Αν επιμένει να αμφιβάλλει κάποιος για «ποιον» δουλεύουν οι κουκουλοφόροι και οι «σέχτες» των δήθεν επαναστατών, δεν έχει παρά να παρατηρήσει τις αντιδράσεις των ΗΠΑ σε κάθε χτύπημά τους. Ηταν μετά την τοποθέτηση των εκρηκτικών στα γραφεία της «Σίτιμπανκ» που ο Αμερικανός πρέσβης έσπευσε να εκφράσει την ανησυχία του και να προσφέρει τη βοήθεια της κυβέρνησης των ΗΠΑ. Τώρα, με αφορμή την έξαρση του «εγκλήματος και της πολιτικής βίας» το Στέιτ Ντιπάρτμεντ έσπευσε να κυκλοφορήσει ενημερωτικό σημείωμα καλώντας τους Αμερικανούς πολίτες να μην κυκλοφορούν σε Ομόνοια και Εξάρχεια μετά τις εννέα το βράδυ... Μάλιστα, στο ίδιο σημείωμα γίνεται ελάχιστα συγκαλυμμένη προτροπή για κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου, καθώς τα πανεπιστήμια εμφανίζονται ως ορμητήρια εγκληματιών, ενώ «απαγορεύεται στην Ελληνική Αστυνομία να εισέλθει στους χώρους των πανεπιστημίων»... Δεν είναι ηλίου φαεινότερον ότι τα τρομοκρατικά χτυπήματα των τελευταίων μηνών εξυπηρετούν περίφημα τα σχέδια των ΗΠΑ αλλά και των ντόπιων πολιτικών ταγών του συστήματος για υπογραφή και υλοποίηση των τρομοσυμφωνιών, για ενίσχυση των μηχανισμών παρακολούθησης και καταστολής, κ.ο.κ.;
«Ξεθέωμα» πληρωμάτων και πλοίων, στην πλειοψηφία τους υπερήλικων και κυρίως υποσυντήρητων, δρομολόγια-«Οδύσσειες» και κατ' επέκταση υποβάθμιση της ασφάλειας της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα και εκατομμύρια ευρώ στις τσέπες των ακτοπλόων εφοπλιστών, είναι τα πραγματικά αποτελέσματα του επαναληπτικού διαγωνισμού για τη δρομολόγηση πλοίων στις λεγόμενες άγονες γραμμές. Πρόκειται για 17 γραμμές, που έχει διαμορφώσει το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, οι οποίες είχαν μείνει ακάλυπτες. Μάλιστα, ο διαγωνισμός χαρακτηρίζεται από το ΥΕΝ και «επιτυχημένος» καθώς υπήρξε «υπερπροσφορά» από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, κυρίως ΑΝΕΚ, ΝΕΛ, GA FERRIES του εφοπλιστή Αγούδημου και ΣΑΟΣ του εφοπλιστή Μανούση. Στην ουσία επιβεβαιώνεται και από αυτό το διαγωνισμό ότι οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες δεν μπορούν να λειτουργήσουν ούτε στοιχειωδώς για την κάλυψη των λαϊκών αναγκών όσο θα συνεχίζεται αυτή η πολιτική, που τις έχει μετατρέψει σε τσιφλίκι των εφοπλιστών.
Τα πλοία που... προσφέρουν οι εταιρείες είναι τα περισσότερα άνω των 30 ετών. Ετσι, για παράδειγμα, η ΑΝΕΚ προτείνει τη δρομολόγηση των πλοίων της «ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ» και «ΠΡΕΒΕΛΗΣ», 34 και 31 ετών αντίστοιχα, να φέρουν σε πέρας το δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ Σάμου - Κάλυμνος - Κως - Ρόδος! Για ανάλογα δρομολόγια προτείνονται και τα γέρικα πλοία τύπου «ΜΙΛΕΝΑ», του εφοπλιστή Αγούδημου. Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού έχουν προκαλέσει ήδη τις πρώτες αντιδράσεις των νησιωτών, όπως φαίνεται από επιστολή που αναγκάστηκε να στείλει στο ΥΕΝ η Νομαρχία της Χίου, κάτω από την πίεση των κατοίκων του νησιωτικού νομού. Οπως τονίζεται, η δρομολόγηση αυτών των πλοίων «στη ζωτική γραμμή σύνδεσης των νησιών του Ανατολικού Αιγαίου με τη Βόρεια Ελλάδα αποτελεί περαιτέρω υποβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών, δε συντελεί στην τουριστική ανάπτυξη, δυσχεραίνει τη μετάβαση από και προς τα νησιά μας». Με άλλα λόγια, οι σκυλοπνίχτες των εφοπλιστών έχουν αρχίσει να εξαντλούν την υπομονή των νησιωτών.