Τετάρτη 21 Σεπτέμβρη 2022
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 25
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΤΡΑΣ
Απαιτεί την πλήρη υπογειοποίηση της διέλευσης του τρένου

Κοινοποίησε τη θέση του δήμου στον πρωθυπουργό και στις κοινοβουλευτικές ομάδες των κομμάτων

Την υπογειοποίηση της διέλευσης του τρένου από την Πάτρα απαιτεί ο δήμαρχος της πόλης, Κώστας Πελετίδης, με πρόσφατη επιστολή του στον πρωθυπουργό και στις κοινοβουλευτικές ομάδες των κομμάτων.

Ο Κ. Πελετίδης θυμίζει ότι δήμος και φορείς έχουν πάρει απόφαση η σιδηροδρομική γραμμή, που βρίσκεται στο στάδιο υλοποίησης, να κατασκευαστεί υπόγεια από την κοινότητα του Ρίου (όχι από την οδό Κανελλοπούλου, όπως εμφανίζεται στα σχέδια της ΕΡΓΟΣΕ) μέχρι το νέο λιμάνι, ώστε στην επιφάνειά της να δημιουργηθεί γραμμικό πάρκο. Και καλεί την κυβέρνηση να υιοθετήσει το δίκαιο αίτημα του λαού της πόλης.

«Ως δημοτική αρχή και φορείς της Πάτρας, επιμένουμε ότι η υπογειοποίηση του τρένου και στο κομμάτι αυτό - που βρίσκεται σε μια περιοχή στην οποία εκτός των άλλων είναι το Πανεπιστήμιο Πατρών, με 50.000 φοιτητές, το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο του Ρίου, μεγάλες αθλητικές εγκαταστάσεις και εκτεταμένες οικιστικές και τουριστικές ζώνες - θα έχει ως αποτέλεσμα την εξασφάλιση περιβαλλοντικής προστασίας, μηδενικής οπτικής όχλησης, μηδενικής επίδρασης της υπόγειας κατασκευής στο φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον της περιοχής, καθώς επίσης δεν θα διχοτομηθεί η περιοχή και θα αποδοθεί στην πόλη μας ένας δημόσιος κοινόχρηστος χώρος, συνολικής επιφάνειας 50.000 τ.μ.», εξηγεί και προσθέτει:

«Ο πατραϊκός λαός εκτιμά ότι ένα νέο έργο, όπως αυτό της διέλευσης του τρένου, που θα καθορίσει ανεπιστρεπτί τη ζωή και τη λειτουργία της πόλης μας, πρέπει να "βλέπει" το μέλλον και να υποτάσσεται στις ανάγκες των κατοίκων της πόλης μας».

Συνεχίζοντας τονίζει: «Ο λαός της Πάτρας, οι φορείς των κατοίκων της περιοχής, μέσω των αγώνων τους διεκδικούν το αυτονόητο, ένα νέο έργο υποδομής να κατασκευαστεί σύμφωνα με τις ανάγκες τους και όχι με αποκλειστικό γνώμονα το μικρότερο δυνατό κόστος, όπως προτάσσεται από την κυβέρνηση».

Ο δήμαρχος Πάτρας επισημαίνει ότι το κόστος δεν είναι υπερβολικό, καθώς η επιπλέον χρηματοδότηση για το τμήμα υπογειοποίησης που απομένει φτάνει τα 80 εκατομμύρια ευρώ. «Σε άλλες περιπτώσεις, η επιλογή κατασκευής έργων μεγάλου κόστους δεν συναρτάται με το "κόστος - όφελος", όπως στην περίπτωση της σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολης - Ορμενίου, καθώς και άλλων έργων που εγκρίθηκαν στην Κεντρική Ευρώπη από την ΕΕ», προσθέτει και απαιτεί την ικανοποίηση του αιτήματος, αναδεικνύοντας ότι είναι εντελώς παράλογο ένα έργο που ξεκινά σήμερα και θα συνυπάρχει με την πόλη να μην ικανοποιεί τις σύγχρονες ανάγκες.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ