Τετάρτη 15 Γενάρη 2003
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 24
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τα ενοίκια «καίνε» τους καταναλωτές

Τι δείχνουν τα τηλεφωνήματα (για πληροφορίες - παράπονα - καταγγελίες) που έγιναν το 2002 στο υπουργείο Ανάπτυξης

Τις 5.536 έφτασαν το 2002 τα τηλεφωνήματα που δέχτηκε το υπουργείο Ανάπτυξης στο 1720, τηλεφωνική γραμμή στην οποία απευθύνονται οι καταναλωτές για παράπονα, καταγγελίες και για ερωτήσεις. Από αυτά τα 4.067 αφορούσαν υπηρεσίες και τα υπόλοιπα 1.469 αγαθά. Την «πρωτιά» στο σύνολο των τηλεφωνημάτων είχαν εκείνα που αφορούσαν τα ενοίκια, τα οποία ανήλθαν σε 2.108. Σύμφωνα με την αρμόδια υπηρεσία, επρόκειτο για «ερωτήματα γύρω από την ισχύουσα νομοθεσία», πράγμα το οποίο αποδεικνύει τα προβλήματα που έχει δημιουργήσει τα τελευταία χρόνια η «απελευθέρωση» στη διαμόρφωση των ενοικίων.

Ακολουθούν τα παράπονα και καταγγελίες για τα ινστιτούτα αδυνατίσματος που συγκέντρωσαν 1.028 παράπονα καταναλωτών στο τηλεφωνικό νούμερο 1720, και από την κατηγορία των αγαθών τα ηλεκτρικά είδη με 418 τηλεφωνήματα. Σημαντικό μερίδιο στο σύνολο των παραπόνων των καταναλωτών κατέχει το ευρώ (278 καταγγελίες), ο οικιακός εξοπλισμός (128 τηλεφωνήματα), η ένδυση και υπόδηση (157 τηλεφωνήματα) και τα τρόφιμα (172 τηλεφωνήματα), καθώς και τα καύσιμα (103). Τα λιγότερα τηλεφωνήματα δέχτηκε η σχετική υπηρεσία για πωλήσεις με δόσεις που ήταν μόνο 3 στο σύνολο και η καταναλωτική πίστη (μόνο 1 καταγγελία καταγράφτηκε) - χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι αυτά τα δύο θέματα πάνε «ρολόι» για τους καταναλωτές - τα παιχνίδια (7 καταγγελίες), τα φάρμακα (2 καταγγελίες).

Ας σημειωθεί ότι σε σύγκριση με το 2001 οι καταγγελίες καταναλωτών που καταγράφτηκαν από το 1720 ήταν αυξημένες κατά 1.215.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ