Ο K4J έχει τη σπάνια ικανότητα για δυνατό δεκαεξαβάλβιδο σύνολο, να αποδίδει το 90% της ροπής του σε ένα ευρύ φάσμα στροφών μεταξύ 2.000 - 5.750 σαλ. Μια σειρά εξαρτήματα όπως οι βαλβίδες με τα λεπτά στελέχη κατασκευάζονται από μαγνήσιο, ενώ οι σωληνωτοί εκκεντροφόροι είναι πανάλαφροι. Ολη η κατασκευή είναι εξαιρετικά προσεγμένη και παρουσιάζει πολύ χαμηλές τριβές. Στην πράξη ο ισχυρό σύνολο αποδεικνύει τα τεχνολογικά του προσόντα, εκτός των άλλων και στο βενζινάδικο, αφού η κατανάλωση είναι 6,5 λίτρα ανά 100 χλμ. μεικτής οδήγησης. Η τιμή είναι ανάλογη κινητήρων της ίδιας χωρητικότητας αλλά πολύ μικρότερης απόδοσης.
Τα 0-100 χλμ. έρχονται σε 10,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φθάνει τα 186 χλμ./ώρα.
Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα τύπου Η πίσω. Τα εμπρός δισκόφρενα είναι 259 χιλιοστών αεριζόμενα και βοηθούνται από τα πίσω ταμπούρα.