Παρασκευή 27 Σεπτέμβρη 2024
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 10
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΤΟΜΕΑΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΚΚΕ
Η συνεχής εμπορευματοποίηση είναι η αιτία των καθημερινών επικίνδυνων περιστατικών

Επιβάτες εγκαταλείπουν όπως όπως τον συρμό μετά την πυρκαγιά
Επιβάτες εγκαταλείπουν όπως όπως τον συρμό μετά την πυρκαγιά
«Τα κέρδη τους ή οι ζωές μας», τονίζει η ΤΟ Μεταφορών της ΚΟ Αττικής του ΚΚΕ για το νέο επικίνδυνο περιστατικό που σημειώθηκε την Τετάρτη στον ΗΣΑΠ. Υπενθυμίζεται ότι φωτιά εκδηλώθηκε στις γραμμές του Ηλεκτρικού στο Μαρούσι, με τον συρμό να ακινητοποιείται και τους επιβάτες να εγκαταλείπουν όπως όπως το τρένο.

Σε ανακοίνωσή της η Οργάνωση του Κόμματος σημειώνει:

«Τις άθλιες και εξαιρετικά επικίνδυνες συνθήκες που επικρατούν στις αστικές συγκοινωνίες έρχεται να επιβεβαιώσει, για μια ακόμα φορά, το συμβάν με τη φωτιά που εκδηλώθηκε σε συρμό της γραμμής 1 (του πρώην ΗΣΑΠ), κοντά στον σταθμό "Νερατζιώτισσα". Για μία ακόμα φορά αποδεικνύεται ότι, παρά τις κυβερνητικές φιέστες, τα πανηγύρια και τις εξαγγελίες για τον "εκσυγχρονισμό των αστικών συγκοινωνιών", η πραγματικότητα είναι εντελώς αντίθετη, επικίνδυνη και βασανιστική για όσους έχουν ανάγκη τις δημόσιες συγκοινωνίες για τις μετακινήσεις τους.

Η συνεχής εμπορευματοποίηση των αστικών συγκοινωνιών, με μοναδικά κριτήρια το κόστος και την παράδοση σημαντικών τμημάτων τους σε επιχειρηματικά συμφέροντα, αποτελεί την αιτία τέτοιων, σχεδόν καθημερινών πλέον, επικίνδυνων περιστατικών που συμβαίνουν στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Η κυβέρνηση φαίνεται ότι βρίσκει με άνεση "λεφτόδεντρα" όταν πριμοδοτεί με πακτωλό εκατομμυρίων επιχειρηματικούς ομίλους των μεταφορών, παραδίνοντάς τους ταυτόχρονα σημαντικό τμήμα του έργου των αστικών συγκοινωνιών, όταν χρηματοδοτεί αδρά εργολάβους για μια σειρά από εργασίες συντήρησης του δικτύου της σταθερής τροχιάς.

Η κυβέρνηση λεφτά βρίσκει για να χρηματοδοτεί την αποστολή φρεγάτας στην Ερυθρά Θάλασσα για τη διαφύλαξη της κερδοφορίας και της ανταγωνιστικότητας του διαμετακομιστικού και εφοπλιστικού κεφαλαίου, παίρνοντας ενεργά μέρος στη σφαγή του Παλαιστινιακού και τώρα και του Λιβανέζικου λαού από το κράτος - δολοφόνο Ισραήλ, όταν ξοδεύει δισεκατομμύρια για ΝΑΤΟικούς εξοπλισμούς.

Εκεί που "δυσκολεύεται" να βρει χρήματα είναι για την επαρκή χρηματοδότηση των συγκοινωνιών, για συντήρηση και επισκευή δικτύου και στόλου, για ανανέωση του απαρχαιωμένου στόλου - ειδικά στον πρώην ΗΣΑΠ όπου κυκλοφορούν τρένα ως και 40 χρόνων - για προσλήψεις όλου του απαραίτητου μόνιμου προσωπικού και για τη λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων πρόληψης και ασφάλειας της ζωής επιβατών και εργαζομένων στις συγκοινωνίες.

Καθημερινά, εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενοι και άνθρωποι των λαϊκών στρωμάτων κάνουν χρήση των ΜΜΜ. Ολος αυτός ο κόσμος δεν μπορεί να παίζει τη ζωή του στα ζάρια, ούτε "κάθε τρεις και λίγο" να λέμε ότι από θαύμα δεν θρηνήσαμε θύματα.

Οι εργαζόμενοι τώρα μπορούν να βγάλουν ξεκάθαρα συμπεράσματα ότι στον βωμό της κερδοφορίας του κεφαλαίου οι καπιταλιστές και το κράτος τους μπορούν να θυσιάσουν ακόμα και ανθρώπινες ζωές.

Τώρα, χωρίς καμιά αναμονή, ο εργαζόμενος λαός να δυναμώσει τον αγώνα για ασφαλείς, σύγχρονες, φθηνές αστικές συγκοινωνίες για την εξυπηρέτηση των λαϊκών αναγκών με αυτές».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ