Με τη διακήρυξη για «ποιότητα στην εκπαίδευση» να συνοδεύει κάθε σχεδόν μέτρο, η χρονιά που πέρασε χαρακτηρίστηκε από μία σειρά ενεργειών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι οποίες είχαν στόχο την προώθηση ενός μοντέλου μάθησης με κύρια χαρακτηριστικά την τάση ιδιωτικοποίησης πλευρών της εκπαίδευσης και μία πρωτοφανή καλλιέργεια κλίματος αυταρχικού ελέγχου των συντελεστών της. Η καταδικασμένη στις συνειδήσεις «μεταρρύθμιση» έφτασε τέσσερα χρόνια μετά την εφαρμογή της να μετατρέψει πλήρως το λύκειο σε εξεταστικό κέντρο και τη ζωή των εφήβων σε μία διαδρομή ανάμεσα στο σχολείο και το φροντιστήριο. Πρόσθεσε νέα βάρη στις πλάτες των λαϊκών στρωμάτων που χρυσοπληρώνουν τη...