Τρίτη 22 Ιούνη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 19
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΠΛΟΙΩΝ
Διογκώνονται οι αντιδράσεις

Υπέρ ενός δημόσιου Εθνικού Οργανισμού Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών τάσσεται και το Εργατικό Κέντρο Σάμου

Από παλιότερη κινητοποίηση κατοίκων των ακριτικών νησιών μας
Από παλιότερη κινητοποίηση κατοίκων των ακριτικών νησιών μας
Οι τραγικές συνέπειες που βιώνουν οι νησιώτες από την «απελευθέρωση» των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, έχουν ως αποτέλεσμα να αυξάνονται οι νησιωτικοί φορείς που συσπειρώνονται γύρω από την επιστημονικά τεκμηριωμένη και καλά επεξεργασμένη πρόταση που προβάλλει το ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα και το ΚΚΕ, για τη δημιουργία του δημόσιου Εθνικού Οργανισμού Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, στηριγμένο στον εργατικό και κοινωνικό έλεγχο.

Που διεκδικούν μία άλλη πολιτική στο χώρο των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, η οποία θα έχει στο επίκεντρό της την εξυπηρέτηση του εργαζόμενου λαού με θαλάσσιες συγκοινωνίες φτηνές, ασφαλείς και σύγχρονες και όχι τα υπερκέρδη των εφοπλιστών. Σε αυτό το μέτωπο εντάχθηκε και το Εργατικό Κέντρο Σάμου, ενώ ήδη θέση έχουν πάρει το Εργατικό Κέντρο Ζακύνθου, η Συντονιστική Επιτροπή Καλύμνου, στην οποία συμμετέχουν δεκάδες φορείς του νησιού, ενώ σχετικό κάλεσμα έχει απευθύνει και η Κομματική Οργάνωση Ναυτεργατών του ΚΚΕ.

Το ΕΚ Σάμου, με ανακοίνωση που εξέδωσε, επισημαίνει πως σήμερα επιβεβαιώνεται πλήρως ότι η αλλαγή του θεσμικού πλαισίου το 2001, που έγινε με την ψήφιση από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και τη στήριξη της ΝΔ του νομοθετικού εξαμβλώματος 2932, προκειμένου να εναρμονιστεί ο διαλυτικός κανονισμός 3577 της Ευρωπαϊκής Ενωσης με την ελληνική νομοθεσία, ανέδειξε τους εφοπλιστές «κράτος εν κράτει» στις ελληνικές θάλασσες.

Αναφέρει τα όσα έχουν συμβεί μέχρι τώρα στην ακτοπλοΐα, όπως είναι οι δυσβάσταχτες αυξήσεις στα εισιτήρια, που ξεπερνούν το 60% τα δύο τελευταία χρόνια, οι μειώσεις δρομολογίων, η κατάργηση των εκπτώσεων, η παραβίαση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας των ναυτεργατών.

Καταγγέλλει την παραπέρα αύξηση κατά 10% στα εισιτήρια που απαιτούν τώρα οι εφοπλιστές, όπως και την απόφασή τους, την οποία τροφοδότησε η εφοπλιστόδουλη πολιτική και της ΝΔ, να εφαρμόσουν πλήρως όλα προβλέπει ο κανονισμός 3577 και καλεί: «Ολο τον πληθυσμό των νησιών μας να διεκδικήσει αγωνιστικά την εφαρμογή μιας άλλης πολιτικής στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες και ένα νέο θεσμικό πλαίσιο που θα προωθεί τη δημιουργία δημόσιου Εθνικού Οργανισμού Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΕΟΑΣ), στηριγμένο στον εργατικό και κοινωνικό έλεγχο που θα διασφαλίζει τις συγκοινωνίες, θα συμβάλλει στην ανάπτυξη του τόπου και στην εθνική και κοινωνική ανάγκη των νησιών και των κατοίκων μας».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ