Κυριακή 20 Γενάρη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 17
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
Τροχοί
ΓΚΑΖΙΕΣ

Ο Πρόεδρος της Toyota, Fujio Cho, και ο CEO της PSA Peugeot Citron, Jean-Martin Folz, υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας για τη δημιουργία και παραγωγή ενός αυτοκινήτου μικρότερου από αυτό που διαθέτουν στην αγορά και οι δύο εταιρίες. Αναγκαία προϋπόθεση η κατασκευή ενός νέου εργοστασίου που θα πληροί όλες τις αυστηρές προδιαγραφές. Τα αυτοκίνητα θα προορίζονται αρχικά για την ευρωπαϊκή αγορά, που παρουσιάζει ανοδική πορεία και θα πωλούνται με το όνομα Toyota, Peugeot και Citron, έχοντας μάλιστα και τιμή χαμηλότερη από αυτή που πωλούν σήμερα και οι δύο εταιρίες. Η κατασκευή των αυτοκινήτων θα στηρίζεται σε μία νέα πλατφόρμα και η εξέλιξή τους θα είναι αποτέλεσμα συνεργασίας των δύο εταιριών. Θα είναι τετραθέσια μοντέλα με υπερσύγχρονη τεχνολογία και έμφαση στους τομείς της ασφάλειας, της αξιοπιστίας, της περιβαλλοντικής συμβατότητας και της χαμηλής κατανάλωσης. Θα εξοπλίζονται με σύγχρονους βενζινοκινητήρες 1.0 και πετρελαιοκινητήρες 1.4 λίτρων, και ενώ θα έχουν πολλά κοινά χαρακτηριστικά θα διαφέρουν στο στιλ. Η συνολική επένδυση γι' αυτή τη συνεργασία υπολογίζεται περίπου στα 1,5 δισ, ενώ για τη δημιουργία του εργοστασίου επιλέχθηκε η περιοχή Kolin, στη Δημοκρατία της Τσεχίας, 60 χιλιόμετρα ανατολικά της Πράγας και το οποίο προγραμματίζεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του το 2005.

Ο Jean - Jacques His αναλαμβάνει, από την 1η Μάρτη 2002, τη Γενική Διεύθυνση της Renault F1 στο Viry Chatillon, αντικαθιστώντας τον Christian Contzen που προτίμησε να παραχωρήσει τη θέση του ώστε νέα ομάδα να προχωρήσει μέχρι τέλος τη φιλόδοξη προσπάθειά της για την κατάκτηση τίτλων στη Φόρμουλα 1. Ο Patrick Faure υπενθύμισε ότι: «ο Christian Contzen είναι ο αρχιτέκτονας της επιτυχίας της Renault F1. Του χρωστάμε τους 11 τίτλους που κερδίσαμε στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών, κατά την περίοδο 1992 -1997». Ο Jean - Jacques His είναι «πατέρας» του κινητήρα V10 της Renault που κυριάρχησε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F1 από το 1992 έως το 1997, και βρίσκεται στη Renault από το 1973.ως μηχανολόγος. Το 1986 ανέλαβε τη Διεύθυνση του τμήματος Αγωνιστικών Κινητήρων και Κιβωτίων Ταχυτήτων της Ferrari. Το 1988 επανήλθε στη Renault Sport ως διευθυντής του τμήματος Σχεδίασης και Εξέλιξης Κινητήρων.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ