Η αγωνιστική απραξία είχε ως αποτέλεσμα δύο μικροεξόδους στους τρεις μόλις γύρους που πραγματοποίησε, αλλά ο Αυστριακός δήλωσε ευχαριστημένος αφού κατάφερε να εντοπίσει τα στοιχεία που ήθελε και να βγάλει χρήσιμα συμπεράσματα. Μετά τη δοκιμή δήλωσε: «Πρόθεσή μου ήταν να καταλάβω την τεχνολογία του μονοθεσίου, τη λειτουργία των launch και traction control, καθώς και τα χαρακτηριστικά του κινητήρα. Εμαθα όλα όσα ήθελα». Ο Niki Lauda μάλιστα προχώρησε και σε μια σύγκριση με το παρελθόν, λέγοντας «ότι στην εποχή μου ήταν όλα πολύ διαφορετικά. Μπορείς να έχεις και τα δύο χέρια συνεχώς στο τιμόνι, ενώ τότε το ένα χέρι βρισκόταν μόνιμα στον επιλογέα ταχυτήτων. Τώρα απλώς πατάς το γκάζι, οι στροφές του κινητήρα ανεβαίνουν στις 17.000 και μετά όλα είναι αυτόματα. Η εναλλαγή των ταχυτήτων είναι πολύ γλυκιά, δε νιώθεις κανένα σπρώξιμο και αποκλείεται να κάνεις λάθος. Το launch control ήταν απίστευτο. Στις μέρες μου έπρεπε να ελέγχεις το σπινάρισμα των τροχών στην εκκίνηση, ενώ τώρα είναι πολύ ευκολότερο να ξεκινήσεις. Τώρα που γνωρίζω από πρώτο χέρι τι σημαίνει launch control, traction control, φρενάρισμα με τη βοήθεια του κινητήρα και κατανομή πέδησης, μπορώ να συμμετάσχω καλύτερα στα συμβούλια της ομάδας».
Για τα δύο τετ-α-κε, αστειευόμενος, έριξε το φταίξιμο στον οδηγό της ομάδας του, Pedro de la Rosa, τον οποίο και συμβουλεύτηκε πριν μπει στο cockpit της R3. «Είχα δύο τετ-α-κε, για τα οποία ευθυνόταν ο Pedro και το σημείο που μου υπέδειξε για να φρενάρω. Ημουν αρκετά γενναίος για να φρενάρω το ίδιο αργά με τον Pedro, αλλά σε όλες τις υπόλοιπες στροφές πέρασα με μικρότερη ταχύτητα. Οι δύο οδηγοί μου με είχαν προειδοποιήσει πως δε θα μου ξαναμιλούσαν, αν έβγαινα έξω χωρίς να έχω προσπαθήσει να οδηγήσω γρήγορα» κατέληξε ο Niki Lauda, διευκρινίζοντας αστειευόμενος πως δεν πρόκειται να επιστρέψει στα Grand Prix.