Σάββατο 14 Σεπτέμβρη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 29
ΠΑΙΔΕΙΑ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΤΕΓΗ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
Προπαγάνδα του αυτονόητου και ζοφερή πραγματικότητα

Συνεχίζοντας την προσπάθεια να εμφανίσει ειδυλλιακή εικόνα στην εκπαίδευση, το υπουργείο Παιδείας επιλέγει να προβάλλει την εικόνα που όλοι θα ήθελαν να υπάρχει στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και κάνει λόγο για «θεωρία της ψωροκώσταινας» όταν αναφέρεται σε όσους «δεν αναγνωρίζουν τα βήματα προόδου».

Ο λόγος για τον υπουργό Παιδείας Π. Ευθυμίου, ο οποίος εγκαινίασε χτες το σχολικό κτίριο του 5ου Ενιαίου Λυκείου Νίκαιας και στη συνέχεια επισκέφτηκε τα επίσης νεόκτιστα 9ο Γυμνάσιο και 2ο Λύκειο της ίδιας περιοχής. Ο υπουργός Παιδείας επανέλαβε τα περί «καλής προετοιμασίας» για τη φετινή σχολική χρονιά, σημειώνοντας ότι «χρόνο με το χρόνο βελτιώνονται σαρωτικά οι υποδομές της σχολικές στέγης, όχι μόνο στη Νίκαια αλλά στο σύνολο των περιοχών της χώρας, ενώ ανάλογη είναι και η ποιοτική βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης», επικαλούμενος για πολλοστή φορά στοιχεία διεθνών οργανισμών.

«Η θεωρία της ψωροκώσταινας ξεπεράστηκε οριστικά παρά την εμμονή ορισμένων να αγνοούν ηθελημένα τα σημαντική βήματα προόδου που έχουν γίνει», είπε χαρακτηριστικά ο Π. Ευθυμίου. Σε αυτό, έρχονται να απαντήσουν τα στοιχεία που περιέχονται σε ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά «η Πρόοδος» και δείχνουν ότι μαθητές νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων του Πειραιά, ξεκινούν μια ακόμα χρονιά μέσα σε ακατάλληλα, μισθωμένα και παλιά κτίρια που δεν ανταποκρίνονται στο ρόλο που θα έπρεπε να έχει το σχολείο. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία του Συλλόγου, δύο δημοτικά λειτουργούν σε διπλή βάρδια, άλλα αντιμετωπίζουν προβλήματα έλλειψης αιθουσών που βρίσκονται σε ακατάλληλους χώρους, μικρών τετραγωνικών ή που χωρίζονται στα δύο με ξύλινα χωρίσματα, καθώς στο όνομα της εξάλειψης της διπλοβάρδιας δημιουργήθηκαν αίθουσες από το πουθενά. Δε λείπουν βέβαια, σύμφωνα με το Σύλλογο, και τα σχολεία που στεγάζονται σε παλιά σπίτια (8 δημοτικά και νηπιαγωγεία) ή σε λυόμενες αίθουσες (μετά το σεισμό), δεν έχουν αίθουσες εκδηλώσεων και παιδαγωγικών δραστηριοτήτων, νηπιαγωγεία που κάνουν μάθημα στους διαδρόμους ή λειτουργούν υποβαθμισμένα σε σχέση με την οργανικότητά τους, ενώ έντονο είναι και το πρόβλημα των επισκευών στα ηλεκτρικά ή υδραυλικά σε δημοτικά και νηπιαγωγεία της πόλης.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ