Πέμπτη 17 Ιούνη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Η «εξυπηρέτηση» των ΕΛΤΑ

Η εξυπηρέτηση από ορισμένα καταστήματα των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛΤΑ) ...βγάζει μάτι. Και αυτό αφορά τόσο στην αλληλογραφία όσο και στους λογαριασμούς (φως-νερό-τηλέφωνο), που διακινούνται μέσω των ΕΛΤΑ. Κάθε λογικός άνθρωπος περιμένει να παραλάβει την αλληλογραφία του (είτε προέρχεται από την Αθήνα είτε από κάποια άλλη πόλη της Ελλάδας) σε διάστημα 2 ή 3 ημερών - άντε το πολύ μιας βδομάδας - από την ημερομηνία αποστολής.

Δυστυχώς, όμως, το υποκατάστημα των ΕΛΤΑ Καπανδριτίου (μια κοινότητα που απέχει 50 χιλιόμετρα από την Αθήνα) διεκπεραιώνει την αλληλογραφία (που κατατέθηκε είτε στα κεντρικά γραφεία του ΕΛΤΑ είτε στο τοπικό υποκατάστημα) με καθυστέρηση πολλών ημερών και σε ορισμένες περιπτώσεις ...βδομάδων! Ναι, σωστά διαβάσατε, βδομάδων. Και εδώ υπάρχει σοβαρό πρόβλημα. Και το πρόβλημα γίνεται πολύ μεγαλύτερο όταν στην αλληλογραφία, που διακινείται μέσω ΕΛΤΑ, περιλαμβάνονται λογαριασμοί (ΟΤΕ, ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ ή άλλοι) που έχουν συγκεκριμένη ημερομηνία λήξης και φτάνουν στους παραλήπτες μετά από αυτή την ημερομηνία.

Αλήθεια, τι λένε για όλα αυτά οι καθ' ύλην αρμόδιοι;


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ