Τρίτη 17 Σεπτέμβρη 2024
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 25
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΤΟΜΕΑΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΚΚΕ
Τις ζωές μας και των επιβατών θα τις εξασφαλίσουμε με τον αγώνα

Ανακοίνωση με αφορμή τα παραλίγο νέα «Τέμπη» στα τρένα

Συνεχίζονται τα επικίνδυνα περιστατικά με τρένα με τελευταίο εκείνο έξω από τις Αφίδνες σε τρένο με κατεύθυνση τη Χαλκίδα, που συγκρούστηκε με πεσμένο δέντρο το οποίο σφηνώθηκε στον θάλαμο διεύθυνσης, ευτυχώς χωρίς να τραυματίσει τον μηχανοδηγό. Είχε προηγηθεί την Παρασκευή η παραλίγο μετωπική σύγκρουση των συρμών του Προαστιακού σε σημείο όπου λόγω έργων γίνεται μονοδρόμηση. Οπως και άλλα περιστατικά που συμβαίνουν.

Με αφορμή αυτή την απαράδεκτη κατάσταση σε ανακοίνωσή της η Τομεακή Οργάνωση Μεταφορών της ΚΟ Αττικής του ΚΚΕ σημειώνει:

«Παρά λίγο νέα "Τέμπη" αποτράπηκαν τελευταία στιγμή στον Προαστιακό λίγο έξω από τον σταθμό της Αθήνας, χάρη στην ετοιμότητα των εργαζομένων και φυσικά όχι χάρη στα ανύπαρκτα μέσα ασφαλούς κυκλοφορίας των τρένων.

Πριν λίγες μέρες το ατύχημα στον σταθμό Λιβαδειάς, σήμερα στο "παρά πέντε" λίγο έξω από την Αθήνα. Αύριο "προδιαγεγραμμένα" πού;

Ενάμιση χρόνο μετά το έγκλημα στα Τέμπη και η κατάσταση στον σιδηρόδρομο - παρά τις εξαγγελίες της κυβέρνησης - επιδεινώνεται, βάζοντας καθημερινά σε κίνδυνο τις ζωές των επιβατών και των εργαζομένων γιατί για την ΕΕ, την κυβέρνηση και τις εταιρείες εκσυγχρονισμός και ασφάλεια στην κυκλοφορία χωρίς "απόσβεση των επενδύσεων" και άμεση κερδοφορία δεν νοείται.

- Σταθμοί σαν αυτόν της Λιβαδειάς, που δεν είναι στελεχωμένοι με σταθμάρχη και δεν φωτίζονται το βράδυ.

- Βαγόνια ηλικίας 30 χρονών και βάλε, που οι πόρτες τους ανοιγοκλείνουν όποτε αυτές θέλουν και δεν υπακούν στους χειρισμούς του μηχανοδηγού.

- Σιδηροτροχιές που κοντεύουν να γίνουν αιωνόβιες.

- Εργα στη γραμμή που ξεκίνησαν πριν από πολλά χρόνια και δεν λένε να ολοκληρωθούν, όπως η υπογειοποίηση στα Σεπόλια, με αποτέλεσμα η κυκλοφορία να γίνεται σε μία γραμμή με μεγάλη επικινδυνότητα.

- Συστήματα ασφαλούς κυκλοφορίας των τρένων (φωτοσήματα σε λειτουργία, τηλεδιοίκηση, ETCS, GSMR) που μόνο στα διαφημιστικά βίντεο του ΟΣΕ υπάρχουν και όχι στην πραγματικότητα.

- Εγκαταστάσεις και μηχανήματα στα μηχανεργοστάσια από την Κατοχή.

Παρ' όλα αυτά, πάλι θα προσπαθήσουν να τα φορτώσουν όλα στους εργαζόμενους για να "βγάλουν λάδι" την πολιτική τους, την πολιτική που, προκειμένου να μειώσει το κόστος, άρα να αυξήσει το κέρδος των εταιρειών, δεν προσλαμβάνει το αναγκαίο προσωπικό, δεν εκσυγχρονίζει τις εγκαταστάσεις, τα μηχανήματα, τα εργαλεία, τα τρένα, δεν εγκαθιστά συστήματα ασφαλείας γιατί δεν φέρνουν άμεση κερδοφορία.

Τις ζωές τις δικές μας και των επιβατών δεν θα μας τις εξασφαλίσουν ούτε οι εργοδότες ούτε η κυβέρνηση ούτε η ΕΕ - αυτοί νοιάζονται μόνο για τα κέρδη του κεφαλαίου - εμείς θα τα κερδίσουμε με τον αγώνα μας.

Δεν πάει άλλο! Αγώνας για να διεκδικήσουμε:

Τα τρένα να κυκλοφορούν σε ασφαλές δίκτυο και οι εργαζόμενοι να δουλεύουν σε ασφαλείς συνθήκες.

Εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων, του τεχνικού εξοπλισμού και του τροχαίου υλικού.

Προσλήψεις, εκπαιδεύσεις, πιστοποιήσεις του αναγκαίου προσωπικού με συγκροτημένα δικαιώματα.

Αγώνας για τη ζωή μας τώρα!».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ