Σε μια προσπάθεια να αμβλύνει την αρνητική εντύπωση που έχουν διαμορφώσει οι εργαζόμενοι για την κερδοσκοπική δράση των αλυσίδων σούπερ μάρκετ και να κατευνάσει την οργή τους για την αβάσταχτη ακρίβεια και τις αλλεπάλληλες ανατιμήσεις, που επιβάλλονται συστηματικά, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας (ΣΕΣΜΕ) διανέμει αυτό το διάστημα - με αφορμή την Παγκόσμια Μέρα Καταναλωτών - ένα δισέλιδο έντυπο. Αφορμή μπορεί να αποτέλεσε η Παγκόσμια Μέρα Καταναλωτών, που ήταν στις 15 του Μάρτη, στην πραγματικότητα όμως οι ιδιοκτήτες των σούπερ μάρκετ ξεδιπλώνουν το σύνολο της επιχειρηματολογίας τους, μια επιχειρηματολογία στήριξης του συστήματος και των κερδών τους. Πρόκειται για ένα...