Τρίτη 28 Σεπτέμβρη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 8
ΕΓΚΛΗΜΑ εκ προμελέτης - πεταλο Μαλιακού
Στοιχεία για το μοιραίο λεωφορείο

Το ενδεχόμενο να μην πληρούσε τις προϋποθέσεις ο 29χρονος οδηγός του λεωφορείου του ΚΤΕΛ Τρικάλων Δημ. Πεσλής, ερευνούν Επιθεωρητές της Δημόσιας Διοίκησης, που έχουν μεταβεί για το λόγο αυτό στα Τρίκαλα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο εν λόγω οδηγός μετέτρεψε τον περασμένο Γενάρη το δίπλωμά του σε Δ΄ Κατηγορία από Β΄. Ο νόμος ορίζει ότι ο κάτοχος διπλώματος αυτής της κατηγορίας δικαιούται να οδηγεί λεωφορείο ΚΤΕΛ για ένα χρόνο μόνο σε ακτίνα 50 χιλιομέτρων από την έδρα που εργάζεται. Ο περιορισμός αυτός δηλώνεται με τον κωδικό «114» στο φάκελο του οδηγού. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, μετά το τραγικό συμβάν, ο κωδικός αυτός εξαφανίστηκε από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή της αρμόδιας υπηρεσίας συγκοινωνιών της Νομαρχίας Καρδίτσας!

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Μεταφορών το μοιραίο λεωφορείο του ΚΤΕΛ, ηλικίας οκτώ ετών, είχε ελεγχθεί στα ΚΤΕΟ τον περασμένο Ιούνη, έφερε καινούρια ελαστικά και διέθετε 15 ζώνες ασφαλείας.

Η μοιραία νταλίκα είχε ταξινομηθεί στις 8 Απρίλη 2003, στη Διεύθυνση Συγκοινωνιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Χανίων. Σύμφωνα με τον αντινομάρχη Χανίων Γιώργο Αγοραστάκη, το όχημα είχε εισαχθεί λίγες μέρες πριν την ταξινόμησή του από την Ολλανδία. Κατά τον ίδιο, «το όχημα κυκλοφόρησε πρώτη φορά στην Ολλανδία το 1999, εκτελωνίστηκε στον Πειραιά, πέρασε τον τεχνικό έλεγχο στα ΚΤΕΟ Χανίων και ακολούθως ταξινομήθηκε. Πρόκειται για ρυμουλκό μετά ρυμουλκουμένου και σύμφωνα με τα στοιχεία του φακέλου του, ήταν σε καλή κατάσταση». Ο 60χρονος οδηγός της νταλίκας Αντ. Παρδαλάκης, εργαζόταν σε απορριμματοφόρο του Δήμου Χανίων, μέχρι και το φθινόπωρο του 2003, οπότε και συνταξιοδοτήθηκε.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ