Ενας ακόμα, αυστραλιανής πατρότητας και έντονων θεατρικών και ποιητικών τόνων, «Μάκβεθ» έρχεται να αναμετρηθεί αναπόφευκτα με τους κινηματογραφικούς προγενέστερούς του. Εκείνον του Ορσον Γουέλς του 1948, του Ρομάν Πολάνσκι το 1971, αλλά και της εκπληκτικής γιαπωνέζικης εκδοχής του Ακίρα Κουροσάβα «Ο θρόνος του αίματος» (1957), με τον Τοσίρο Μιφούνε στον κεντρικό ρόλο. Ο κινηματογραφικός «Μάκβεθ» του Αυστραλού Κερζέλ - μοναδική προηγούμενη ταινία του το «Snowtown» - παρά τη φορτωμένη εφέ μορφή του που στιγμιαία υποβάλλει, παρά τις σοβιετικές επιρροές «νηνεμίας» στα εξωτερικά πλάνα, παρά την εικαστική σκοτεινή γοητεία του, το μαγευτικό φωτισμό, τα σκηνικά, τα κοστούμια, το μακιγιάζ και τους...