«Θεωρούμε εξαιρετικής σημασίας την ανάγκη εφαρμογής κριτηρίων ποιότητας και συγκεκριμένων πρακτικών παρακολούθησης, ελέγχου και αξιολόγησης της εκπαίδευσης και κατάρτισης, με όρους και διαδικασίες διαφανείς και δημοσίως γνωστές και εργαλεία που θα εξασφαλίζουν τη δυνατότητα σύγκρισης του αποτελέσματος του εκπαιδευτικού έργου, όπου κι αν αυτό παρέχεται: Τόσο από τα ιδρύματα τυπικού εκπαιδευτικού συστήματος (σχολεία, πανεπιστήμια) όσο και από φορείς μη τυπικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, δημόσιους, ιδιωτικούς και κοινωνικούς». Το απόσπασμα είναι απ' τον πρόλογο της υπουργού Παιδείας, Α. Διαμαντοπούλου, σε κείμενο για το «Εθνικό Πλαισιο για τη Διασφάλιση της Ποιότητας στη Διά Βίου Μάθηση» που...