Στις 150 δραχμές το εισιτήριο στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ που προικοδοτείται και με 17 δισ. δραχμές ετησίως από τον κρατικό προϋπολογισμό
Από τη νέα σύμβαση προκύπτει μείωση της κρατικής επιδότησης προς τον ΟΑΣΘ (εισέπραττε 25 δισ. το χρόνο). Ομως η διαφορά στην πράξη μετακυλίεται στις τσέπες του επιβατικού κοινού, δηλαδή των μισθωτών και των συνταξιούχων, που αποτελούν τη συντριπτική πλειοψηφία του επιβατικού κοινού. Η αύξηση του εισιτηρίου αποφασίστηκε με το επιχείρημα πως Αθήνα και Θεσσαλονίκη έχουν τα φθηνότερα εισιτήρια, αφού στις 32 πόλεις στη χώρα που έχουν αστικές συγκοινωνίες, ο μέσος όρος της τιμής του εισιτηρίου είναι 250 δραχμές.
Η προσπάθεια του ΟΑΣΘ να δείξει καλό πρόσωπο με την καθιέρωση ενιαίου εισιτηρίου σε όλες τις ζώνες μετακίνησης (περιαστικές και προαστιακές) πέφτει στο κενό. Γιατί μπορεί μεν να μειώνει την τιμή στις προαστιακές γραμμές (μέχρι τώρα κοστίζουν 160 και 180 δραχμές), όμως βγάζει τα σπασμένα και αποκομίζει επιπλέον υπερκέρδη από την αύξηση της τιμής στις περιαστικές γραμμές (από 100 σε 150 δραχμές), δηλαδή στο πολεοδομικό συγκρότημα όπου καθημερινά μετακινούνται εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες.
Στο μεταξύ, ακόμη δεν έχει αποφασιστεί η επέκταση των γραμμών του ΟΑΣΘ σε περιοχές του νομού που δεν εξυπηρετούνται σήμερα, αλλά και η τιμή του εισιτηρίου που θα ισχύσει στις συγκεκριμένες περιοχές.
Ετσι αναδεικνύεται προφητική η διαπίστωση που είχε εκφραστεί μέσα από ειδική ημερίδα της Κομματικής Οργάνωσης Θεσσαλονίκης του ΚΚΕ, και σημείωνε πως η σύμβαση θα οδηγούσε σε ακόμη μεγαλύτερη υποβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, σε επιπλέον χαράτσι των πολιτών και επιπλέον εξασφάλιση κερδών για τους μετόχους του Οργανισμού.