Παρασκευή 30 Ιούλη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Περί λεόντειων συμπράξεων

«Εγιναν συμπράξεις, αλλά έγιναν λεόντειες συμπράξεις εις βάρος του κοινωνικού συνόλου και του καταναλωτή. Εμείς θα κάνουμε συμπράξεις που να μην επιτρέπουν τέτοιου είδους τερτίπια, να μην επιτρέπουν τέτοιου είδους υπερβάσεις, να μην επιτρέπουν τέτοιου είδους χρεώσεις, οι οποίες στο τέλος να καταντούν να είναι κεφαλικοί φόροι». Κι αυτό το απόσπασμα από τις προχτεσινές δηλώσεις του υφυπουργού Οικονομίας Χρ. Φώλια είναι και αφορά στις αποικιοκρατικές συμβάσεις «αυτοχρηματοδότησης», για τα έργα του αεροδρομίου των Σπάτων, της Αττικής Οδού και της γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου.

Για να καταλάβετε, πάντως, πόσο ειλικρινής ήταν ο κ. Φώλιας, όταν δήλωνε τα προαναφερόμενα, σας πληροφορούμε ότι στο σχετικό φυλλάδιο που μοιράστηκε στους δημοσιογράφους χαρακτηρίζονται «επιτυχείς προσπάθειες» σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα και τα τρία αυτά έργα, τα οποία, κατά τον κ. υφυπουργό, έγιναν σε βάρος του κοινωνικού συνόλου... Οσο για το γεγονός πως το μεγαλύτερο σκάνδαλο είναι αυτή η ίδια η παράδοση των δημόσιων χρημάτων και υποδομών στο ιδιωτικό κεφάλαιο - είτε με λιγότερο είτε με περισσότερο επαχθείς όρους - δεν το συζητάμε. Αυτό δε χωράει στο μυαλό του υφυπουργού της κυβέρνησης του «κοινωνικού Κέντρου». Οπως ακριβώς δε χώραγε και στα μυαλά των υπουργών της κυβέρνησης του «κεντροαριστερού» ΠΑΣΟΚ...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ