Εργαλείο διαρκούς εκφοβισμού των εργαζομένων αποτελεί η αποκαλούμενη μέθοδος «mystery shopper» («μυστικός πελάτης») που χρησιμοποιούν μια σειρά επιχειρήσεις και στη χώρα μας, μεταξύ αυτών και η Εμπορική Τράπεζα, όπως αποκάλυψε ο «Ρ» σε χτεσινό του δημοσίευμα. Στην Ελλάδα υπάρχουν αρκετές εταιρείες που αναλαμβάνουν και προσφέρουν υπηρεσίες τέτοιου είδους σε άλλες επιχειρήσεις. Δηλαδή, προσλαμβάνουν άτομα και τα μαθαίνουν να υποδύονται τους «πελάτες» σε διάφορες επιχειρήσεις, για να «αξιολογούν» πόσο εξυπηρετικοί και φιλικοί είναι οι εργαζόμενοι, πόσους μόνιμους πελάτες προσελκύουν και εξασφαλίζουν για την επιχείρηση. Επιδίωξή τους είναι δηλαδή οι εργαζόμενοι να βρίσκονται διαρκώς «στην...