σάλτσα» περί διάσωσης της χώρας, αποφυγής της χρεοκοπίας, δακρύων περί των θυσιών του ελληνικού λαού και όλα τα σχετικά.
Αναμένουμε εναγωνίως την επικοινωνιακή τους τακτική (αφού το περιεχόμενο δε θέλει και πολλή φαντασία να το μαντέψει κανείς), προκειμένου να δούμε πόσο πρωτότυποι μπορεί να γίνουν.
Αν και δεν έχουμε πολλές ελπίδες γι' αυτό. Τελικά, όσες κυβερνήσεις εμπλέκονται με αυτή, την ιστορία τα ...ίδια και τα ίδια λένε.
ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ της κυβέρνησης, βρέθηκε και άλλος «εχθρός της εθνικής οικονομίας»: Οι τσαμπατζήδες στα λεωφορεία. Γι' αυτό, το αρμόδιο υπουργείο ανακοίνωσε εκστρατεία αντιμετώπισης του φαινομένου!
Σε περίπτωση που δεν γνωρίζετε για τι πράγμα μιλάμε, είναι μια ομάδα προδοτών της πατρίδας, που θησαυρίζει αποφεύγοντας να πληρώσει εισιτήριο στα λεωφορεία και στα τρένα.
Είναι οργανωμένοι, είναι κακοί, είναι μοχθηροί και δρουν απολύτως συνειδητά, για να αδειάζουν τα ταμεία του κράτους. Δεν είναι ότι δεν έχουν λεφτά για εισιτήρια, απεργάζονται την καταστροφή της χώρας και την επιστροφή στη δραχμή.
Ανάμεσά τους εντοπίζονται ιδιαίτερα επιθετικά στοιχεία, που πρέπει άμεσα να συλληφθούν όπως: Φοιτητές, μαθητές, άνεργοι και βέβαια μετανάστες. Ενας - ένας οι εχθροί του κράτους θα εξοντωθούν.
Το ότι οι κυβερνήσεις συνειδητά επί δεκαετίες κάνουν ό,τι μπορούν για να υποβαθμίσουν τις μαζικές συγκοινωνίες, το ότι στερούν τη δωρεάν πρόσβαση σε ανθρώπους που το δικαιούνται δεν παίζει φυσικά κανένα ρόλο.