Μπορεί η Ιταλία να στέφθηκε παγκόσμια πρωταθλήτρια. Αλλες ομάδες να έπιασαν τους στόχους που είχαν θέσει. Και κάποιοι άλλοι να είναι ευχαριστημένοι με την πορεία τους. Ομως, οι πραγματικοί κερδισμένοι του φετινού Μουντιάλ δεν ήταν εντός αγωνιστικού χώρου αλλά έξω από αυτόν. Η φετινή διοργάνωση που έγινε στη Γερμανία τον Ιούνη δεν ξέφυγε από τα πλαίσια της άκρατης εμπορευματοποίησης που διακατέχει το παγκόσμιο ποδόσφαιρο σήμερα. Εκεί όμως που σίγουρα ξέφυγε ήταν στα κέρδη, από τη μία, των χορηγών και διάφορων πολυεθνικών που εκμεταλλεύονται το λαοφιλέστερο των αθλημάτων αλλά και σε ένα άλλο τομέα, τον τζόγο. Οχι ότι παλιά δεν υπήρχαν τα στοιχήματα, αλλά πλέον, όπως δείχνουν τα στοιχεία, το...
Μιλώντας βέβαια για τον τομέα της εμπορευματοποίησης και τα κέρδη που αυτή συνεπάγεται, δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε ότι όλο το κλίμα του «δούναι και λαβείν» είχε αντίκτυπο με τον ένα ή άλλο τρόπο...