Πέμπτη 27 Απρίλη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 13
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Σε ιδιώτες το τρενάκι του Πηλίου

Την παραχώρηση εκμετάλλευσης των τουριστικών του γραμμών σε ιδιωτικά κεφάλαια εγκαινιάζει ο ΟΣΕ, με την πρόσκληση ενδιαφέροντος που θα καταθέσει άμεσα για τη γραμμή του Πηλίου. Η γραμμή της ιδιωτικοποίησης σε γραμμές και υπηρεσίες του ΟΣΕ, φαίνεται ότι δεν αντέχει το «βάρος» του ιστορικού τρένου του Πηλίου για το οποίο η κυβέρνηση θεωρεί, ότι στα χέρια των ιδιωτών θα είναι καλύτερα.

Στη γραμμή αυτή σύρεται και η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μαγνησίας, η οποία δίνει την απαραίτητη «αυτοδιοικητική» κάλυψη, ώστε το εγχείρημα της ιδιωτικοποίησης να περάσει πιο εύκολα. Ενδιαφέρον για την εκμετάλλευση της γραμμής έχουν εκδηλώσει ιδιώτες και η Ενωση Ξενοδόχων Μαγνησίας. Μάλιστα στη σύσκεψη που έγινε στο υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών με τη συμμετοχή του υφυπουργού Α. Βούλγαρη, του Νομάρχη Μαγνησίας Π. Σκοτινιώτη, του Προέδρου του ΟΣΕ Ν. Γρατσία και του διευθύνοντος συμβούλου Ι. Μουρμούρη, αποφασίστηκε και η επέκταση της γραμμής από τα Λεχώνια στο Βόλο με το ποσό των 650 εκατομμυρίων δραχμών από το ΠΕΠ Θεσσαλίας.

Ο εξοβελισμός του ΟΣΕ από την τουριστική γραμμή του Πηλίου, φωτογραφίζει τις μελλοντικές εξελίξεις στον Οργανισμό και για άλλες σημαντικές υπηρεσίες και εγείρει σοβαρά ερωτηματικά όπως: Αν οι τουριστικές γραμμές δεν έχουν οικονομικό ενδιαφέρον, γιατί ενδιαφέρονται άραγε τα ιδιωτικά κεφάλαια; Ποιος είναι αυτός που θεωρεί, ότι είναι πιο κατάλληλοι να διαχειριστούν τη γραμμή αυτή, οι ξενοδόχοι και η Τοπική Αυτοδιοίκηση, από έναν Οργανισμό με την εμπειρία και την τεχνογνωσία ενός και πλέον αιώνα; `Η μήπως τελικά θα γίνουν οι «μαϊντανοί» των ιδιωτικών συμφερόντων που εποφθαλμιούν τον ΟΣΕ;


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ