Πέμπτη 10 Απρίλη 2003
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 30
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
Η κυβέρνηση τους σπρώχνει σε δανεισμό

Την αδιέξοδη πολιτική του δανεισμού των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, που «βουλιάζει» στα χρέη και τους τρεις δημόσιους συγκοινωνιακούς φορείς (ΕΘΕΛ, ΗΛΠΑΠ, ΗΣΑΠ), συνεχίζει η κυβέρνηση κι ας ισχυρίζεται ότι μέλημά της είναι η ανάπτυξη και ο εκσυγχρονισμός των δημόσιων συγκοινωνιών.

Σε χτεσινή συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Μεταφορών - Επικοινωνιών Χρ. Βερελής και ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ Γ. Παπαβασιλείου, είπαν ότι το λειτουργικό έλλειμμα του Οργανισμού το 2003 αναμένεται να ανέλθει σε 290 εκατ. ευρώ και ξεκαθάρισαν ότι το ποσό αυτό θα καλυφθεί πάλι με δανεισμό!

Παράλληλα, παρείχαν τη διαβεβαίωση ότι τα εισιτήρια στα μέσα μαζικής μεταφοράς θα διατηρηθούν σε χαμηλά επίπεδα, με αντίστοιχη επιδότηση για τις συγκοινωνίες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Για να γίνει κατανοητό εδώ ποια οικονομική πολιτική ακολουθεί η κυβέρνηση, σημειώνεται ότι η ετήσια επιδότηση για την ΕΘΕΛ, με τα 1.750 λεωφορεία, ανέρχεται σε περίπου 20 δισ. δρχ., ενώ η αντίστοιχη στον ιδιωτικό ΟΑΣΘ της Θεσσαλονίκης, με τα 500 λεωφορεία, ξεπερνά τα 17 δισ. δρχ., τα οποία μοιράζονται κάθε πρώτη του χρόνου οι μεγαλομέτοχοι! Σημειώνεται, επίσης, ότι η ετήσια επιδότηση της άλλοτε ΕΑΣ, το 1990, ανερχόταν σε 25 δισ. δρχ.! Σήμερα, δηλαδή, 13 χρόνια μετά, η ετήσια επιδότηση προς την ΕΘΕΛ, υπολείπεται κατά 5 δισ. δρχ. από αυτή της τότε ΕΑΣ!


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ