Στη 1 το μεσημέρι στην Αθήνα στα Προπύλαια. Την ίδια ώρα στη Θεσσαλονίκη στο Αγαλμα Βενιζέλου. Συγκεντρώσεις και σε πολλές άλλες πόλεις
Στις κινητοποιήσεις καλούν πρωτοβάθμια σωματεία εκπαιδευτικών, ΕΛΜΕ και Σύλλογοι, η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ, η Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας, Ομοσπονδίες και Ενώσεις Γονέων, οι Συντονιστικές Επιτροπές των Μαθητών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καθώς και εργατικά σωματεία.
Στην Αθήνα, το ραντεβού είναι στη 1 το μεσημέρι στα Προπύλαια και αντίστοιχες κινητοποιήσεις προγραμματίζονται και σε άλλες πόλεις της χώρας.
Στη Θεσσαλονίκη, αγωνιστικό ραντεβού δίνεται στη 1 μ.μ., στο Αγαλμα Βενιζέλου.
Στη Λάρισα, στις 2 μ.μ., στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης.
Στον Βόλο, στη 1 μ.μ., έξω από τα γραφεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο κτίριο Μουρτζούκου. Στην κινητοποίηση καλούν επίσης το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΤΑ ν. Μαγνησίας και το Σωματείο Καθαριστριών/ών ν. Μαγνησίας.
Στα Τρίκαλα, στη 1 μ.μ., στην πλατεία ΟΤΕ.
Στην Καρδίτσα, στις 12 το μεσημέρι, στην κεντρική πλατεία.
Στα Γιάννενα, στις 12 το μεσημέρι στην Ακαδημία.
Στα Χανιά, εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς συγκεντρώνονται στη 1 μ.μ. στην πλατεία Δημοτικής Αγοράς.
Στο Ηράκλειο, στις 12 το μεσημέρι στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης.
Στη Λέσβο, η συγκέντρωση γίνεται στις 12 το μεσημέρι στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης.
Στη Λήμνο, στη 1 μ.μ. στην πλατεία ΟΤΕ.
Στη Χίο, συμβολική παράσταση διαμαρτυρίας στις 12 το μεσημέρι, κάτω από τον Οίκο Χίου Διδασκάλου και στη συνέχεια παράσταση διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Στην Ικαρία, συγκεντρώσεις γίνονται στη 1 μ.μ. στην πλατεία Αγίου Κηρύκου και στην πλατεία Χριστού Ραχών.
Στη Λευκάδα, στις 11 π.μ., στο κτίριο της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στην κινητοποίηση καλεί ο Σύλλογος Εργαζομένων Γενικού Νοσοκομείου Λευκάδας.
Στη Ζάκυνθο, στη 1 μ.μ. στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Με το σχέδιο που έδωσε σε διαβούλευση με κλειστά σχολεία η κυβέρνηση, προωθείται μεταξύ άλλων η επαναφορά της «τράπεζας θεμάτων» στο Λύκειο, υψώνονται νέοι φραγμοί στη μόρφωση, επανέρχεται η διαγωγή για τους μαθητές, απαξιώνεται περαιτέρω η γενική παιδεία με εισαγωγή των δεξιοτήτων και αντιπαιδαγωγικές παρεμβάσεις στο περιεχόμενο του σχολείου από το νηπιαγωγείο, τα σχολεία οδηγούνται στην κατηγοριοποίηση και τον ανταγωνισμό μέσα από την «αξιολόγηση», αυξάνονται τα κατώτατα και ανώτατα όρια μαθητών ανά τμήμα σε Δημοτικό και Νηπιαγωγεία.
Σε ό,τι αφορά τη συγκεκριμένη ρύθμιση για την αύξηση του αριθμού των μαθητών στις τάξεις (που η κυβέρνηση έχει το θράσος μάλιστα να φέρνει εν μέσω πανδημίας!), από πρωτοβάθμια σωματεία αναδεικνύονται, πέρα από το στοίβαγμα των μαθητών, και μια σειρά ακόμα συνέπειες όπως συμπτύξεις τμημάτων, συγχωνεύσεις, μετακινήσεις μαθητών, απολύσεις αναπληρωτών. Ενδεικτικά: