Κυριακή 20 Φλεβάρη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 29
Τροχοί
OPC
Eνα Astra για γρήγορους

Το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο της ελληνικής αγοράς, το Opel Astra, απέκτησε μετά από τις φροντίδες των ειδικών του κέντρου επιδοτήσεων την έκδοση OPC (Opel Performance Center). Η σπορ έκδοση διαθέτει ένα βελτιωμένο δεκαεξαβάλβιδο κινητήρα 2 λίτρων, 160 ίππων και μέγιστης ροπής 188 Nm στις 4.500 σαλ. Οι επιδόσεις είναι εντυπωσιακές. Για τα 0-100 χλμ. χρειάζονται 8.2 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 220 χλμ./ώρα.

Οι αεροδυναμικές βελτιώσεις δεν είναι κραυγαλέες, αλλά αποτελεσματικές. Ούτως ή άλλως ο αεροδυναμικός συντελεστής cd 0.30 - είναι κορυφαίος. Το OPC διαθέτει πλαίσιο χαμηλωμένο κατά 20 χιλιοστά εμπρός και 10 χιλιοστά πίσω. Αυτό που θα το ξεχωρίσει από τα αδέλφια του με την πρώτη ματιά είναι οι ζάντες BBS 17" και τα λάστιχα 215/40 ZR.

Οι εμπρός δίσκος των φρένων είναι αεριζόμενος διαστάσεων 308 mm και στην ψύξη τους συμβάλουν οι πρόσθετοι ανακλαστήρες αέρα της εμπρός ανάρτησης. Οι πίσω δίσκοι είναι 240 χιλιοστών και φυσικά συνεργάζονται με ABS.

Στο εσωτερικό δεσπόζουν τα καθίσματα «Sky line» της «Recare», τα οποία συνδυάζονται με μπλε ζώνες ασφαλείας, λευκά όργανα και δερμάτινο τιμόνι. Το OPC θα φθάσει μόλις σε 3.000 τυχερούς που θα πρέπει να διαθέσουν 8.540.000 δρχ. για να το αποκτήσουν. Κάθε αυτοκίνητο θα συνοδεύεται από έναν αριθμό σειράς και ειδικό σήμα έκδοσης στην κεντρική κονσόλα.




Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ