Πέμπτη 7 Φλεβάρη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 28
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
Απαγορεύσεις στην κυκλοφορία τις μέρες διεξαγωγής

Το μέτρο της απαγόρευσης της κυκλοφορίας των ΙΧ σε βασικούς οδικούς άξονες της πρωτεύουσας, τις μέρες διεξαγωγής των Ολυμπιακών Αγώνων, προανήγγειλε ο πρόεδρος του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας (ΟΑΣΑ) Γ. Μανιάτης, κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής εκπομπής του «902 TV».

Συγκεκριμένα, μιλώντας στην εκπομπή «Ολυμπιακή Διαδρομή», ο πρώην γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών - Επικοινωνιών χαρακτήρισε «δεδομένο» το συγκεκριμένο μέτρο σε οδικούς άξονες που βρίσκονται κοντά σε Ολυμπιακές εγκαταστάσεις, προκειμένου να μπορούν άνετα να διακινούνται οι αθλητές, οι συνοδοί τους, οι επίσημοι κ.ά. Ο Γ. Μανιάτης πρόσθεσε ακόμα ότι το Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών για τους Ολυμπιακούς Αγώνες περιλαμβάνει και αυτό το μέτρο. Ακόμα, πρόσθεσε για άλλη μια φορά πως θα επεκταθεί και το μέτρο των λεωφορειολοωρίδων προκειμένου να αντιμετωπιστεί η μεγάλη ζήτηση στην κυκλοφορία, που θα παρουσιαστεί τον Αύγουστο του 2004. Οι δηλώσεις Μανιάτη, καθώς και οι αναφορές της υπουργού ΠΕΧΩΔΕ Β. Παπανδρέου στην κρατική τηλεόραση για απαγόρευση της κυκλοφορίας των ΙΧ στη Λ. Κηφισίας τις μέρες διεξαγωγής των Ολυμπιακών Αγώνων, αποκαλύπτουν ξεκάθαρα την πρόθεση της κυβέρνησης να προχωρήσει στην υλοποίηση του μέτρου, αποδεικνύοντας το γενικό αδιέξοδο που υπάρχει στον τομέα των Μεταφορών και ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων.

Σύμφωνα με πληροφορίες του «Ρ», που έχουμε δημοσιεύσει και στο παρελθόν, υπάρχουν μελέτες που έχουν δείξει ότι:

  • Σε περίπτωση που δεν κατασκευαστεί και το τραμ και ο προαστιακός σιδηρόδρομος, τότε η απαγόρευση της κυκλοφορίας είναι επιβεβλημένη.
  • Αν δεν κατασκευαστεί ο προαστιακός σιδηρόδρομος θα χρειαστεί να υπάρξει απαγόρευση της κυκλοφορίας των ΙΧ από και προς τις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις των Ανω Λιοσίων (θα διεξαχθεί το άθλημα της πάλης), του Σχοινιά και του Μαρκόπουλου.
  • Αν δεν κατασκευαστεί το τραμ, θα επιβληθεί απαγόρευση της κυκλοφορίας των οχημάτων από και προς το Ελληνικό και τον Αγιο Κοσμά, όπου θα διεξαχθούν τα αθλήματα της ιστιοπλοΐας, του μπάσκετ, του χάντμπολ, του βόλεϊ, του σόφτμπολ, του χόκεϊ και της ξιφομαχίας.

Στις μελέτες που έχουν εκπονηθεί και που έχουν ενταχθεί στο Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών της «Αθήνα 2004» αναφέρεται ότι ένα από τα σημεία που χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής είναι το Μαρκόπουλο και ο Σχοινιάς, που εξυπηρετούνται αποκλειστικά με λεωφορεία. Οι ωριαίες αιχμές της τάξης των 21.000 - 24.000 επιβατών που αναμένονται, θα εξυπηρετηθούν μόνο αν υπάρξει απόλυτη προτεραιότητα στην κυκλοφορία των λεωφορείων στο συνολικό μήκος των Ολυμπιακών Διαδρομών που οδηγούν στις δύο αυτές περιοχές, συνδυασμένη και με απαγόρευση κυκλοφορίας στους άξονες που συνδέουν κάθε αθλητική εγκατάσταση με την Αττική Οδό.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Προετοιμάζουν σταθερά το έδαφος για διόδια στην Αθήνα (2004-10-12 00:00:00.0)
Ολυμπιακό ρεκόρ αυξήσεων στην τιμή των εισιτηρίων (2004-07-31 00:00:00.0)
Ετοιμάζουν αδιαφανείς και συνοπτικές διαδικασίες (2001-10-04 00:00:00.0)
Εργα για το επιχειρηματικό λόμπι των αυτοκινήτων (2001-04-14 00:00:00.0)
Προτάσεις ανάσας για την Αττική (1997-12-28 00:00:00.0)
Η σκληρή πραγματικότητα (1997-07-26 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ