Παρασκευή 21 Ιούνη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Τα εφοπλιστικά κέρδη

Η μεταφορά ενός ΙΧ αυτοκινήτου από το λιμάνι του Πειραιά στη Νάξο στοιχίζει 61 ευρώ ( 20.786 δρχ.) και βέβαια άλλα 61 ευρώ στοιχίζει η επιστροφή του και πάλι στο λιμάνι του Πειραιά. Σύνολο, δηλαδή, 122 ευρώ, ή 41.550 δρχ. Η μεταφορά όμως ενός επιβατικού ΙΧ από το λιμάνι της Πάτρας στην Ανκόνα της Ιταλίας στοιχίζει 55 Ευρώ ή 18.741 δρχ. Και, όμως, η απόσταση Πειραιάς - Νάξος καλύπτεται σε 7 ώρες, ενώ το ταξίδι Πάτρα - Ανκόνα σε 24 ώρες, είναι δηλαδή 3,5 φορές μεγαλύτερο. Γιατί, άραγε, η μεταφορά του ΙΧ στοιχίζει περισσότερο στην πρώτη περίπτωση;. Η απάντηση φυσικά δεν είναι δύσκολη. Πρόκειται ακριβώς για την πολιτική των ληστρικών τιμολογίων που επιβάλλουν οι εφοπλιστές, για να αποσπάσουν υπερκέρδη. Και αυτό είναι το λιγότερο αν σκεφτούμε ότι είναι οι ίδιοι που υπερφορτώνουν τους μήνες αιχμής ακόμη και σαπιοκάραβα, στέλνοντας ανύποπτους επιβάτες στο φούντο της θάλασσας. Είναι οι ίδιοι, τα συμφέροντα των οποίων προάσπιζε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, σπάζοντας τα κεφάλια των απεργών ναυτεργατών στις 19 του Μάη.

Με λίγα λόγια, οι εφοπλιστές ληστεύουν τους επιβάτες και «παίζουν» με τη ζωή τους, ενώ η κυβέρνηση έχει αναλάβει να προστατεύει και να εφαρμόζει το πλαίσιο της εγκληματικής ασυδοσίας τους.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ