Eurokinissi |
Αν και το μνημείο φαίνεται πως χτίστηκε με «προδιαγραφές» που θα ζήλευαν και οι τεχνικοί της εποχής μας, αφού καταφέρνει και στέκεται ακόμη από το 131 μ.Χ. - όταν κατασκευάστηκε με εντολή του Ρωμαίου αυτοκράτορα Αδριανού - παρά την τεράστια επιβάρυνση από την κυκλοφορία και τους δύο μεγάλους σεισμούς της Αθήνας ('81, '99), οι αρχαιολόγοι επισημαίνουν ότι αυτό δε σημαίνει ότι μπορεί να αντέχει συνέχεια τέτοια φορτία. Γι' αυτό και εξέφρασαν την ανησυχία τους για τους κραδασμούς του τραμ που θα περνάει πολύ κοντά από το μνημείο.
Φαίνεται όμως πως δε συμμερίζονται όλοι αυτή την ανησυχία, αφού το υπουργείο Πολιτισμού έχει ζητήσει από την εταιρία που κατασκευάζει το τραμ και από το υπουργείο Συγκοινωνιών να του αποστείλουν τα σχέδια που αφορούν το μνημείο, κάτι που μέχρι τώρα δεν έχει γίνει. Οπως δεν υπάρχει απάντηση και στην πρόταση του ΥΠΠΟ να μετακινηθεί το τραμ σε νησίδα στο κέντρο της λεωφόρου Αμαλίας.
Πάντως το ΚΑΣ ενέκρινε τη συνέχεια της αναστήλωσης του μνημείου, σύμφωνα με τα σχέδια που προτάθηκαν, ενώ οι εργασίες υπολογίζεται ότι θα ολοκληρωθούν τα επόμενα δύο χρόνια.