Τρίτη 29 Ιούνη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 25
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΑΠΟ 20 ΙΟΥΛΗ
Σε ολυμπιακό κλοιό οι κάτοικοι του Λεκανοπεδίου

Επέκταση του συστήματος μονών - ζυγών στον Ολυμπιακό Δακτύλιο μελετά η κυβέρνηση

Την επέκταση του συστήματος της εκ περιτροπής κυκλοφορίας (δηλαδή τα μονά - ζυγά) στα όρια του Ολυμπιακού Δακτυλίου μελετά η κυβέρνηση, ως πρόσθετο μέτρο περιορισμού των μετακινήσεων στη διάρκεια της τέλεσης των Ολυμπιακών Αγώνων.

Το πρόσθετο αυτό μέτρο, το οποίο έχουν προτείνει οι ειδικές υπηρεσίες του «Αθήνα 2004», έχει τεθεί υπόψη των τριών συναρμόδιων υπουργείων (Μεταφορών, ΠΕΧΩΔΕ και Δημόσιας Τάξης), χωρίς ωστόσο ακόμη να έχει ληφθεί οριστική απόφαση, όπως διευκρίνισε χτες ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιάς, αφήνοντας παράλληλα ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα.

Οπως είναι γνωστό, από τις 20 Ιούλη αρχίζουν τα κυκλοφοριακά και άλλα βάσανα των κατοίκων του Λεκανοπεδίου, καθώς θα τεθούν σε εφαρμογή μια σειρά από μέτρα που θα διαρκέσουν ως το πέρας και των Παραολυμπιακών Αγώνων. Κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής, τόσο στην περίμετρο του Ολυμπιακού Δακτυλίου, όσο και - κατά περίπτωση - στο πρωτεύον και δευτερεύον ολυμπιακό δίκτυο, τα ΙΧ και τα ταξί θα κινούνται μόνο στη μεσαία λωρίδα κυκλοφορίας, καθώς στην αριστερή θα κινούνται μόνο της λεγόμενης Ολυμπιακής οικογένειας, ενώ στη δεξιά μόνο τα μέσα μαζικής συγκοινωνίας. Ενα πρόσθετο πρόβλημα θα δημιουργηθεί με την κατάργηση των αριστερών στροφών στις ολυμπιακές αυτές διαδρομές.

Για την καλύτερη ενημέρωση των αναγνωστών αξίζει να σημειώσουμε ότι:

  • Ο «Ολυμπιακός Δακτύλιος», μήκους 36,6 χιλιομέτρων οριοθετείται από τη λεωφόρο Κηφισσού (στη σύνδεσή της με την Αττική Οδό), τις λεωφόρους Ποσειδώνος, Συγγρού, Καλλιρρόης, Αρδηττού, Β. Κωνσταντίνου, Β. Σοφίας, Κηφισίας μέχρι τη σύνδεσή της με την Αττική Οδό.
  • Το «Πρωτεύον Ολυμπιακό δίκτυο», αποτελείται από τις λεωφόρους Κατεχάκη, Καποδιστρίου, Κύμης, Π. Ράλλη, Αθηνών, Βάρης - Κορωπίου.
  • Το «Δευτερεύον Ολυμπιακό δίκτυο», μήκους 330 χιλιομέτρων, αποτελείται από τις λεωφόρους Μεσογείων, Βουλιαγμένης, Θηβών και Πεντέλης.

Από την ίδια περίπου ημερομηνία μπαίνει σε εφαρμογή και το σύστημα ελεγχόμενης εισόδου και ελεγχόμενης στάθμευσης των κατοίκων και όσων εργάζονται γύρω από τις εγκαταστάσεις τέλεσης των Αγώνων. Το εύρος της ζώνης Ελεγχόμενης Εισόδου και Κυκλοφορίας θα κυμαίνεται από 50 έως 400 μέτρα και για την είσοδο σ' αυτήν θα χρειάζεται κανείς ειδική άδεια, ενώ το εύρος της Ζώνης Ελεγχόμενης Στάθμευσης θα κυμαίνεται από 100 έως 1.000 μέτρα.

Επιπλέον, η διαχείριση της κυκλοφορίας - και όχι μόνο - θα γίνεται από το Θάλαμο Επιχειρήσεων της Τροχαίας, στον οποίο ανήκουν 546 κάμερες ακροβολισμένες σε όλο το Λεκανοπέδιο, 17 φωτογραφικές μηχανές, 3 ελικόπτερα και 1 αεροπλάνο εφοδιασμένο με κάμερες.

Παράλληλα στις ολυμπιακές εγκαταστάσεις θα περιπολούν 21.300 αστυνομικοί, 1.400 πυροσβέστες και 2.000 λιμενικοί.

Σαν να μη φτάνουν αυτά, μέσα στον Ιούλη θα καταφτάσουν, τέλος, οι ΝΑΤΟικές δυνάμεις με ιπτάμενα αεροσκάφη - ραντάρ που θα ελέγχουν την εναέρια κυκλοφορία και πλοία που θα πλέουν στα διεθνή ύδατα.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ