Σε επιστολή της προς τον «Ριζοσπάστη» η πτηνοτροφική εταιρεία «Πίνδος» διαψεύδει καταγγελία του Εργατικού Κέντρου Ιωαννίνων, που περιλαμβάνεται σε ρεπορτάζ της εφημερίδας, ότι η εταιρεία υποχρεώνει εργαζομένους της «να επισκέπτονται ιδιώτη γιατρό και να τον πληρώνουν οι ίδιοι». Η εταιρεία αναφέρει πως ένα από τα μέτρα προστασίας των εργαζομένων «μετά από προτροπή και του ΔΣ του Σωματείου Εργαζομένων ήταν και ΔΩΡΕΑΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΓΙΑΤΡΟ ΠΑΘΟΛΟΓΟ για παροχή ενημέρωσης για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει σχετικά με τον Covid-19 όλο το 24ωρο. Η γιατρός πληρώνεται από την "ΠΙΝΔΟ"».
Αναφέρει επίσης ότι «αποκλειστικά τα άτομα που εργάζονται στον Α.Π.Σ.Ι "Η ΠΙΝΔΟΣ" τα οποία δεν εισέρχονται στο λεωφορείο ή στον χώρο του εργοστασίου λόγω συμπτωμάτων, θα επικοινωνούν με την ιατρό...» και στη συνέχεια δίνονται το όνομα της γιατρού και τα τηλέφωνα επικοινωνίας. Η καταγγελία όμως του Εργατικού Κέντρου Ιωαννίνων συνοδεύεται από απόδειξη εργαζόμενου στην «Πίνδος» που πήγε στη γιατρό και πλήρωσε 20 ευρώ, όπως και ανακοίνωση της εταιρείας αναρτημένη στον χώρο δουλειάς που λέει στους εργαζόμενους να απευθύνονται στη συγκεκριμένη γιατρό.
Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι τα εξής: Δεν ξέρει η εργοδοσία ότι το πιο πιθανό επακόλουθο της τηλεφωνικής επικοινωνίας με την ιδιώτη γιατρό είναι η επίσκεψη σε αυτήν και η πληρωμή της; Αναφέρει πουθενά η ανακοίνωση της εργοδοσίας από ποιον πληρώνεται η επίσκεψη στη γιατρό; Η πρακτική αυτή δεν οδηγεί τους εργαζόμενους στο να πληρώνουν οι ίδιοι τη γιατρό; Εφόσον η παρότρυνση για επικοινωνία με την γιατρό είναι μέρος του σχεδιασμού της εταιρείας στο πλαίσιο των μέτρων για την υγεία και την ασφάλεια στην εργασία, δεν αποτελεί υποχρέωσή της να πληρώσει το κόστος;