Πέμπτη 13 Απρίλη 2023
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 17
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
«ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ» ΛΑΡΙΣΑΣ
Στη ζυγαριά κόστους - οφέλους και η υπογειοποίηση των σιδηροδρομικών γραμμών της πόλης

Τη στάση της δημοτικής αρχής Λάρισας (στηρίζεται από ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ κ.ά.) στο πρόβλημα της τριχοτόμησης της πόλης από το σιδηροδρομικό δίκτυο (Αθήνας - Θεσσαλονίκης και Λάρισας - Βόλου) καταγγέλλει σε ανακοίνωσή της η «Λαϊκή Συσπείρωση» Λάρισας, διεκδικώντας την υπογειοποίηση των σιδηροδρομικών γραμμών.

Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι στην ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λαρισαίων της Πέμπτης 6 Απρίλη, και από τη δημοτική αρχή Καλογιάννη (ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, ΛΑΕ κ.λπ.), και από τις λοιπές δημοτικές παρατάξεις, και από τον περιφερειάρχη (ΝΔ) και τους τοπικούς βουλευτές (ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ), αλλά και από τους τεχνοκράτες που έλαβαν μέρος, η εξεύρεση λύσης στο πρόβλημα της τριχοτόμησης της πόλης από το σιδηροδρομικό δίκτυο μπήκε στην άθλια ζυγαριά του κόστους - οφέλους.

Οι εκλεγμένοι με τη «Λαϊκή Συσπείρωση» επεσήμαναν ότι «το ζήτημα εδώ δεν είναι οι παθογένειες του αστικού κράτους, που εδώ και διακόσια χρόνια δεν μπορεί να τις λύσει, λόγω ανικανότητας ή έλλειψης πολιτικής βούλησης, όπως προβάλλεται από το σύνολο του πολιτικού κόσμου μετά το έγκλημα στα Τέμπη, αλλά είναι η συγκεκριμένη στρατηγική που ακολουθείται και στις μεταφορές. Είναι η πολιτική η οποία έχει σήμερα τα χαρακτηριστικά του κόστους - οφέλους. Οι λύσεις που προτείνονται από τον ΟΣΕ και την κυβέρνηση σήμερα (βύθιση, υπεργειοποίηση, υπογειοποίηση κ.ά.), από τους βουλευτές των λοιπών αστικών κομμάτων αλλά και από το σύνολο των τεχνικών εμπειρογνωμόνων, είναι σε αυτήν τη λογική, ότι πρόκειται για ένα έργο το οποίο θα πρέπει να είναι κοστολογημένο με βάση τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων που δραστηριοποιούνται στον χώρο και όχι με βάση τις πραγματικές ανάγκες του λαού για σύγχρονες, ποιοτικές και ασφαλείς μεταφορές. Το δίλημμα επομένως που καλούμαστε να απαντήσουμε είναι καθαρό. 'Η θα υπερισχύσουν τα κέρδη των εταιρειών ή οι λαϊκές ανάγκες και οι ανθρώπινες ζωές. Μπορεί ο ΟΣΕ και η κυβέρνηση να ισχυρίζονται ότι το κόστος της υπογειοποίησης είναι δυσθεώρητο, λόγω τεχνικών δυσκολιών, όμως όλες διαχρονικά οι κυβερνήσεις ξοδεύουν πάνω από το 2% του ΑΕΠ για ΝΑΤΟικές δαπάνες. Εκεί γιατί άραγε δεν μπαίνει ένα τέτοιο όριο;».

Καταλήγοντας η «Λαϊκή Συσπείρωση» τονίζει ότι «ο λαός της πόλης μίλησε μέσα από τα οργανωμένα σωματεία, τους συλλόγους και τους λοιπούς φορείς, στις μεγαλειώδεις συγκεντρώσεις των προηγούμενων ημερών. Το βασικό αίτημα της πόλης είναι η υπογειοποίηση των γραμμών και εμείς ως ΚΚΕ δεν παζαρεύουμε καμία άλλη λύση σε αυτό το ζήτημα. Σήμερα υπάρχουν οι επιστημονικές και οι τεχνικές δυνατότητες να πραγματοποιηθούν και τα πιο δύσκολα έργα».

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Διεκδίκησαν μέτρα για ασφαλή διέλευση από τις διαβάσεις του τρένου και υπογειοποίηση των γραμμών (2023-03-21 00:00:00.0)
Η πόλη έχει πληρώσει πολύ βαρύ φόρο αίματος για τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων (2023-03-09 00:00:00.0)
Οι γραμμές του τρόμου! (2005-08-21 00:00:00.0)
Το «τείχος» της Λάρισας (2005-04-03 00:00:00.0)
Τσιγκούνης ο ΟΣΕ... (2003-03-05 00:00:00.0)
Ζητούν υπογειοποίηση των γραμμών του ΟΣΕ (2000-06-28 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ